News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Earthchild

#135
Intocmai, nu poti compara Iuliu Maniu (asa aglomerata cum este) cu Fabrica de Glucoza, care inca este cu o singura banda pe sens (si aia ingusta). A1 se descarca intr-un bulevard cu minimum doua benzi pe sens (bine, ar fi fost normal sa realizeze in deceniul asta si strapungerea A1-Lacul Morii). A2 de asemenea se descarca in Theodor Pallady, care are trei benzi pe sens, asa ca A3 nu este privilegiata, ci adusa cel mult la nivelul celorlaltor intrari de autostrazi. Bine ca Petricani are patru benzi.

hadrian

Ieri si azi am trecut pe Fabrica de Glucoza,intre Floreasca si Barbu V. Au taiat toti copacii si arbustii , erau la pamant,neridicati.Acelasi lucru se vedea si inspre Petricani,insa nu am avut drum spre acolo.

Cristi N

Am trecut eu pe tronsonul dinspre Petricani unde erau cativa "voluntari" care ajutau la curatarea lemnului taiat. Unii aveau mijloace mai rudimentare respectiv cosuri de supermarket, altii mai instariti aveau chiar o duba pentru transport. :D


paulmare

Intre Foreasca si Barbu Vacarescu au defrisat - doar o poza facuta in graba, duminica nu a fost trafic si am putut opri
fdg defrisare 



Powered by API/PUM imgur uploader

In partea aceea nu prea sunt utilitati pe partea care se largeste, de la barbu vacarescu pana la petricani sunt o gramada de retele pe partea unde se face largirea, acum vazand cat a scurmat Vertatel la racordul A3 cu petricani la camine si camerele de tragere pentru cabluri - ma gandesc daca proiectul initial cu zona verde centrala nu ar fi fost mai bun, si lasau ce e in pamant cu verde deasupra si ingropau doar retelele aeriene, multe sunt cabluri telco vechi care dispar oricum, ar fi durat mai putin cred sa fi lucrat dupa varianta initiala plus ca ar fi aratat de 100 de ori mai bine decat parapetii de beton in mijlocul bulevardului, parca nu exista camere de trafic si politie locala sa ii arda constant pe cei care incaleca regulile pana se linistesc in locul parapetilor aia care nu arata bine acolo 

Ionut

S-a defrisat masiv, am trecut eu acum puțin timp. Am filmat din masina. Mai încolo primiți video. :)

voicul

Arata dezolant acum (cu toti copacii la pamant). Macar de s-ar misca repede acolo. Sau nu neaparat repede (ca nu prea exista asa ceva in RO), dar cat de cat fluent.

Cristi N

Pe portiunea dintre Barbu Vacarescu si Petricani e un joc de-a soarecele si pisca intre angajatii din zona care vor sa parcheze oriunde mai putin in parcarea de pe G. Constantinescu si muncitori respectiv politistii locali. Au incercat oamenii orice: cu balize de plastic, cu benzi de avertizare, nimic nu a mers. Dimineata primul task e fugarirea corporatistilor sa nu parcheze in frontul de lucru. :D

TibiV

Să salte 4-5 mașini și nu mai încearcă nimeni figura...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


Cristi N

E greu tare cu ridicatul, le e frica localilor sa cheme masina aia cu macara de parca ar fi dracul in persoana. Pana una alta vad ca a descoperit constructorul solutia perfecta, a tras un sant la marginea asfaltului. :D

PS Am numarat 58 de masini parcate paralel cu drumul pe partea dreapta intre Barbu Vacarescu si parcarea Novo Park. Dupa aia avem solutia minune, santul. Cred ca ar munci o zi intreaga sa curete zona.

perfidus

Cred ca niste panouri din plasa de delimitare a santierului ar rezolva problema masinilor parcate.
De altfel acum constructorul este in culpa, conform legii, pentru ca nu a securizat zona de lucrari. Cu semnalizarea corespunzatoare, cine isi lasa masina aiurea sa se trezeasca cu o urma de incarcator frontal pe portiera. Sa vezi cum se potolesc.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

osandu

#147
Poze de azi de la intersectia Barbu Vacarescu cu Fabrica de Glucoza. Prima poza este cu vedere spre Floreasca, a doua spre parcarea Caro.

Horațiu 87

#148
am ramas putin in urma cu update-ul  :-[ :lol: :lol: