[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RazvanN

A existat un aviz de defrisare pentru acei arbori? Vad ca sunt in afara aliniamentului carosabilului.
Vorbesc de cei care nu sunt pe partea cu largirea, acolo era de inteles.

Cu atatea probleme de mediu, ma asteptam sa fim mai prudenti cu taiatul de copaci; mai ales cum era cazul de aici, drepti, sanatosi, aliniati etc.

Ionutcatalin

^ Poti gasi in materialul de mai jos avizele emise de Primaria Bucuresti pentru defrisarile de pe Fabrica de Glucoza.

http://www.pmb.ro/institutii/primaria/directii/directia_mediu/avize_arbori_emise/avize_emise_2019/sector_2_20200212.pdf

TibiV

Haide, mai oameni buni, FdG NU trece prin mijlocul parcului Herastrau!...

Voi va agitati pentru cateva zeci de copacei sfrijiti la marginea unui drum, cand sunt sute de hectare de (foste) parcuri care au fost/sunt defrisate pentru noi proiecte imobiliare  ?!?!...

Sunt dupa tura de noapte si nu mai am energie sa caut, dar sunt multe, va asigur...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GDPR

Un alt proiect care nu pare a se termina pana la alegerile locale.

RazvanN

Multumesc pentru link Ionutcatalin.

TibiV, imi pare rau, dar nu consider ca ar trebui cedat nici un petic verde din acest oras fara sa fie absolut necesara taierea. Suntem intr-o situatie din ce in ce mai proasta la acest capitol.
Nenumaratele defrisari scapate de sub control [la care faci si tu referire] nu ar trebui sa ne schimbe atitudinea fata de cauze aparent mai marunte.
In cazul de fata, pe langa factorul poluare, mai discutam si, ca de obicei, despre umbrire. Va dura niste timp serios pana se va restabili un coronament precum era acolo, care sa asigure un mic plus de comfort trecatorilor.

Sunt in offtopic deja, pentru ca nu cred ca vor mai exista arbori pe acest trotuar, dupa cum se vede trotuarul deja trasat in clipul lui Horatiu [in ciuda faptului ca pe acele infografice ale proiectului cu latimea benziilor, configuratia trotuarului etc, aratau si niste elemente de verdeata-copaci schitati].

Le vrem pe toate inghesuite si nici unul nu va fi in regula in final, trotuar meschin si pista prea ingusta si 'n' sensuri de trafic pe care sa se stea bara la bara sa aiba ciclistii ce respira in drumul lor catre autostrada *wink. Un proiect care trebuia incadrat intr-un plan mult mai amplu pentru toata zona; poate va fi candva corectat.

Ionutcatalin

Dimineața se retezau acele rămășițe de trunchiuri cu o drujba, în seara asta am rămas masca sa vad ca doi muncitori trăgeau de un joagar (beschie). As fi făcut o poza dar erau înconjurați de alți muncitori care se uitau la ei. Se pare ca nu, Straco nu e la fundul sacului, ei deja l-au întors pe dos și scutura ultimele firmituri... 



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionutcatalin

Și o poza din capăt Floreasca cu vedere spre Barbu Văcărescu. Noroi cât cuprinde după cum se poate observa. 



Powered by API/PUM imgur uploader

Telvanni

Ma sperie cat de ingust este trotuarul care rupt fiind de alveolele pentru copaci fara...fix pix. Imi ramane doar sa sper ca pe partea opusa va fi mai lat (desi nu cred).


Cristi N

Duminica am avut un drum pe FdG asa ca am facut si cateva poze mai in detaliu legate de trotuarul dinspre Belvedere. Pot sa confirm, e de-a dreptul meschin asa ca am pus si ruleta pe el.  O:-)  Albumul complet este aici: link

Poza de ansamblu de vis-s-vis de Mobexpert spre Petricani


Tot vedere de ansamblu dar spre George Constantinescu, parca e cam chinuit trotuarul asta:


Sa scoatem ruleta, zic, din pacate aveam una doar de 3m :(


Avem asa: 30 de cm zidul de sprijin/fundatia viitorului gard, 60 de cm trotuar cu asfalt si inca 10 cm bordura dintre trotuar si alveola.


Hai sa masuram si pista de biciclete:


Asta e cat de cat ok: 125 cm pista si inca 25 de cm bordura spre carosabil:


Tot din zona Mobexpert avem dubiosenia asta:


Am mai facut inca doua poze din dreptul str. George Constantinescu unde configuratia este asemanatoare.

Spre Petricani:


Spre FdG:

TibiV

Quote from: Cristi N on February 25, 2020, 12:25:35 AM
Avem asa: 30 de cm zidul de sprijin/fundatia viitorului gard, 60 de cm trotuar cu asfalt si inca 10 cm bordura dintre trotuar si alveola.


Chestia aia NU poate fi numita trotuar...
Poate fi numita cel mult o mizerie meschina si penibila...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#447
In mintea imbecila a unor proiectanti / arhitecti, toti ne nastem la 25 de ani, suntem in putere si la 55 de ani ne retragem in depoul "Viata Luminoasa" si stam acolo pana murim. Ca atare pe trotuar se pot gasi doar oameni in forma maxima, intre 25 si 55 ani, care toti merg solo.

Carucioare pentru gemeni? Grupuri de 2-3 oameni care se intersecteaza cu alte grupuri? Mama cu 2 copii de mana? Batrani cu rolatoare, care sa usureze deplasarea? Persoance cu scaune cu rotile? Heeeee, cine pisicii masii a mai auzit de asa ceva? ? ? ? Iar nevazatorii? Ceeeee - astia direct impuscati! Ce sa caute sa umble pe trotuar?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gabriels

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-23688121-primaria-capitalei-face-trotuare-60-fabrica-glucoza-inaccesibile-pentru-persoanele-dizabilitati-mamele-copii-pistele-bicilete-sunt-trotuar.htm

Primăria Capitalei face trotuare de 60 de cm pe Fabrica de Glucoză, inaccesibile pentru persoanele cu dizabilități și mamele cu copii

Primăria Capitalei face pe anumite bucăți din Fabrica de Glucoză trotuare de 60 de cm inaccesibile pentru persoanele cu dizabilități și mamele cu copii în cărucior. În plus, pistele de biciclete sunt pe trotuar, ca pe Șoseaua Pantelimon, acestea fiind greu accesibile. Zona Pipera este plină de birouri, și mii de persoane merg pe jos dintre Barbu Văcărescu spre Șoseaua Petricani, fiind astfel nevoie de trotuare generoase.

Soluția Primăriei Capitalei a stârnit un val de nemulțumire.

" Firea inventează trotuarele cu sens unic, pe care mergem în șir indian. Așa se explică modul în care arată trotuarele noi de pe șoseaua Fabrica de Glucoză din București. Nu există un exemplu mai clar de incompetență. Să faci o investiție de zeci de milioane de euro în 2020 și să-ți iasă așa. Și asta după ani de întârziere și chin. Cum ar putea un cuplu cu un cărucior de copil să folosească acest trotuar de 60 de cm? Ce face un om în scaun cu rotile ca să treacă pe lângă copacii încastrați în trotuar? Ce se întâmplă când te întâlnești cu un alt om care vine din sens invers? În câteva luni, sper să scăpăm Bucureștiul de această catastrofă de primar. Înainte să distrugă și mai mult Capitala", a scris Cătălin Drulă, liderul deputaților USR pe pagina de Facebook.

"Primăria îşi bate joc de oamenii din Pipera! Una dintre cele mai mari probleme ale bucureştenilor, în Sectorul 2, este traficul din Pipera, respectiv de pe strada Fabrica de Glucoză. Vestea bună este că primăria lucrează la refacerea străzii. Vestea proastă e că, deşi suntem în 2020, deşi suntem într-o capitală europeană, deşi suntem în, probabil, cea mai mare zonă de afaceri din România, primăria îşi bate joc de oameni. Zilele astea se asfaltează trotuarele de pe Fabrica de Glucoză. Prost, ca întreaga administraţie Firea. Lucrarea este executată astfel încât mersul pe jos să fie meschin şi înghesuit. Încălcarea normelor (şi a bunului simţ) este evidentă!Deşi în studiul de fezabilitate iniţial trotuarul era corect dimensionat, în proiectul tehnic de execuţie s-a ţinut cont nu de nevoile oamenilor şi standardele de accesibilitate, ci de nevoile constructorului de a face lucrurile ieftin şi prost. Şi a ieşit ce vedeţi mai jos", a scris și Radu Mihaiu, liderul USR Sector 2, pe pagina de Facebook.


Municipalitatea a început pe data de 3 august 2018 lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi, după 15 ani de așteptare. Termenul de execuție din contract era de 15 luni, însă lucrarea nu a fost finalizată la finalul anului trecut. Estimarea este primăvara acestui an.

Costul lucrării se ridică la 173 milioane lei, incluzând exproprierile. Lucrările sunt executate de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L., valoarea contractului fiind de 48.228.719,48 lei fără TVA.

Proiectul noii șosele presupune lărgirea la 4 benzi, două pentru fiecare sens de circulație, a arterei de 1,8 km lungime, între Șoseaua Petricani – Nod A3 și Calea Floreasca.

Intersecțiile pe care Șoseaua Fabrica de Glucoză le traversează vor fi reconfigurate și va fi realizată racordarea la sensul giratoriu din zona Autostrăzii A3. De asemenea, vor fi amenajate noi spații verzi, iar iluminatul stradal va fi modernizat.

Proiectul prevede și amenajarea de parcări, a două drumuri colectoare și semaforizare pe anumite segmente.

al bundy

PIstele de biciclete de pe soseaua Pantelimoin nu sut pe trotuar, trotuarul este pe langa blocuri.
IAr aici pistele de biciclete sunt intre trotuar si sosea, ca in tarile civilizate, halal stire.