Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalemare

Sa scuipam in san  :lol:

"Au fost finalizate documentațiile de atribuire pentru execuția lucrărilor la toate cele 4 tronsoane ale 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀, care se transmit astăzi spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP.
Traseul Autostrăzii Sibiu-Făgăraș pornește din dreptul localității Boița și se termină în apropierea Municipiului Făgăraș. Traseul trece adiacent de localitățile Turnu Roșu, Sebeșu de Jos, Racovița, Mârșa - Avrig, Porumbacu de Jos – Porumbacu de Sus, Sărata, Scoreiu, Carta, Arpașu de Jos, localități ce aparțin județului Sibiu și de localitățile Ucea de Jos – Ucea de Sus, Viștea de Jos – Viștea de Sus, Drăguș, Sâmbăta de Jos, Voila – Voivodeni, Dridif – Luța, Hurez, Municipiul Făgăraș și Ileni, din județul Brașov.
Lungimea autostrăzii este de 68 km și este împărțită în 4 tronsoane:
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟭 𝗕𝗼𝗶𝘁𝗮 (𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶) – 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚)
Lungime: 14,2 km
Durată de proiectare: 12 luni
Durată de execuție: 36 luni
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟮 𝗔𝘃𝗿𝗶𝗴-𝗠𝗮𝗿𝘀𝗮 (𝗗𝗝𝟭𝟬𝟱𝗚) – 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭)
Lungime: 19,9 km
Durată de proiectare: 12 luni
Durată de execuție: 36 luni
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟯 𝗔𝗿𝗽𝗮𝘀𝘂 𝗱𝗲 𝗝𝗼𝘀 (𝗗𝗡𝟭) – 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕)
Lungime: 17,6 km
Durată de proiectare: 12 luni
Durată de execuție: 36 luni
➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕) – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀/ 𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟭
Lungime: 1,2 km
Durată de proiectare: 12 luni
Durată de execuție: 36 luni
Valoarea totală a investiției este estimată la 7,5 miliarde de lei cu TVA."

Facebook - Ionel Scriosteanu

survola

Quote from: mirceaeliade on July 13, 2022, 12:18:38 PMA13 NU MAI EXISTA pe masa lui Grindeanu. A vorbit doar de proiectele PNRR de pe A7 si A3, si se pare ca are un interes personal pe A9.  Insa desi A13 are SF gata, el nici macar nu a amintit de el.
Te-ai speriat degeaba. Din fericire.

GIV

#2102
cica sibiu fagaras are 68 km dar daca aduni 14 cu 19 cu 17 si cu 1 nu ti da 68

se pare ca lotul 4 ar avea 16 km

Europiu

Părerea mea e că virgula aia la tronsonul 4 e aiurea. 12 km, nu 1.2, și atunci iese un pic peste 60
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Calin88

De la Sambata la Fagaras trebuie sa fie vreo 15 km, mai ales ca lotul e si centura pentru Fagaras si se termina in E orasului.

dumbravaandrei

una e lungimea autostrazii, alta e lungimea drumurilor din proiect (incluzand drumuri de legatura si descarcara temporara de la Fagaras / Mandra)

oc7avian

Folosiți cu încredere harta proiectelor de infrastructură. Se observă clar că nu sunt 1.2km

Lotul ăsta include extra și legătura cu DN-ul





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Boita-Avrig va depasi cu brio proiectarea!
Sa-i vedem cum fac nodul acela minune si daca vir reusi sa se incadreze in limitările avizului de mediu, sau va urma o reactualizare...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

P3trut

#2108
Quote from: jalemare on July 22, 2022, 02:00:37 PM➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕) – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀/ 𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟭
Lungime: 1,2 km

Facebook - Ionel Scriosteanu

Cred ca aici a facut o greseala: Sambata de Jos e mult mai aproape de autostrada fata de Sambata de Sus si sunt vreo 17-19,2 km de acolo pana la Mandra, cam pe unde se termina autostrada. Asta ar explica si km lipsa daca aduni nr. de km al tuturor tronsoanelor.

yetiman

 :D A corectat:

Quote➡️ 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰 𝗦𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝘀 (𝗗𝗝 𝟭𝟬𝟱𝗕) – 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹 𝗙𝗮𝗴𝗮𝗿𝗮𝘀/ 𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟭
Lungime: 16,2 km
Durată de proiectare: 12 luni
Durată de execuție: 36 luni
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Archi

#2110
Nu tin minte sa mai fii vazut discutia, scuzele mele daca a fost:

Care este motivul pentru care la Victoria este doar seminod? Diferenta intre nod si seminod in acest caz e un sens giratoriu in plus si cativa zeci de metri de terasament?





Powered by API/PUM imgur uploader

Nu observ nici un motiv pentru care un nod complet nu ar fii potrivit. Am observat ca in alte locuri seminodurile exista doar in locatile unde exista alt nod full in apropiere (max 2-3 km), aici urmatoarele noduri in ambele directii sunt la o distanta suficient de mare (la V de Arpasu de jos respectiv la Sambata de jos)

Sa nu mai zic ca solutia corecta la giratoriul nordic era ca acesta sa fie pe DJ105C iar drumul spre localitatea Corbi sa fie deviat in giratoriu, ceva in genul acesta:





Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Dacă tot se întâmplă într-un final lansarea licitației de lucrări, las aici un mesaj cu un scurt istoric, poate o să fie util pentru posteritate:

Autostrada Sibiu - Făgăraș: proiect major, in lungime de 68km, 7 noduri rutiere, impartit in 4 tronsoane, cu o valoare estimata de 7 miliarde de lei (1,4 miliarde de euro)

- a fost realizat un prim studiu de fezabilitate pentru drum expres, aprobat de Guvern în 2008

- în 2014 a fost licitat un nou studiu de fezabilitate (pentru autostradă), in 2015 s-a semnat contractul cu Consitrans, durată contractuală 12 luni

- activitățile pe contract au început în 2016 cu analiza studiilor de traseu, depinzând oarecum de definitivarea traseului pe Sibiu-Pitești

- în perioada 2017-2019 s-a întâmplat "marea fraudare" a traseului, când Consitrans a măsluit la greu cifrele din analizele multi-criteriale pentru a scoate câștigătoare conectarea autostrăzii la Boița și nu la Veștem, până a reușit să treacă de filtrele CNAIR și Jaspers. Pentru ei era mult mai simplu să studieze și să proiecteze un traseu de-a lungul Oltului, decât să treacă prin Hula Bradului, o zonă ceva mai complexă și unde era mai mult de muncă. Însă pentru România au lăsat în urmă un traseu cu aproape 10km mai lung pe direcția principală a traficului est-vest (Sibiu-Brașov) și o conexiune la Boița cu A1 extrem de scumpă și de complicată.

- în 2021 s-a finalizat studiul de fezabilitate și s-au obținut ultimele avize lipsă, in februarie 2022 s-a obținut acordul de mediu, în aprilie 2022 Guvernul a re-aprobat indicatorii tehnico-economici (pentru autostradă).

adiarc

20 de mil de euro/km....cred ca va fii bataie...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cetatean

Trage mult la suma asta de 20 mil euro km si marele nod de la Boita.
Probabil lotul 1 are valoarea estimata cat aproape alte 2 la un loc.
De urmarit.

oneLess

^ horațiu, inteligența cenușie care a inventat un al treilea viaduct la Valea Tălmăcel de unde a răsărit ?