[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Telvanni

Te doare sufletul cand vezi lucrari noi (2020) in care trotuarele si pistele de biciclete arata in halul acesta. Aveti idee cat de tare aluneca bordurile pe care trebuie sa le traversati cu bicicleta/trotineta cand ploua? Cel mai mult ma doare ca in urmatorii 10 ani nu se va schimba nimic la aceasta artera, tocmai pentru ca este noua. Mama ei de treaba! >:(

oc7avian

De borduri n-aș fi așa sigur în București  :p Gluma la o parte, e rău și pentru pietoni. Genul ăla de borduri le evit sub talpă pentru că era să mă duc în nas de destule ori. Nu toată încălțămintea are aderență bună..

voicul

Se lucra la relocari in fata intersectie FDG cu BV.




Stii cand iese tractoru de pe ogor si imprastie pamant pe 500 de m? Asa si aici!















Powered by API/PUM imgur uploader

zuma80

#498
Asfaltare ieri 22.05.2020, dinspre Barbu Văcărescu.

Pentru A6!

voicul

Prima banda spre dreapta la intersectie FDG cu BV prinde contur. A fost cat de cat umpluta si probabil mai urmeaza doar straturile de asfalt.

skybox

Astazi spargeau asfaltul turnat in vreo 5 locuri cel putin. Probabil au uitat sa traga ceva fire... Stiti daca este  stratul de uzura si pe banda pe care se circula acum?

voicul


Cristi N

#502
Celor din PMB le-a luat mai mult de 2 luni jumate ca sa vina cu raspunsul de mai jos.   :puke:



Bonus, hal de asfaltare, probabil si asta e conform normativelor.




Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR


voicul

Cica apa cu grindina e cel mai bun liant din lume!
Trist ce se intampla acolo.

voicul

^Tot traficul s-a mutat pe partea asfaltata ieri.
Poate aduc si banda 1 de pe BV spre FDG la nivel.

Problema ca acolo nefiind semafor functional, BV cu prioritate, daca vii de pe FDG, acolo ramai cu minutele.


TibiV

#507


Sursa: https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24028983-foto-video-bucuresti-lucrarile-modernizare-strazii-fabrica-glucoza-aproape-final-ultimul-strat-asfalt-fost-turnat-trotuarele-pistele-pentru-biciclete-facute-bataie-joc.htm

Quote
București: Lucrările de modernizare a străzii Fabrica de Glucoză, aproape de final: ultimul strat de asfalt a fost turnat / Trotuarele și pistele pentru biciclete, făcute în bătaie de joc
de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2020

Lucrările de lărgire și modernizare a străzii Fabrica de Glucoză se apropie de final. Pe porțiunea dintre Autostrada A3 și bd. Barbu Văcărescu, ultimul strat de asfalt (de uzură) a fost turnat, stâlpii de iluminat, semafoarele și refugiile pentru pietoni au fost puse, iar trotuarele sunt finalizate în proporție de 90%, mai fiind o bucățică neterminată pe partea dreaptă, spre bd. Barbu Văcărescu.
(...)
Dacă pentru șoferii care tranzitează zona, finalizarea lucrărilor este o veste bună, fiindcă petreceau zeci de minute blocați acolo, pentru pietoni și bicicliști lucrurile nu stau la fel de bine deoarece trotuarele și pistele de biciclete au fost făcute în bătaie de joc.

Pe aproape toată lungimea, trotuarele nu au lățimea corespunzătoare, astfel că, în dreptul alveolelor pentru copaci, nu încap doi oameni care vin din sensuri diferite, aceștia fiind nevoiți să meargă pe pista de bicicletă, fiind pericolul să fie loviți.

Mai mult, în zona Mobexpert, un transformator electric blochează trotuarul, astfel că pietonii nu mai au pe unde să treacă.

În ceea ce privește pistele de biciclete, acestea sunt amenajate pe trotuar, iar în dreptul stațiilor de autobuz, ca să ajungă în stație, călătorii trebuie să treacă de pe trotuar peste piste, existând risc mare de accidente. De asemenea, pista va fi blocată de oamenii care așteaptă în stație, existând frustrări de ambele părți

Dacă este loc, Primăria Capitalei ar putea lăsa trotuarul pentru pietoni, cu tot cu spațiul prevăzut pentru biciclete, iar pistele să fie amenajate pe marginea carosabilului.

Este rușinos că trotuarele făcute în perioada comunismului sunt mai generoase și mai bine făcute decât la o lucrare nouă, făcută în 2019-2020.

Nu știm dacă proiectanul a avut ideea să facă trotuarele și pistele în acest fel sau a fost cerința reprezentanților Primăriei Capitalei, trebuie lămurit acest aspect.

Un lucru bun este că s-a renunțat la bordurile înalte, acesta fiind trendul în marile capitale europene.

Municipalitatea a început pe data de 3 august 2018 lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi, după 15 ani de așteptare. Termenul de execuție din contract era de 15 luni, însă lucrarea nu a fost finalizată la finalul anului trecut. Următoarea estimare era primăvara acestui an, însă cel mai probabil artera va fi 100% funcțională în luna iulie.

Marius Coaje, consilierul primarului Gabriela Firea pe probleme de infrastructură, explica în luna octombrie 2019 pentru HotNews.ro cauzele întârzierii: traficul nu a fost închis de tot, pentru o anumită zonă a fost nevoie de refacerea proiectului tehnic iar unul dintre constructori a intrat în insolvență.

Costul lucrării se ridică la 173 milioane lei, incluzând exproprierile. Lucrările sunt executate de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L., valoarea contractului fiind de 48.228.719,48 lei fără TVA.

LE
Nu ma lasa sufletul sa nu pun aici cea mai "reprezentativa" poza Hotnews...

Se vede ca blonda de la Primarie nu va mai avea copii mici...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adyneamtu

Bordurile joase or fi un trend in marile capitale europene, dar pe la noi, in lipsa locurilor de parcare, invita la parcarea pe trotuar.
Trotuarul acela ingust+pista, nu va fi nici pentru biciclete, nici pentru pietoni.

survola

Cică pun și stâlpișori. E loc destul.