[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

M-am uitat acum pe google maps si am vazut ca strada veche nu avea guri de scurgere. Inseamna ca de abia acum s-a facut colectorul si va fi necesar sa monteze guri de scurgere langa bordura pe toata lungimea strazii, care vor trebui conectate la colector. Deci se va lucra din greu la utilitati si pe jumatatea asta a strazii. Totusi, au sanse bune sa termine pana la alegerile locale.


panda_no 5

Trecerea peste linia de tramvai este la fel de denivelata ca inainte de a fi inlocuita sina vara asta.
Chiar atat talent sa aiba constructorul, sa o inlocuiesti integral cu tot cu terasament si sa fie la fel ca inainte??? de denivelata trecerea zic :lol: :lol: :lol:

albert.arifovici

Am și eu o intrebare... Ce implicare are Compania Municipală Dezvoltare Durabilă in acest proiect?

minisoferul

Compania Municipală Dezvoltare Durabilă asigura dirigentia de santier, cand mai transmit comunicate pe pagina lor de facebook reamintesc mereu lucrul acesta.

Cristi N

^^Ei se lauda ca actuala trecere formata din placi de beton e doar temporara si la finalizare vor fi montate dale de cauciuc, probabil la fel ca la CF. Nu stiu daca licitatia pentru ele a fost atribuita intre timp. La momentul refacerii stiu sigur ca nu.

TibiV

Baieti, nu aveti deloc simt politic...

Mai intai se testeaza trainicia lucrarii cu dale de beton.
Timp de un an. Cam pana sunt alegeri la Primarie.

Daca iese iar primarul-care-trebuie, in cel mult doi-trei (2-3) ani fac licitatie pentru dale de cauciuc... Vor fi gata instalate la urmatoarele alegeri!...
Dca nu iese... La ca mama naibii va trebuie dale de cauciuc?!?!... Ce, de la beton tusiti?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

"Continuă turnarea balastului stabilizator Șoseaua Petricani - Nod A3 și strada Intrarea Chefalului.
Lucrările se desfășoară pe timpul nopții, când traficul în zonă este scăzut, iar constructorul poate intra în șantier cu utilaje grele:"

VIDEO

perfidus

#338
^ Astia de la pagina media a CMDD nu citesc forumul, sa le spună cineva cum se numește corect balastul acela. Si ca nu se toarna, se asterne.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


TibiV

Cei de la CMDD au modificat textul, a devenit balast stabilizat.
Dar continua sa il toarne, nu vor si pace sa il astearna...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Pai daca s-a gasit cineva (Andrei) sa spuna ca se toarna nu se asterne...
La 50%-50% au dat si ei cu banul...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

RobertN

Salutare,

Pun câteva poze de astăzi (segmentul între calea Floreasca și Barbu Văcărescu) - nu arată mare lucru însă fiind prin zonă le-am făcut:









Anost, două basculante, un compactor - m-am și speriat când au început să se miște.
Greu tare cu lucrarea asta.

perfidus

N-ai înțeles, vezi mai sus, utilajele grele le ascund ziua și vin cu ele pe șantier numai noaptea... (noaptea mintii).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Hef

In aceasta dimineata, pe o portiune in zona Upground, erau si borduri montate. Torotuarul prinde contur.