Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

montaniardul

#2130
Poate intra la duel UMB, PORR, STRABAG pentru loturile astea. Ar fi o joaca pentru UMB avand in vedere ce intampina intre Cluj si Zalau, si la fel si pentru PORR cred ca ar fi ca un fel de joaca ca sa nu se plictiseasca ... In acelasi timp, cred ca s-ar descurca foarte bine si ASTALDI. Singura "bataie de cap" este cu nodul de la Boita, in rest ... :lol:

athosga

,,Vineri 22.07.2022, CNAIR SA a transmis la ANAP cele 4 documentații de atribuire pentru lansarea procedurilor de achiziție publică pentru Proiectare și Execuție Autostradă Sibiu – Făgăraș."

Va rog o clarificare pt cei, nestiutori in birocratie: cele de mai sus inseamna o intentie explicita de lansare a licitatiei? Adica asta este primul pas ca parte a procedurii licitatiei, sau inseamna doar ca documentatia este gata si se vrea aprobarea lui, ca un pas obligatoriu inainte de lansarea (candva) a licitatiei?

Mersi

horatiu.cosma

E vreo diferență între cele 2 elemente ale întrebării? Înainte de lansarea licitației, documentația este verificată de ANAP.

Europiu

Întrebarea era, cred, trimiterea spre aprobare înseamnă/implică și lansarea licitației imediat după aprobare?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Da, evident, dacă o documentație pentru licitație e aprobată, atunci se lansează licitația.

Europiu

Stai... mai precis... Ăsta e backgroundul german din mine: "can be" nu înseamnă neaparat "must be" sau "will be". Asta era nuanța întrebării, așa cum am sesizat-o eu.

Da, am toate aprobările, pot porni licitația. Dar TREBUIE pornită sau există posibilitatea/riscul să fie pusă, aprobată, la dospit?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Chiar m-ai pierdut complet  :lol: .Cum adică să fie pusă la dospit după primirea aprobării? Vrei să lansezi o licitație, faci documentația, o trimiți pe circuitul de aprobări, se aprobă și după aia zici că nu mai vrei și o pui la sertar? Nu există așa ceva.

Europiu

Horatiu... eu doar încercam sa traduc întrebarea colegului @athosga ...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

athosga

#2138
@Europiu
Da, la asta m-am gandit. Mersi. Scuze, daca nu a formulat suficient de clar.

Deci in cazul 1 vreau sa lansez licitatia si pt. asta trimit documentatia la aprobare.
In cazul 2 am o documentatie nou-nouta, care trebuie aprobata, deci pun sa fie aprobata. Si o sa si lansez, dar inca nu m-am decis cand, vreau doar sa fie hartiile in regula.

Pentru un amator (ca mine) lucrurile astea nu sunt evidente.

Dar in fine, o sa vedem. :|

GIV

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-fagaras-astazi-se-lanseaza-in-licitatie-trei-din-cele-patru-loturi_602873.html

"Astăzi se lansează în licitație trei din cele patru loturi ale Autostrăzii Sibiu – Făgăraș", a spus șeful Transporturilor cu ocazia semnării celui mai mare contract de autostradă, cel pentru secțiunea 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitești."

oare de ce doar 3 din 4?

Ionut

A întors documentația ANAP la CNAIR pe unul din cele 4? Habar nu am în momentul ăsta. Dar să vedem când apare efectiv pe SEAP.

naivu

Macar sa fie Boita-Avrig lotul A13 cu probleme la lansarea in licitatie  :)

jalemare

Începe licitația pentru proiectarea și execuția autostrăzii Sibiu-Făgăraș!

CNAIR a transmis, astăzi, la ANAP, spre publicare, Anunțurile de participare pentru 3 din cele 4 tronsoane ale acestei autostrăzi:

Tronsonul 2: Avrig-Mârșa (DJ105G) – Arpașu de Jos (DN1), în lungime de 19,92 km și cu o valoare estimată de 1,713 miliarde de lei (fără TVA)

Tronsonul 3: Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B), în lungime de 17,61 km și cu o valoare estimată de 1,836 miliarde de lei (fără TVA)

Tronsonul 4: Sâmbăta de Sus (DJ 105B) - Municipiul Făgăraș (cu o lungime de 16,26 km) și Drum de legătură cu DN1 (cu o lungime de 5,65 km), cu o valoare totală estimată de 1,163 miliarde de lei (fără TVA).

Datele limită pentru depunerea ofertelor sunt :

- 11 octombrie 2022/Tronsonul 2
- 12 octombrie 2022 /Tronsonul 3
- 13 octombrie 2022/Tronsonul 4.

Pentru fiecare tronson perioada de proiectare va fi de 12 luni și cea de execuție a lucrărilor va fi de 36 de luni, iar întregul proiect este finanțat din fonduri europene nerambursabile.

Anunțurile de participare vor fi vizibile ulterior publicării acestora în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Sorin Grindeanu- Facebook

horatiu.cosma

În iulie au transmis spre ANAP faza 1, acuma au transmis spre ANAP faza 2  :lol: .

mirceaeliade

ce inseamna efectiv ca Trosonul 1 nu a trecut de ANAP?  se va cere un pretz diferit?  se va cere refacerea documentatiei?