[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Alexander

Se declanseaza epilepsia cand treci pe sub pod, dar cand trece politia pe langa tine cu girofarele pornite nu se mai declanseaza nimic.  :o #babaiatule

Cred ca problema e de gust si de cum s-au cheltuit banii din bugetul primariei. Dar propun sa vorbim si despre cate accidente grave au fost in intersectia aia + cea dinspre Ikea (care a fost inchisa de cand cu noul pasaj)

MrConnaisseur

#391
Quote from: lucian on October 02, 2023, 06:14:20 PMDe avizele de la capitala pentru pasajele de la Dristor si Vitan,se mai aude ceva?
Cel putin pentru moment nu au avizele favorabile de la CGMB. Personal sper sa nici nu le obtina vreodata. Cam de cate pasaje subterane sau supraterane mai avem nevoie pentru a ne convinge ca nu au nici o utilitate inafara de aceea de a invita si mai multi participanti la trafic ? Intrebarea care conteaza este: ne dorim autostrazi urbane in zone puternic densificate ale orasului ? sau ne dorim un oras sustenabil pentru un trai in care nu totul orbiteaza in jurul obsesiei masinii personale ?!

danutzu_1069

@Alexander, nu s-a pus problema utilității ci a... coviltirului și a luminilor... kitsch....
Iar comparația girofar cu luminile de la pod.... asta este epica....

frunzaverde

Imi inchipui ca coviltirul ala de lumini e folosit in modul "joc de lumini" doar la ocazii speciale, nu zi-de-zi... Sau cel putin asa sper... Ziceti-mi ca nu e asa in fiecare seara, nu?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

hefaistos

IMI pare rau.
Daca saptamana trecuta miercuri, joi si vineri nu au fost trei zile de sarbatoare la rand, insemna ca avem pom de craciun zilnic.
 :lol:  :lol:  :lol:   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sorinus

Si eu l-am vazut joi seara in modul discoteca.

In alta ordine de idei, pasajele de la Dristor sunt absolut necesare, acolo e o intersectie tampita, incremenita in timp.

Atitudinea hipstereasco-ecologista de genul 'investim doar in transport public si biciclete' e narrow minded. In stadiul in care se afla Bucurestiul acum, trebuiesc facute de toate.

Exemplul punctual la Dristor. Pt ca tu ii descurajezi pe soferi lasand intersectia la nivel, toate tramvaiele raman blocate mai mult sau mai putin la acea intersectie tampita. Mai jos, la Splai si la Sunplazza, ce sa vezi, trec usor si duc oamenii unde au nevoie in timp util.

La autobuze e si mai evident. Imi amintesc cand am fost la Barcelona acum multi ani, autobuzul de la aeroport a mers blana pana-n centru , avand pasaje subterane cam la fiecare intersectie. Nimic pompos, toate erau gen cel de la Baneasa si cam ce vrea sa faca Negoita.

Iar intersectia aia, va fi tot timpul utilizata de cei ce pleaca spre Cta. Daca vrei sa-i convingi sa ia trenul, citeste topicurile despre CFR.



misiekwas

Aceasta atitudine "hipstereasco-ecologista" vine și ea de undeva și e cam naturala în contextul bucureștean (chiar dacă nu oferă mereu soluții corecte). Anii de planificarea de infrastructura în București au obișnuit pe oameni ca în orice proiect major de infrastructura (minus metrou), proiectul și autorității locale se vor concentra aproape exclusiv pe rutier (vezi ce s-a ales de proiectul original la Metalurgiei). Proiecte de a include și transport în comun foarte des sunt carpeli (vezi povestea cu tramvai la Dna Ghica) etc. Nu-i de mirare ca astfel de proiecte trezesc o reacție viscerala în mare parte a populației.

panzer

Macar Negoita a rezolvat una din problemele majore are oricarui proiect in Bucuresti: timpul. Ale lui se termina la timp. Nu ca l-as aprecia in vreun fel.

Si cred ca discutia voastra tb impartita in doua. Pentru ca amandoi aveti dreptate.
In unele zone este nevoie de infrastuctura, in altele este nevoie de transport in comun. Dar ar fi cred a 5-6a oara cand as scrie acelasi mesaj.

danutzu_1069

Da, le face repede si de o calitate indoielnica...
Si am destule exemple...
Tot ce a facut drum nou, asfaltat, este valurit ca naiba.... Nu e nicio strada dreapta....
Inclusiv pasajele cu care se lauda.... au calitate indioelnica... cocoase de zici ca decolezi, sau ca dai cu botul in sfalt la coborare...
Prefer sa nu mai faca, decat sa faca mult, repede si prost...

Azidimineata era ... discoteca la un anume pasaj...
Pentru ce / cine?

TibiV

@adix aka Alberto Costea ne prezinta "moda disco 2023": Pasajul Th. Pallady A2 imagini nocturne

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian

Mai in gluma mai in serios este foarte tare.Daca fac ceva de genul si la pasajele de la Vitan si Dristor,toate fitele din zona se vor muta pe cele doua pasaje...

lucian

Primarul Robert Negoiță a calculat cât ar economisi bucureștenii dacă s-ar construi pasajele subterane Mihai Bravu-Baba Novac : 57 de milioane de Euro. Ping-Pong cu avizele între Nicușor Dan și Robert Negoiță

Pasajele subterane de la Mihai Bravu -Baba Novac ar aduce o economie șoferilor bucureșteni de 57 de milioane de Euro, susține Primarul sectorului 3, Robert Negoiță care a prezentat și un studiu de impact. Marți, 31 octombrie, Robert Negoiță a încercat să deturneze conferința Primarului General, Nicușor Dan din Parcul IOR (s-a aplicat amendă-record de 35 de milioane de Euro) pentru a-i cere din nou să elibereze avize pentru construirea pasajelor rutiere subterane pe segmentul Vitan-Baba Novac, pasaje pe care le-ar construi în doar 8 luni. Dacă anterior era vorba despre două pasaje subterane, comunicatul de presă face referire la șase pasaje subterane (posibil pasaje duble) La începutul lunii, Robert Negoiță spunea că pasajele de la Pallady aduc o economie de 150 de milioane de lei/an.

,,Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, face un apel către Primarul General Nicușor Dan să nu mai blocheze proiectele de reducere a poluării și fluidizare a traficului inițiate de Primăria Sectorului 3, respectiv construcția a șase pasaje subterane în principalele intersecții de pe șoseaua Mihai Bravu și bulevardul Nicolae Grigorescu. Primarul Sectorului 3 i-a înmânat personal astăzi, 31 octombrie, primarului Nicușor Dan un studiu de trafic care arată cu date concrete ce impact ar avea construcția acestor pasaje, respectiv cu cât s-ar reduce emisile de CO2, câți bani și cât timp ar economisi bucureștenii dacă nu ar mai sta la semafor în aceste intersecții.

Primarul Sectorului 3 l-a abordat pe Primarul General la finalul unei conferințe de presă și l-a întrebat în repetate rânduri de ce nu este deschis niciunei colaborări instituționale. ,,Nici măcar nu răspunde la telefon. Când l-am întrebat astăzi de ce instituția pe care o conduce blochează  de mai bine de un an pasajele propuse de noi pe șoseaua Mihai Bravu și bulevardul Nicolae Grigorescu, domnul primar a ales să fugă de mine la propriu. I-am înmânat și un studiu de trafic complex care arată că doar prin construirea pasajelor de pe șoseaua Mihai Bravu bucureștenii care circulă pe acest bulevard ar economisi într-un an peste 57 de milioane de euro, nivelul de poluare din zonă s-ar reduce cu aproape 14.000 de tone de dioxid de carbon, iar timpul pierdut în trafic s-ar reduce în total cu 4 milioane de ore", a declarat primarul Robert Negoiță.

Primăria sectorului 3 încearcă de doi ani să construiască două pasaje rutiere subterane pe șoseaua Mihai Bravu, chiar în zona sediului Primăriei și a solicitat aprobare de la Primăria Generală pentru dublarea Căii Dudești, artera din fața Primăriei. Prima licitație de aprox. 30 de milioane de Euro a fost anulată în lipsa ofertelor, iar ulterior Primarul Robert Negoiță l-a acuzat pe Primarul General Nicușor Dan că refuză să elibereze avizele pentru lucrări. Pe de altă parte, Nicușor Dan a transmis că proiectul nu are PUZ.

Prezentul studiu de trafic a fost realizat la solicitarea societatii comerciale "QUADRATUM ARCHITECTURE s.r.l., cu sediul în Bucureşti, Sectorul 6, Calea Plevnei nr. 145B", care in calitate de Proiectant General, doreste realizarea estimari privind performanta traficului si estimari a efectelor atat la nivelul Municipiului Bucuresti cat si la nivel local al realizarii a trei pasaje pe Sos. Mihai Bravu: Sos. Mihai Bravu – Str. Baba Novac/Str. Dristorului/Str. Traian Popovici; Sos. Mihai Bravu – Calea Dudești/Bd. Camil Ressu; Sos. Mihai Bravu – Calea Vitan
Studiul arată că, pasajele ar aduce o economie de carburant de peste 5800 de tone/an


https://economedia.ro/primarul-robert-negoita-a-calculat-cat-ar-economisi-bucurestenii-daca-s-ar-construi-pasajele-subterane-mihai-bravu-baba-novac-57-de-milioane-de-euro-ping-pong-cu-avizele-intre-nicusor-dan-si-robert.html?fbclid=IwAR1oI6FKp_9GbnYPb3DZA-E3fIqAPuKCjYrfNxwWqq8NiIQ3l8o-Dt_UUz0

reiny2000

Negoiță vorbește despre poluare după ce stația de sortare a deșeurilor pe care a făcut-o în localitatea Cățelu a fost închisă și amendată de către Garda de Mediu în repetate rânduri.

TibiV

Din ciclul "nici un pasaj fara coviltir!"...  :lol:

De la @adix aka Alberto Costea: [1 NOV 2023] Arcade la Pasajul Ikea-Nicolae Teclu!!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi