News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

iarasi nu ne gandim deloc la viitor,de parca proiectele astea se fac doar pe cativa ani....

acelasi mod comunist de a gandii in dispret fata de oricine,in afara de "regii"soselelor....soferii....restul - pietoni,biciclisti,sau cei care vor mai multa verdeata nu conteaza....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Sorinus

Nu inteleg ce costa atata un scuar verde de macar 1.5m. Plus ca, toate proiectele noi ar trebui sa includa piste de biciclisti, altfel infrastructura velo n-o sa se dezvolte si o sa arate ca India Bucurestiul.

Trotuarele mici sunt de ajuns, cum zicea cineva mai devreme, nu merge nimeni pe jos p-acolo.

Tavi

Scuze dar a vazut cineva ceva instalatie de demolat pe FdG? ... ca ziceau ceva cu trei saptamani pentru demolare ...

AdrianB1

Ba culmea ca ar merge cineva pe jos daca ar avea pe unde. Intr-o zona de birouri similara, intr-o tara mai saraca, cea mai tare strada din zona e pietonala. https://en.wikipedia.org/wiki/Bonifacio_High_Street
Diferenta intre o strada cu trotuare de 1 metru si una cu trotuare de 3-4 metri e ca prima va fi doar o strada de tranzit pentru masini, a doua o sa aibe si pietoni. Daca cineva ar fi facut cu cap un PUD in zona dintre Pompeiu si FdG ar fi inclus o pietonala paralela cu astea doua strazi, fix in mijloc intre ele, intre Gara Herastrau si Petricani. Dar aia ar fi insemnat dezvoltare cu cap, nu ghetou de cladiri de birouri. In tot cartierul ala cu 50,000 de oameni nu ai nici un punct pietonal, nici un loc gen https://en.wikipedia.org/wiki/Grande_Arche. Zona de birouri Pipera e un soi de IMGB, un Militari pe dos: te scoli dimineata, te urci in metrou, cobori la Pipera, intri in cladire. Seara faci traseul in sens invers. Cartier dormitor, cartier de birouri, nici un spatiu pentru oameni.

alexbb

Deocamdata 0 miscare din ce am observat aseara  :lol:
Trotuarele sunt mult prea mici, si traficul auto alunga pietonii/biciclistii, in special dupa orice mica ploaie. Odata cu dezvoltarea cartierului belvedere cred ca partea aceea se va dezvolta rapid. Este foarte mult teren in zona, nu stiu cat de bun este pentru constructii, dar sigur se va aglomera mult mai tare fata de ce este acum, desi pipera este deja suprasaturata. :(
In plus, in afara de aceasta supralargire, nu am mai vazut nimic pentru pipera, nici de transport in comun sau alte facilitati publice in zona.

RobertN

#110
Salutare!

Găsiţi mai jos câteva poze de astăzi:







Activitate zero.

L.E.: acum am văzut că pe panoul de şantier apare data de început a construcţiei 15 august, deci după această dată probabil va creşte activitatea ;)
Ce nu înţeleg este de ce apare finalizarea construcţiei pe 14.08.2020, în condiţiile în care termenul anunţat de primărie este de 15 luni (care ar fi curs din 3 august, conform comunicatului  oficial - nu mai spun de faptul că se băteau cu pumnii în piept că lucrarea va fi terminată în 12 luni :o )

Zi bună tuturor!

AdrianB1

#111
Am facut azi in mic ocol si am trecut pe-acolo, am luat strada de la un capat la altul si am si filmat, dar nu e nimic care sa merite vazut: activitatea de demolari inca nu a inceput. Trotuarele sunt pline de masini pe majoritatea strazii, pe ambele parti; asta nu doar ca explica lipsa pietonilor, dar va crea ceva probleme pe perioada lucrarilor si e foarte probabil sa blocheze cate o banda pe sens si pe viitor.


spanak

Quote from: pentium10 on August 21, 2018, 09:46:12 AM
Un fotovideo montaj despre progresul A3 Bucuresti

pe Fabrica de Glucoza nu mi s-a parut a fi vreo demolare, ci mai degraba un proces natural de prabusire accelerat doar de hotii de lemn, am trecut azi pe acolo, liniste totala! dar asta probabil doar pentru ca se fura noaptea......

Cristi N

#114
Firmele din zona au fost informate ca incepand din seara asta incep lucrarile si masinile parcate vor fi ridicate.

Harry


AdrianB1

Am trecut azi pe-acolo sa vad ce se intampla, am filmat in ambele sensuri, in afara de demontarea pavajului pe o bucata de trotuar de vreo 10 metri totul e ca de obicei, masini parcate peste tot si zero demolari.


panda_no 5

Ca melcul.
Dezamagitor.
Sute de metri neatacati si unde s-au apucat se inainteaza foarte lent.

RobertN

Salutare!

Singura activitate (astăzi) pe str. Fabrica de Glucoză (şi singurul loc unde era aşa-zisa activitate):







Dezamăgitor, din punctul meu de vedere.