[B] Pasajul Nicolae Teclu-Splaiul Unirii

Started by MorningStar, March 13, 2020, 06:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miahi


carutasul

ai mers vreodată pe acolo? Dacă mergi cu 70-80 îți iei flash-uri și claxoane la greu . Într-un fel e normal, e un sens unic fără nici o intrare din lateral, până acum ( îmi pare rău, sper că nu am cobit, era doar logic....)

danutzu_1069

#77
Si or sa mai fie accidente (din alea mai nasoale... pentru ca,.... semafoare?
Ar fi curios de vazut avizul Politiei Rutiere.... precum si plansa(ele) cu marcajele / semnalizarile orizontale si verticale....

carutasul

în ceea ce privește prețul, prețul "real" e greu de estimat. Presupun că acum S3 are propria firmă de construcții, deci niște oameni care muncesc/nu muncesc, salariu iau. Cum calculezi contribuția lor la pod? La fel cu mașini, utilaje, care stau în curte ( în mare parte, presupun, dacă nu cumva mai fac și niște lucrări.... în afara programului :) ) . Rămâne singura cheltuială cuantificabilă la materiale. Evident că nu poți compara cu o lucrare contractată, unde ai un preț total.

dr4qul4

Daca stateau acasa (este firma de constructii a S3) costurile cu mana de lucru si cu ratele de leasing la utilaje erau aceleasi.
Continuau sa-si ia salariul intreg, la fel ca toti bugetarii si nimeni nu le putea reprosa ceva.
Poate invata si CNAIR ce inseamna regie proprie, ca sa nu mai fie nevoiti sa faca licitatii pentru toate rahaturile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Intradevar se circula pe pod... printre muncitori si utilaje...
Au facut si marcajele rutiere, chiar au pus si semn de STOP....



Da, se lucreaza la trotuare si balustrade... (scuzati-l pe dorel ca sta cu spatele.... :) )




vancouver

Jos palaria. Eu am vazut acest topic si am zis ca ... lasa ... ma uit peste un an sau doi sa vad ce e, ca sa nu ma enervez prea tare. Acum mi-am luat-o, asta e. Descopar lucrarea dupa ce e data in trafic... :o

Negoita se lauda f. tare in video legat de pasaj... dar culmea, chiar are de ce sa se laude. Si zice si ceva de un pasaj pe care-l propune pe Pallady de la Ozana spre A2, cu un semafor nou la Ozana (acum nu e, si sunt de acord cu el ca trebuie). Astfel ca de la Ozana sa nu mai exista semafor / intersectie la nivel pana la autostrada. Culmea e ca si eu m-am gandit cu ceva luni in urma exact la asa ceva. Exact asa, cu un prim semafor de stocaj (de blocare a excesului de vehicule care vin pe autostrada, ca sa protejez cartierul, si ambuteiajul sa ramana pe autostrada, nu in cartier). Dar in gand am spus: zero sanse sa se faca asa ceva in RO. Acum, ca zice Negoita eu chiar cred ca o sa se faca. Chiar daca nu direct de catre sect. 3, dar ei probabil vor pregati proiectul dupa model Oradea si il vor servi pe tava PMB.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ionut_16

Am trecut si eu azi pe acolo la o tura cu masina pe Splai si am oprit si am facut doua poze








Powered by API/PUM imgur uploader


rota

#83
Am dat si eu o fuga pana la noul pod si am descoperit o buba












Dupa cum se observa in ultima poza foarte multe masini fac dreapta pe Splai pe interzis si foarte multe masini vin cu viteza(am prins 2 masini pe interzis) . O sa fie accidente urate acolo

ionut_16

Pe Splai, chiar înainte de pod e o denivelare, nu-i semnalizata.
Cel din fata mea a pus avariile si cat am stat acolo pt. poze, la fel au procedat si altii cu avariile pornite

voicul

Semnele zic: STOP si obligatoriu la stanga.

Oricum eu sper ca se regleaza strada care intra in Splai ca o sa fie multi care sa vrea sa intre pe interzis.

dr4qul4


Am tras azi o fuga pana la pod. Mai au putin de lucru.
Se pare ca sunt destui cei care au invatat sa sofeze "in Arges". Cat am trecut podul, 2 masini care veneau dinspre DNCB au ratat intrarea pe pod. Prima incerca sa dea cu spatele, probabil si al doilea urma sa faca la fel (era oprit). Pur si simplu nu si-au dat seama pe unde se intra pe pod. Asta desi acolo strada e exact in capatul podului si prima banda era blocata corespunzator. Pe jos, pe pod avem dubla linie continua. Marcaj clar si vizibil pentru delimitarea sensurilor.
Banuiesc ca dupa ce treceau podul, ar fi mers putin pe contrasens ca sa se incadreze spre Confort City.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Telvanni


carutasul

măcar o jumătate de an până îl învață lumea :) Poate ar merge și niște șicane care să forțeze reducerea vitezei, în ideea că traficul pe pod nu ar fi mare și nu are rost să blochezi splaiul, dar nu știu, că nu îmi dau seama ce trafic va fi pe el.

voicul

Votez cu semafor.
Fie ca mergi 50 - 80 - 120 pe Splai, tot ajungi sa stai la intrare in DNCB (si aici fi bun un semafor0.