[B] Pasaje rutiere noi in Sectorul 3

Started by dr4qul4, May 15, 2020, 03:26:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nirolf

Nu doar scump, tot proiectul e de idioțenie rară. Să bagi zeci de milioane de euro într-un tunel care să se oprească fix în una din cele mai aglomerate intersecții din oraș înseamnă că de fapt construiește o parcare în care se vor gaza lent toți șoferii și pasagerii. Inclusiv cei care merg cu STB, culmea tâmpeniei - proiectul prevede stații STB în subteran, in loc să lase la suprafață o bandă pe sens exclusiv STB (și urgențe, că în tunel o să fie oricum blocat). Și toate astea dintr-o ambiție stupidă și pentru a se extinde terasele de fițe ale cocalarilor care nu respectă nicio regulă - acolo e unul din locurile unde se fumează în interior de ani de zile (la fel ca pe Decebal și în Herăstrău).

lucian

La un moment din consilierii pnl se laudau pe facebook ca urmeaza sa fie votat si acest proiect,poate cei de la usr și pmp au rămas singurii care nu sunt de acord cu acest proiect.In alta ordine de idei, nu vad ce alte proiecte i ar fi acceptat Nicușor,pentru ca pasajele de la Dristor si Vitan sunt votate de ceva timp,iar termia i s a spus clar ca nu i se va da.

Alexander

Imi este foarte greu sa inteleg de ce nu se incepe pasajul dinainte de intersectia cu Baba Novac pe directia Dudesti, prefera in schimb sa il inghesuie intre blocuri. Ar fi fluidizat inca un punct destul de aglomerat iar spatiul de la suprafata era suficient pentru un giratoriu generos.

rota

^parca era aprobat in consiliul local, cred ca asteapta finalizarea pasajului de pe A2  :o

dr4qul4

pentru ca la baba novac, metroul traverseaza Mihai Bravu, astfel ca este putin mai greu de facut pasaj subteran acolo
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

lucian


lucian

Compania primarului Negoiță a lăsat doi ani grinzile pentru podul către A2 pe un câmp până au început să se crape
Citeşte întreaga ştire: Compania primarului Negoiță a lăsat doi ani grinzile pentru podul către A2 pe un câmp până au început să se crape

https://www.libertatea.ro/stiri/compania-primarului-negoita-a-lasat-doi-ani-grinzile-pentru-podul-catre-a2-pe-un-camp-pana-au-inceput-sa-se-crape-deteriorari-fisuri-bucati-desprinse-ce-raspunde-4284012?utm_source=facebook

rota

#127
Pasajul Theodor Pallady / Stadiul Lucrarilor 22.09.2022


lucian

In ultima sedinta de consiliu local,a fost mărit bugetul acestui pasaj.

lucian

#129

lucian

Negoiță construiește două pasaje rutiere subterane cu firma Algorithm Construcții S3. Valoarea investiției, 378 de milioane de lei


SC Algorithm Construcții S3, societate din subordinea Consiliului Local Sector 3, va construi două pasaje rutiere subterane și unul pietonal pe Șoseaua Mihai Bravu. Firma a fost singura invitată să depună o ofertă pentru acest proiect care va costa 378 de milioane de lei, cu TVA. Algorithm Construcții S3 e condusă de unul dintre apropiații lui Robert Negoiță, Radu Alin Panait, și a avut ca proiect unic până acum reabilitarea Halei Laminor.

În aprilie, Primăria Sector 3 a înaintat companiei din subordinea sa o invitație de participare cu o ofertă la investiția Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu, de la intersecția cu Baba Novac până la intersecția cu Peneș Curcanul. Pe lângă construirea a două pasaje rutiere subterane, dublu sens și a unuia pietonal proiectul prevede și relocarea rețelelor de apă, canal, termoficare și celor ale STB. Oferta depusă de SC Algorithm Construcții S3 a fost aprobată și contractul va fi semnat. Durata lucrărilor este de 24 de luni.

Ce anume se va construi
Cum va arăta viitoarea investiție a fost stabilit în 2020, printr-o hotărâre de Consiliu Local.

Prin proiect se propune realizarea a două pasaje rutiere subteranea intersecțile Șos. Mihai Bravu – Calea Dudeşti – B-dul Camil Ressu şi Şos. Mihai Bravu- Calea Vitan, construirea unui pasaj pietonal subteran în dreptul stației de tramvai Laborator, relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe Sos. Mihai Bravu (intersectie cu str. Baba Novac) și crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudeşti.

sajele rutiere subterane vor avea lungimea de aproximativ 555 m respectiv 420 m, vo fi reglementate In dublu sens şi vor fi prevăzute cu câte două banzi de circulație pe sens, având suprafața construită de cca. 11060 mp, respectiv 8360 mp. Vor fi dotate cu sisteme de siguranță și cu sisteme de canalizare pluvială, sisteme de siguranță la incendiu, sisteme de ventilație, instalație de ilumina.

Pasajul subteran pietonal pentru subtraversarea Şoselei Mihai Bravu are o lungime de aproximativ 46 m, find prevazut cu 3 lituri şi 4 accesuri pietonale, dintre care un Ilift si două accesuri la refugile tramvaiului. Suprafata construită a pasajului subteran pietonal este de cca. 501 mp.

Celea Dudeşti va fi lărgită între şos. Mihai Bravu și Str. Caloian Judetul la două benzi de circulatie pe sens.

Algorithm Construcții S3, de la Hala Laminor la pasaje subterane
Societatea Algortihm Construcții S3 a luat ființă, în 2017, cu scopul aproape unic de a reabilita Hala Laminor. În cei aproape 6 ani de existență, Primăria Sector 3 a pompat continuu bani în societate, prin majorarea capitalului social. Ultima tranșă de bani, de 20 de milioane de lei, a fost aprobată în septembrie 2022. Capitalul total vărsat în conturile societății a ajuns la 362 de milioane de lei. Singurele venituri externe ale firmei au fost din închirieri de utilaje.

Și tot în luna septembrie, consiliul local a votat, cu opoziția doar a 9 aleși, ca Hala Laminor în care s-au investit toți acești bani să fie concesionată pe 65 de ani unui privat, printr-o procedură de dialog competitiv, nu licitație publică. De procedură se ocupă SC Algorithm Construcții S3.


O altă parte din Hala Laminor a fost deja concesionată unei firme înființate de Alexandru Pelmuș, organizatorul Saga Festival.

Negoiță dă Hala Laminor organizatorului Saga Festival

Rămasă fără obiectul principal de activitate, SC Algorithm Construcții S3 trece acum la lucrări de un alt nivel – construcția de pasaje subterane.

Președinte al Consiliului de Administrație al societății este Radu Alin Panait, un apropiat al primarului Negoiță, care este, conform CV-ului, expert în achiziții publice. Panait era președinte al CA al Societății SC Algorithm Residential S3 când a avut loc accidentul de muncă cu 2 morți la șantierul de la Biblioteca Națională.

https://buletin.de/bucuresti/negoita-construieste-doua-pasaje-rutiere-subterane-cu-firma-algorithm-constructii-s3-valoarea-investitiei-378-de-milioane-de-lei/

rota

ne tot amageste cu pasajul asta de 3 ani si Calea Dudesti e plina la orice ora din zi

TibiV

#132
Da, dar a mai pus grinzile pe inca o deschidere din Pasajul Theodor Pallady - Drumul Intre Tarlale...  ;)



Si cam asta vrea sa faca la Dristor:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian

Ce avize mai trebuie obținute pentru pasajele de la M.Bravu @TibiV ?

TibiV

Din pacate nu stiu, ca nu lucrez la Primaria Sectorului 3...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)