Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Calin88

Nodurile din proiect dau toate in drumuri judetene. Din ce vad eu, reabilitarea drumurilor respective si intersectiile lor cu DN1 nu sunt incluse in acest proiect. Pentru nodurile mai mici, poate nici nu e necesar dar macar nodurile Avrig si Fagaras nu ar trebui sa beneficieze si de o imbunatatire a drumurilor de legatura?

Sagitarius

"Bretea   1   (directia   Sibiu-Fagaras)   se   desprinde   din   aliniamentul  bretelei provizorii de descarcare in DN 7 din proiectul "Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1:Sibiu - Boita".

Ce se va intampla cu aceasta bretea(cea spre A13) cand se va face PiSi2?

Feri

Cocoasa de la Focsani o sa fie mic copil pe langa ocolul de la Boita.

pelan87

@razvan96 - Multumim pentru informatie!

Am extras din RIM imaginea cu nodul Boita:



Iar ca raspuns la intrebarea lui @Sagitarius, se observa ca breteaua construita de PORR acum va deveni breteaua de legatura dintre A1 si A3 (dupa ce va fi putin reconfigurata si cocotata pe un viaduct peste noul giratoriu de pe DN)

SILVIUFG

Procedura de mediu e doar la APM Sibiu pentru intreg proiectul sau partea din jud Brasov e la APM Brasov? Si mai am intrebare. Dupa 15 martie daca nu sunt ,,obiectii"sa spunem, cand va putea fi gata acordul de mediu? Multumesc!!

Calin88

Pare ca breteaua A1-A13 se desprinde din breteaua in constructie acum, si apoi urca pe viaduct peste giratoriul de pe DN. Nu cred ca inlocuieste breteaua actuala.
Daca breteaua construita de Porr ar deveni bretea directa A1-A13, atunci intersectia nu ar avea iesire de pe A1 pe DN7 pe directia Sibiu-Boita.

razvan96

^^ E la APM Sibiu pentru intregul proiect. Daca nu sunt obiecții si solicitari de completări dupa dezbaterea publica urmeaza decizia de emitere a acordului de mediu si apoi se publica acordul dupa 10 zile, daca nu exista obiecții la decizie. Deci ma astept ca in aprilie sa il avem.

adrian sibiu

#1432
Ziarul Tribuna Sibiului a lansat un articol ieri in urma apariției Raportului de mediu pentru A13 la Agenția de Mediu Sibiu unde s-a lansat în discuție publică .


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3737994839628522&id=415215638573142&sfnsn=mo

Bachus01

Unde mai avem noduri de la Sibiu la Fagaras?

SILVIUFG

Multumesc pentru raspuns Razvan. In Turnul Sfatului e un articol in care se spune ca vor fi 4 tronsoane. Noduri.... Ileni (Fagaras) - Sambata de Jos - Cartisoara (Transfagarasan) - Avrig si Boita. Cam astea ar putea fi.

adiarc

mie imi par bine gândite si suficiente ( unul la aprox 17 km)...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hvm

@pelan87
Din aceasta schita se vede clar ca breteaua curenta este cu negru mai in stanga pe sub legaturile A1(pitesti)-A13 iar conexiunea A1(Sibiu)-A13 este cu rosu mai ingrosat si peste toate celelalte conexiuni.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Feri

Traseul complet:



Ciudat ca intre Scoreiu si Arpasu de Jos autostrada trece la nord de DN1. Par niste cheltuieli in plus pentru structuri fata de varianta in care se pastra traseul pe la sud de DN1 mai aproape de Cartisoara.

Archi

^ Se observa din satelit ca la sud de Scoreiu avem niste delusoare putin diferite fata de restul de pe traseu. Se vede cu ochiul liber ca acolo nu se practica agricultura si ca vaile par erodate mult mai puternic fata de cativa km mai la est sau la vest. Eu cred ca traseul trece la nord de DN1 pentru a evita un sol cu potential problematic. Eu vad si avantaje in chestia asta, cum ar fii ca nodul de la Arpasu este direct cu DN1, iar in cazul unei deschideri partiale traficul nu va fii nevoit sa foloseasca un DJ pentru a ajunge la autostrada.






TheStig

^^Un alt motiv ar putea fi faptul ca, in zona respectiva, la sud de DN1, e situl Natura2000 Piemontul Fagaras (ROSPA0098). La sud de Avrig si de Porumbacu de Jos, traseul chiar trece prin sit, dar acolo nu exista alta solutie, deoarece la nord, nu exista suficient spatiu pentru autostrada. Aici aveti o harta cu siturile Natura2000 si puteti vedea cum arata zona: https://natura2000.eea.europa.eu/