[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

O filmare si de la @adix aka Alberto Costea: Pasajul Theodor Pallady-A2 dat in trafic!!!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

#361
si de la sol:

Alexander

E putin cam abrupta urcarea dinspre A2, cred ca trebuia mai lungita rampa dar in rest e destul de neted. Fiind a duminica dupa-amiaza, s-a circulat destul de fluid pana la primul semafor. La iesirea de pe A2 spre DNCB era vesnica coada.

AlinAlecu

Salut,

Vă atașez doua videouri noi cu Pasajul Ikea și cu Pasajul Theodor Pallady. Filmările sunt de duminică, 25 Iunie

Pasajul Ikea


Pasajul Theodor Pallady



Vizionare plăcută!


medicul de garda

Doamne, cat de prost au putut sa racordeze rampele pasajului peste Drumul intre Tarlale la restul soselei. Si rampele in sine le-au iesit ondulate. Senzatie de mers cu vasul de croaziera, mai ales ca ai si vegetatie pe puntea de sus  :lol: . Degeaba s-a grabit Negoita sa inaugureze primul, calitativ sunt sanse sa iasa mai bine pasajul concurentei :-[
Trust me, I'm an east-european doctor!

survola

Partea ,,funny" este că tot într-un giratoriu ajungi când intri în oraș (până la pasajul de la IKEA).
Sunt curios dacă pun și semafor acolo, să fie distracția completă.

danutzu_1069

@survola, ala nu este giratoriu!! Este drum cu prioritate.. Dar este sursa de accidente pentru cei care traverseaza sau vireaza stanga...
Avand in vedere proximitatea pasajelor, eu as inchide aceasta intersectie pentru traversare si viraj stanga. Se poate ocoli fara probleme, nu este un capat de tara...

dr4qul4

ar trebui sa inchida virajul la stanga in intersectia (Str Balta Albina) dintre cele 2 pasaje. Sunt 600m in ambele directii asa ca ocolul este infim si oricum dinspre Catelu ai varianta mult mai bune.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Theodor Pallady A2 / Bucuresti 25.07.2023/ ora 12:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian


Primarul General, Nicușor Dan, replică pentru primarul sectorului 3, Robert Negoiță care l-a acuzat că blochează pasajele subterane de la Mihai Bravu-Baba Novac : ,,Domnul Negoiță cred că nu cunoaște legea. I-am spus de doi ani să vină cu PUZ pentru pasaje"

Primarul General, Nicușor Dan reacționează după ce primarul sectorului 3, Robert Negoiță l-a acuzat că blochează proiectele pasajelor subterane de la Mihai Bravu, trei pasaje rutiere pe care primarul Negoiță le-a promis construite în doar 8 luni. Nicușor Dan spune că, pasajele necesită o documentație de urbanism și nu sunt prevăzute în Planul Urbanistic General (PUG) și au nevoie de un proiect de Plan urbanistic Zonal (PUZ) pe care sectorul 3 să-l depună la PMB.

,,Cred că domnul Negoiță nu cunoaște legea care spune că o lucrare de drum necesită o documentație de urbanism. Acele pasaje nu sunt prevăzute în Planul Urbanistic General și chiar dacă ar fi prevăzute nu sunt la nivelul de detaliu la care trebuie făcute. Dumnealui, așa cum i-am spus de doi ani, trebuie să vină cu un proiect de PUZ la Primăria Capitalei. Nu a venit, nu putem să avizăm ceva ce nu avem" a răspuns Nicușor Dan.
La sfârșitul lunii iulie, Primarul sectorului 3, Robert Negoiță l-a acuzat din nou pe Nicușor Dan că blochează proiectul pasajelor dintre Vitan și Baba Novac, pasaje subterane pe care le -ar face în regie proprie cu firma Algorithms3, constructorul podurilor de la Teclu/Ikea și Pallady-Autostrada Soarelui : ,,Domnule Primar General, cât să mai ducem? Chiar nu vă pasă, chiar nu contăm? Ne îmbolnăvim, domnule Primar General. Suferim cu toții, mici și mari. Sănătatea nu contează, mediul nu contează? Cât ne mai blocați ?! Că soluții avem și am demonstrat noi, Primăria Sectorului 3, că putem să facem lucrările rapid, ieftin și bine și scăpăm de dezastrul asta. Haideți, uitați-vă și la nevoile oamenilor, că ne sufocăm în aglomerația asta. Deblocați proiectele pe care le avem ca să putem trece la treabă, să facem și pasajele atât de necesare de pe Bulevardul Mihai Bravu." a transmis Negoiță.

Anterior, Robert Negoiță se lauda că poate face pasajele subterane în doar 8 luni și cu doar 20-30 de miliaone de Euro (150 mil. Lei) deși costul estimat prin indicatorii tehnici aprobați în Consiliul General este de 291 milioane lei : ,,Principala problemă a Bucureștiului este traficul, pur și simplu nu se mai poate circula. Trebuie să găsim o soluție. Când s-a făcut Masterplanul (de transport), actualul PUG s-a făcut cu inel principal pe Mihai Bravu. Pe Mihai Bravu vrem să creștem capacitatea de trafic, pasaje subterane, de preferat. De patru ani avem proiect să facem trei pasaje subterane : unul la intersecția cu Vitan, unul la intersecția de la Dudești și unul la intersecția cu Baba Novac. rezolvăm problema de circulație, dar Primarul General nu ne lasă să le facem, motive puerile că ar trebuie să facem PUZ (Plan Urbanistic Zonal), ori legea nu ne cere PUZ...Vreau să mă angajez că în opt luni le avem pe toate trei, toate trei pasajele eu spun că vor fi subterane, le dăm la gata în opt luni. Noi știm să lucrăm foarte ieftin, repede și bine. Costurile sunt mici, 20 -30 de milioane de Euro pe toate pasajele și durata foarte scurtă. Doar ce am inaugurat în aprilie pasajele de la Ikea, două pasaje cu 6-7 milioane Euro", a spus Negoiță.

Hotărârea de Consiliul Local sector 3 : ,,Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții ,,Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu" (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul). Proiectul presupune construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu la intersecțiile:

– Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu;
– Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan.

– construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;

– relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);

– crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești", arată proiectul de 291 milioane lei pe care l-a aprobat Consiliul Local Sector 3.

https://economedia.ro/primarul-general-nicusor-dan-replica-pentru-primarul-sectorului-3-robert-negoita-care-l-a-acuzat-ca-blocheaza-pasajele-subterane-de-la-mihai-bravu-baba-novac-domnul-negoita-cred-ca-nu-cunoaste.html?fbclid=IwAR3NOmH6qnU2QLFnwYrCy38HowZ5IUdcJX07vnGFwCgdcj4azz43RXxFZyU

Ionut

Nu nu, "domnul" Nevoiță cunoaște legea, doar că nu o respectă. Nu că "domnul" Dan ar fi ușă de biserică.

rota

super, ei fac ping pong si noi imbatranim pe Calea Dudesti, sa se apuce macar de largire spre intersectia Dristor sa fie 2 benzi  >:(

danvoicu

Dar ce la Chitilei cu Bucurestii Noi va place? Aia este o lucrare care nu e buna nici pentru secolul 19.

Alexander

Ca mic update, se lucreaza la desfiintarea rondului dintre cele doua pasaje (cel de langa benzinaria Mol), astfel incat se va folosi rondul de sub pasajul A2 pentru intoarcerea spre oras.

rota

si ca un MARE update, a deschis Nea Goita pomul de Craciun de la ultimul pasaj pe A2, sa stim cand intram in BAZAR  :lol:


Powered by API/PUM imgur uploader