Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Pentru traseul roșu am avut emoții în zona Podu Olt, pentru că pe o străduță știam că sunt niște case construite. Există un singur punct pe Strada Școlii prin care ar putea fi proiectat traseul fără demolări. E crucial ca SF+PT să se facă pe teren, nu din "satelit", pentru că riscăm altfel multe surprize în teren.

Spre Bacău
(GPS)


Spre Brașov
(GPS)


Panoramă
(GPS)


Paranteză: casa asta este o reconstrucție. Din Maramureș a fost adusă bucată cu bucată și reasamblată aici. GPS-ul o arată greșit: e 150m mai jos, spre Podu Olt pe strada respectivă
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

Stai calm ca si la Bod sunt case pe traseu....
Nici intre Bod si Sanpetru nu e mai roz situatia. Ca sa nu mai zic ca se construieste si se vinde teren in draci....

Feri

Nu cred sa fie informatii noi dar a avut loc o sedinta a autoritatilor locale brasovene cu Search Corp.

QuoteÎn cadrul discuţiilor s-au conturat mai multe aspecte de care urmează să se ţină cont: necesitatea legării autostrăzii cu viitoarea ocolitoare a municipiului Codlea şi realizării unei descărcări a traficului în DN 1, clarificarea modului de corelare a autostrăzii cu ocolitoarea Braşovului şi asigurarea unei legături spre autostradă din DN 1 A, în zona municipiului Săcele

Mai multe detalii:
https://site.judbrasov.ro/event_Discu-ii-aplicate-despre-traseul-autostr-zii-Bra-ov---Bac-u-aflat-n-faza-de-proiectare_666.html

pasadia


Bacauanul1971

Si la Bacău , ședință tehnică online pe tema soluțiilor de proiectare a autostrăzii A13 Bacău – Onești – Brașov

Sursa:
https://www.desteptarea.ro/sedinta-tehnica-pe-tema-solutiilor-de-proiectare-a-autostrazii-a13-bacau-onesti-brasov/

Feri

Pare ca noua conducere de la minister isi va da tot interesul pentru deblocarea Brasov-Fagaras. In sfarsit! Mult succes Catalin!  :gj:

Quote from: TibiV on January 15, 2021, 11:27:47 AM
@MoWeed

Am transcris principalele idei, in timp real.

Poti vedea toata conferinta de presa aici: https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/2864245437121634

Quote"Sectorul A13 Braşov-Făgăraş a făcut parte din autostrada Transilvania şi a fost cumva abandonat undeva în sertare de 10 ani şi aş vrea să-l scoatem de acolo şi să îl facem, pentru că traficul cere acest sector şi ajută şi Moldova, ajută şi zona Braşovului, ajută şi zona de sud a ţării. Este un coridor important de conectare. Am spus doar Braşov - Făgăraş, pentru că Sibiu - Făgăraş este deja aproape finalizat, studiul de fezabilitate este în derulare de 5 ani şi acolo lucrurile sunt mai avansate", a afirmat vineri Drulă, într-o conferinţă de presă.
(https://www.agerpres.ro/economic-intern/2021/01/15/drula-sectorul-a13-brasov-fagaras-a-fost-abandonat-undeva-in-sertare-de-10-ani-si-as-vrea-sa-il-scoatem-de-acolo-si-sa-il-facem--643936)

mirceaeliade


altr

Era numai o consecinta a strategiei pesedist bine cunoscuta...

Bachus01

Cum a ramas pana la urma , descarcarea in A1 la Talmaciu/Boita?

Mai exista vreo sansa sa fie schimbata? Nu de alta dar 90% din MZA va merge pe directia VEST-EST EST-VEST iar un ocol de 10km * MZA zilnic * 365 zile * 20 ani , se consuma mai mult carburant , poluare mai mare decat daca ar fi ales solutie de legatura cu A1  mai aproape de Sb

SILVIUFG

La Boita ramane. Probabil acordul de mediu va fi scos pentru acea varianta. Ma incumet totusi cu o intrebare pentru cei cu mai multe surse . Cat mai dureaza acordul de mediu? Nu pot sa nu-mi exprim frustrarea inca o data fata de durata acestui SF. Sunt 5 ani!! Daca fac  paralela cu Ploiesti-Buzau-Bacau de exemplu, ma apuca toti nervii!!  :(( :(( :(( Acum toate sperantele mele se leaga de noua conducere de la MT.

alecu26

mai ales ca la Boita exact in zona protejata va lovi.

Asta e...frica de tunele mai face o victima. Sa speram ca ultima. Important e la firma de proiectare sa ii fie usor...ce conteaza timpul zecilor de mii de soferi de si combustibilul ar aiurea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

Daca tot avem alta conducere la nivel de Cnair si MT . O schimbare in bine de aproximativ un an . Exista vreo sansa sa vedem persoanele decizionale trase la raspundere pentru toata bataia de joc ca sa intamplat pana acum ?

Discutia a mai fost pe forum cu masluirea datelor , nu se poate refuza pur si simplu SF-ul si sa il refaca cum trebuie ?  Daca este impartit in 3 loturi , scoatem 2 loturi la licitatie iar al 3 lea unde avem intersectia cu A1 sa il reproiecteze. Cred ca merita sa mai asteptam un an . Pe termen lung beneficiile sunt mult mai mari . Garantat cei din Sb care vor merge spre Fagaras/Brasov 70% nu vor urca pe A la Sibiu sa faca ocol , si uite asa DN tot aglomerat ramane , plin de accidente , etc

cristi5

Din cate inteleg, politica ministrului este sa mearga inainte cu proiectele, nu inapoi. Deci nici la Focsani unde e ca-n palma... Nici pe PiSi 2,3,4 unde SFul e prost etc

Interesanta ideea ca se va merge pe DN pe scurtatura intre Sibiu si Avrig (sau unde va fi nod). Pe aceeasi logica cei care vin din Fagaras vor iesi de pe A13 si vor lua DN. Si cei care vin din Sebes vor cobori de pe A1 la Vestem si vor urca pe A13 la Avrig. Chiar sunt curios daca va fi asa. 

Important e ca grosul traficului (adica tranzitul) sa ramana pe autostrada. Daca sibienii fac o scurtatura nu cred ca va fi asa aglomerat.

bgd77

Asta chiar ar fi o stupizenie.

razvan96

SEA, SEICA si RIM pentru Sibiu-Fagaras au fost publicate pe site-ul APM Sibiu si sunt in dezbatere publica pana pe 15 martie. Se pot gasi aici.