News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Cristi N

Daca vrem sa fim exacti: "pistele de biciclete sunt la nivel cu trotuarul si au fost amenajate ingustand trotuarul din faza de SF cu 1.5m", e bine asa?
In plus in una din poze pista de biciclete e chiar in mijlocul trotuarului.

Hef

Un articol prost scris nu ne afectează prea tare. O lucrare de genul asta facuta atat de prost ne afecteaza pe toti. Si numai o lucrare ca in vest nu o poti numi.
Daca vei citi raspunsul primariei vei vedea ca numara aceiasi centimetri si la trotuar si la pista de bicicleta. Asta inseamna ca pista e fix pe trotuar. Chiar daca se mai pune un rand de borduri.
In dreptul alveolelor de statii nu e spatiu nici pentru o persoana sa astepte busul. Acea persoana a care asteapta va trebui ocolita prin pista de bicicleta. Sau va astepta pe pista?
O lucrare de toata jena. Poate se autosesizeaza si un procuror? Sau curtea de conturi. Mie imi pare usor penal sa raportezi trotuar de 2,5m si pista de 1,5m si in realiate sa lipseasca ori trotuar ori pista. Orbi nu suntem. Sper.

al bundy

Si in gaurile alea or vrea sa planteze pomi?
Pomii puteau fi plantati in afara trotuarului, si asa era destul loc liber, chiar daca au luat din el pentru pista de biciclete.

Cristi N

Da, asa vor, iti dai seama ca o sa se usuce in maxim un an neavand sistem de irigatie si alveolele atat de mici.

Solutia ta mi se pare cea mai buna varianta de a indrepta situatia de acum.  :cheers:

Ma intreb care sunt institutiile de control pentru o lucrare de genul asta, cumva: ISC, Disciplina in constructii (PMB) si poate Brigada Rutiera? Am uitat pe cineva?  O:-)

Ionutcatalin

 Șoseaua Fabrica de Glucoza în capăt cu Floreasca, au dezgropat țevile de termoficare și se pare că acele țevi atârnate ca într-o zona industriala vor fi doar o soluție temporara



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

skybox

Tinand cont ca in ultimele zile cu totii avem mai mult timp liber, am vrut sa iau cateva din santierele de infrastructura din bucuresti la pas.
Lasand probleme de calitate si proiectarea care tinde spre 0, ca si inginer am pretentia de la colegii mei ca macar santierele pe care le conduc sa arate intr-un fel. Astazi m-am oprit pe Fabrica de glucoza unde in afara de apartamentele de 2000+ euro pe mp totul este de 2 BANI. Practic nu exista organizare de santier. Se pune 0 accent pe siguranta populatiei. Gropi lasate neingradite si praf, mult praf.

Sunt curios conform proiectului tehnic ce grosime ar trebui sa aiba asfaltul de la trotuarele de mers in sir indian. Acum are 2cm cam peste tot.

Nu inteleg de ce primaria nu coreleaza proiectul cu ansamblurile imobiliare din lungul strazii si sa renunte la gaurile meschine pentru copaci de acum. De ex am vazut ca cei de la Belvedere au o zona verde intre strada si parcare. Ore nu poate pune primaria copaci acolo si sa redea trotuarul oamenilor?

Pe langa trotuare, as vrea sa va indreptati atentia si spre alvelolele statiilor de RATB unde avem 3 randuri de borduri ori 100e bucata(cred, doar e granit). Acolo pistele ajung undeva la 60 cm. Trotuarele au deja tot cam atat, daca nu mai putin. Copacii abia au loc sa fie plantati in gaurile alea.

Cand o sa ne oprim sa facem doar benzi auto si o sa ne gandim ca o strada trebuie facuta si pentru oameni si un proiect trebuie gandit pentru o zona intreaga nu doar punctual?

Imi cer scuze dar asta a fost oful meu de azi. Ma duc spre casa acum, pe doamna ghica, tot prin praf si mizerie...

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Cristi N

Pe 6 martie am trimis o sesizare cu 4 destinatari: ISC, Brigada Rutiera, Politia Locala Bucuresti - disciplina in constructii si PMB - Direcția Urmăriri Investiții - Serviciul Mari Proiecte.

Quote
Către:
Inspectoratul de Stat în Construcții
Brigada Rutiera București
Politia Locala a Municipiului București - Serviciul Control Lucrări Edilitare și Afișaj Stradal
Primăria Municipiului București  - Direcția Urmăriri Investiții - Serviciul Mari Proiecte

Stimata Doamna/Stimate Domn,

Va rog sa dispuneți verificarea și remedierea situației trotuarelor nou construite în cadrul proiectului: "Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoza intre Calea Floreasca și Șoseaua Petricani"

În acest moment, cel putin pe porțiunea finalizata, respectiv trotuarul sudic din apropierea intersecției cu Șoseaua Petricani, nu se respecta dimensiunile minime ale trotuarului asa cum sunt ele prevazute de normativele în vigoare. De la o lățime inițiala conform SF de aproximativ 3.5m s-a ajuns ca acesta sa fie redus semnificativ prin amplasarea de obstacole după cum urmează:
îngustare cu 1.5m prin amenajarea pistei de biciclete, în zona alveolelor pentru stațiile de Transport Public aceasta chiar taie trotuarul pe diagonala;
amenajare de alveole pentru copaci tot în gabaritul trotuarului - îngustare cu aprox 90 de cm;
amplasarea unor cutii de separație ale rețelei electrice respectiv a unor stâlpi de iluminat tot pe trotuar - reducere suplimentara a lățimii disponibile pietonilor.
Astfel s-a ajuns ca în anumite zone culoarul pietonal sa fie redus la aproximativ 60 de cm, o lățime total insuficienta mai ales ca zona face obiectul unei dezvoltări imobiliare puternice. Numai în complexul Belvedere Residence din imediata vecinătate vor fi peste 1500 de apartamente, acesta fiind parțial livrat, iar restul va fi finalizat în 1-2 ani.

De asemenea dimensiunile actuale nu corespund normativelor în vigoare, respectiv:   
Normele tehnice privind proiectarea și realizarea străzilor în localitățile urbane aprobat prin: ORDIN nr. 49 din 27 ianuarie 1998
Normativ privind adaptarea clădirilor civile și a spațiului urban la nevoile individuale ale persoanelor cu handicap, indicativ NP 051-2012 - Revizuire NP 051/2000
În acest sens consider ca cea mai facila varianta pentru trotuarul sudic ar fi amenajarea zonei verzi în exteriorul actualului trotuar după zidul de sprijin. O soluție similara ar putea fi implementata și pentru trotuarul nordic sau prin ingustarea benzilor de circulatie cu 25 de cm de la 3.5m la 3.25m presupunând ca acesta are un profil asemănător.

Pentru o mai buna înțelegere a situației am atașat mai multe poze cu trotuarul amintit mai sus în care sunt vizibile inclusiv dimensiunile reale.

Va rog sa îmi comunicați în cel mai scurt timp la prezenta adresa de e-mail numărul de înregistrare al acestei petiții.
De asemenea va rog ca răspunsul sa îmi fie furnizat în format electronic la aceiași adresa de e-mail.

Va mulțumesc,
Cristi N

Intre timp au inceput sa soseasca raspunsurile astfel:
- pe 6 mar, in aceiasi zi am primit nr de inregistrare de la PMB
- pe 18 mar, astazi, am primit rasounsul de la PLMB

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

#460
De la PMB ma astept la un raspuns de genul: s-a respectat proiectul tehnic si de la ISC ma astept sa nu dea niciun raspuns. Singura speranta e in Brigada Rutiera, oricum pe masura ce apar noutati postez. :cheers:

voicul

Ieri era agitatie mare la intersectia BV cu FDG - cam vreo 20 de oameni. Multi stateau, dar vreo 2 - 3 miscau.

Eu abia astept sa termine acolo sa elimine statul la stop-ul ala care poate tine si 7 - 8 minute.


voicul

15 muncitori erau la intersectia FDG cu BV. Nu muneau chiar toti, dar era atmosfera.

voicul

De marti sunt pozele (scuzati calitatea uneia) - concluzia e ca miscau cu talent vreo 15 oameni.


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader