Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Ceilalti doi ofertanti au fost respinsi inca de la etapa DUAE, deci in mod normal e prea tarziu acum. Doar daca nu i-ar fi instiintat pana acum despre asta ar mai fi posibila contestarea in acest moment.

alin_simeriaveche

#1666
Uite de exemplu, eu acum stau de mai bine de 30 de minute imediat după Făgăraș (Beclean). Două accidente în aceași localitate. Este nevoie de orice, A/DX. Este nevoie de o alternativă mai sigură.

pasadia


user201

#1668
Ca să fiu sigur că am înțeles, acum s-a desemnat câștigătorul pentru SF și proiect tehnic, avize de mediu, tot tacâmul și luna aceasta se va semna cu el contractul pentru toate cele anterioare și apoi, în 2026 2023 prin vară se va scoate la execuție Brașov -Făgăraș pe FIDIC roșu, mă gândesc cu termen de finalizare alți 2 ani, sau ce s-a câștigat acum mai concret pentru Brașov - Făgăraș?

naivu

Cam asta înțeleg și eu, doar că termenul de predare SF+... este 2023 și e posibil să scoată execuția la licitație mai devreme de 2026.

Geri

Referitor la Accidente pe Sb-Bv - Bv-Sb

in 30.iulie.2021
DN 1 Sibiu - Brașov, în zona localității sibiene Bradu.
https://www.mytex.ro/stiri/278-112/631155-accident-grav-pe-dn-1-sibiu-brasov-foto.html
Accident frontal.

in 01.august.2021 - ~13:30
https://www.monitorfg.ro/2021/08/01/foto-victima-accidentului-de-pe-dn1-de-la-ucea-a-fost-transportata-la-upu-sibiu/
in zona asta:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B047'00.2%22N+24%C2%B038'18.9%22E/@45.7833925,24.6371101,780m/data=!3m2!1e3!4b1!4m17!1m10!4m9!1m3!2m2!1d24.2253512!2d45.7238911!1m3!2m2!1d24.4423622!2d45.7562389!3e0!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.7833905!4d24.6385853
Pare sa fi adormit la volan.

La 3-5 zile un accident intre Sb-Bv...
La care adaug ca se mergea ( 25.iulie , 01.august - Camioanele erau in numar foarte mic ) in coloana pe ambele sensuri pe toata lungimea Sb-Bv. Se merge cu 30-70, cand se merge, unde sunt lungimi mai drepte sunt depasiri.

Este o nevoie, nu un moft - A sau DX intre Sb si Bv
Pana atunci, cand o fi sper sa nu se ajunga la o viteza de deplasare intre 0-30km/h, ca pe Valea Prahovei.

user201

@naivu Mersi pentru lămuriri. Citisem "3 ani pentru Proiectul Tehnic" în loc de "3 luni pentru Proiectul Tehnic" și de aceea am scris 2026. Deci 2023 ar trebui să fie anul scoaterii la licitație pentru execuție, fingers crossed.   :rolleyes:

Oneinthecrowd

@user201, @naivu:

În privința Brașov-Făgăraș, firma câștigătoare, de asemenea din România, va trebui să proiecteze la cheie totul – adică să completeze studiul de fezabilitate și să elaboreze proiectul tehnic – astfel încât cei 48 de km ai autostrăzii să fie scoși la licitație în viitor doar pentru execuție, iar lucrările să se desfășoare fără blocaje în teren și surprize neplăcute....


Sursa: https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2561666403979106

Hope this helps :)

cavver

@geri aglomeratia si accidentele sunt corelate cu perioada vacantelor.In afara acestei perioade media pe traseu e 65 kmh.

NGC

@user201: Nu exista nici o garantie ca se va semna luna asta. Deabia a inceput perioada in care se pot depune contestatii.

Geri

 
65 kmh - pare aproape viteza medie cu care ar parcurge camioanele Sb-Bv

0. anuntat castigator
1. perioada de depunere contestatii
2. perioadade solutionare contestatii
3. perioada de lucru
22 de luni pentru ,,Completare Studiu de Fezabilitate ..." - in intervalul asta de timp ar parea ca se face de la 0 ( zero ) acest studiu, dar sa ajungem sa vedem rezultatul.
4. 3 luni proiect tehnic
5. licitatie executie
6. perioada de depunere contestatii
7. perioadade solutionare contestatii
8. perioada de constructie
1+2+...+8 ( + restul etapelor pe care nu le stiu care aduc plus de timp ) ~=2030 circulat efectiv ?


Cum nu e greu cu carioca pe harta, am trasat:
- un aliniament pentru tunel ( bau bau pentru CNAIR );

Argumentat de:
- aducerea traseului aproximativ in linie dreapta, fara cocoasa;
- lucrari de arta pe schita initiala presupun ca o sa fie destule si aducand tunelul in discutie presupun ca vor fi mai putine;
- implicit mai putine alunecari de teren si nevoie de mai putina consolidare;










Probleme care sunt in zona Pasului Persani pentru care e nevoie de solutii ca autostrada sa treaca pe aici:
- este tunel pentru calea ferata;
- in spre localitatea Persani valea se ingusteaza;
- pentru a nu sapa tunel pentru autostraza in aceasta zona este nevoie de a ridica autostrada  => lucrari de arta si consolidari

Si zona incercuita cu rosu a curbelor in care se produc destule accidente.


pasadia

Cred ca am facut si eu desenul asta acum cativa ani...

alin2pas

Da, și s-au găsit unii să afirme că-ți place să te joci cu creionul pe hârtie... Uite că nu ești singurul, poate se va găsi cineva să ia în calcul varianta pe post de ,,așa nu" și vom avea surpriza ca la comparație să rezulte că ,,așa da".

GrmmrNzi

#1678
E o soluție de prea bun simț pentru a fi (1) propusă de către veșnicii Iptana/Consitrans/Search, care or fi acum la rând chiar nu mă mai interesează, și (2) acceptată de către veșnicii încremeniți în concepte de anii '70 (1870) de la beneficiar.

Desigur, vor exista suficiente motive obiective, à la Boița, pentru a avea din nou traseul autostrăzii încolăcit în jurul drumului național, precum două anaconde în cursul actului reproductiv.

PS: recitind, îmi dau seama că sună cam pesimist. Poate cutter și horațiu_cosma vor reuși să prevină manipulări de AMC ca la A1xA13, de care au fost oripilați chiar și ei înșiși. (Și dacă tot visăm frumos, dann erst recht: poate s-au mai trezit la realitate și ceva oameni din CNAIR)

user201

@Oneinthecrowd @NGC Mulțumesc pentru lămuririle suplimentare.