[B] Pasajul Nicolae Teclu-Splaiul Unirii

Started by MorningStar, March 13, 2020, 06:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

așteptăm cu interes primele accidente ...

bogdanstancu

Este ok ca au ingustat gabaritul Dambovitei?

voicul

Asta e proiect?
S-a terminat in 5 pagini de forum?
1 pagina a fost doar sa intrebam despre ce e vorba si unde e.  :lol:

Felicitari!  :cheers:

dr4qul4

2bogdanstancu, vroiai sa te dai cu barcuta pe acolo? Dambovita e subterana. Ce e la suprafata e doar un canal. Podul nu incurca deloc. Doar ajuta traficul.
M-am uitat pe sarite, dar vad ca vrea sa faca 2 pasaje pe Pallady la Ikea si la Drumul intre tarlale. Probabil vor fi perpendiculare pe Pallady. Poate invata si CNAIR cum sa trateze proiectele minuscule.
Nici parcarea de la Decebal nu arata prea rau.
Si a mai zis un lucru interesant: proprietarii de terenuri din zonele noi trebuie sa cedeze primariei teren daca vor ca PS3 sa largeasca strazile, pentru ca ei vor fi principalii beneficiari. Si pare de bun simt cerinta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Vad ca Nicolae Teclu arata bine, ceea ce inseamna ca va fi mai simplu de pe Splai sa intrii pe A2 asa: pod - Nicolae Teclu - A2.
Se aplica si invers (mai ales ca vara, duminica e cam plina banda de urgena cu masini ce vor sa faca stanga pe DNCB).

dr4qul4

Intrarea pe Teclu (din Pallady) nu arata prea bine. Practic mergi pe sinele de tramvai. Dar inteleg ca vor sa largeasca la 4 benzi toata strada. Oricum, dinspre oras spre Constanta se va merge pe podul asta. Invers nu este posibil (trebuie sa mergi in fata si sa te intorci mai bine de 500m)). Insa va fi si coada mult mai mica la DNCB. Presimt ca se va dezvolta Splaiul cu aceste 2 noi poduri.
Si mai sper sa se apuce si Popestenii sa faca o strada pana la podul asta. Sa nu se mai inghesuie toti pe Soseaua Oltenitei.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adrenalin

#66
Se pare ca unii ar trebui sa-si puna niste semne de întrebare...daca se vrea si prezinta interes, se poate...

dr4qul4

Ce e interesant este ca nu pare sa fi fost o mobilizare nemaintalnita. Doar ca a fost constanta. De la devierea circulatiei si pana acum au lucrarile au continuat lin.
Asta arata ca au avut un proiect bine facut, cu toate avizele luate in prealabil.

Stiu ca este un proiect minuscul. Dar nu pot sa uit modernizarea podului de la Mihai Bravu. Cel vechi de la sol, care a durat mai bine de 1 an (sau 2?). Sau Centura Mihailesti. Sau podul peste Arges de pe DN5 (care a facut 1 an si pare ca nu se misca nimic). Sau spatiile de servicii de pe ce autostrada vreti voi.
Asadar un pod/pasaj cu o deschidere de 35m nu ar trebui sa dureze mai mult de 6 luni (las 3 luni pt rampe, ca aici nu avem), de ce naiba avem tara plina de sensuri giratorii si de de treceri la nivel cu CF?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Păi nu e o lucrare deosebită. Până la urmă placa de la casa mea a avut 11x7 m, asta are 40x15 sau pe acolo, a durat cam la fel, doar că sigur nu am ajuns la prețuri de ordinul milioanelor :) . Probabil că fiind făcut intern le e mai ușor să "scurtcircuiteze" niște proceduri, nu în sensul să le încalce dar să se pună de acord, însă la asta contribuie și faptul că sectorul 3 are experiență bogată în tot felul de lucrări (aș zice spre deosebire de celelalte). Însă mie sincer tot nu îmi plac niște chestii: 1. Poate au existat niște discutii despre soluție în sector, la noi nu au ajuns, dar traversarea la sol într-o zonă unde se merge cu 100 km/h va duce la unele accidente cel puțin în prima fază. Nu știu care va fi soluția, probabil un semafor sau măcar niște șicane....  Pe de altă parte e clar că un pasaj ar fi fost exagerat.   2. Nefiind licitație nu știm care ar fi prețul real. Sigur, s-ar putea ca un an câștigat să merite prețul în plus, deși în acest caz specific nu prea aș crede. 3. Neexistând un studiu sau un PUZ, nu știm dacă nu cumva era mai potrivit un pasaj în altă parte, mai puțin populată, care ar fi deschis posibilitatea încă unui bulevard în viitor ( mie mi se pare că niciodată nu vor fi destule poduri peste Dâmovița :) )

Ionut

Recunosc ca n-am urmarit atent, sunt insa foarte curios de doua lucruri: ce firma a executat lucrarile si cat a costat? Ah, trei. Cine a platit?

voicul

#70
Eu sarit prin video si zicea primarul de: 2.5 milioane lei in conditiile in care ii compara cu 20 de milioane - si imagini cu aceasta lucrare. Deci am presupus ca asta e costul, dar intradevar nu am auzit concret: aceasta lucrare a fost 2.5 milioane.
L.E - de la 9.30 apar si costurile: "hai 3 milioane de lei".

Ce sa faca lumea cu 100 acolo, ca suntem in oras  :D
Se obisnuieste ca traficul va porni treptat, cat va mai porni.

Duta C

Sper sa nu dau informatie eronată. Primarul Negoită spunea ca( arhitecții) au evaluat la 20 milioane lei ,iar după terminarea pasajului sa constat  ca a costat 2,5 milioane lei.😎

miahi

#72
^^Minciuna prin omisiune, probabil.
Arhitectii au fost intrebati de un pasaj, au zis 20 mil. Negoita a facut o podisca, 2.5 mil.
Cine se pricepe cat de cat la costuri, poate colegul @cfdp, ne poate zice daca face sau nu banii astia. Mie mi se pare destul de mult 2.5 mil pentru ce s-a facut acolo.
Si uite asa Negoita castiga capital ca a salvat multi bani de la buget, cand de fapt, parerea mea, a facut o lucrare supra evaluata, unde a mai sifonat niste bani.
Nu neg utilitatea proiectului, cum zicea si @carutasul mai sus, orice pod peste dambovita e bine venit, mai ales in zona aceea unde sunt la kilometri distanta.

Later Edit:

Am gasit detaliile despre alte poduri realizate recent:

- un pod filmat de colegul @AlinC :

POD PESTE RAUL MURES IN ZONA LOCALITATII CAPUD ORAS TEIUS JUDETUL ALBA - Pretul estimativ:2.348.325,00 RON - Finalizat Octombrie 2019

- un pod facut de Astaldi tot peste Mures:

"Aşadar, societatea respectivă va investi din propriile fonduri peste 2,3 milioane de lei pentru construirea unui pod care va traversa Mureşul, urmând să aibă o lungime totală de 82 de metri şi o lăţime de 7,4 metri" ( Sursa).

minisoferul

Se pare ca s-a deschis si este si primul incident in zona. Poza preluata de pe grupul de FB Info trafic bucuresti-ilfov.


voicul

Bun, deci imi dau -1 ca am zis ca nu o sa fie incidente  :lol:

Ce lucrare e aia gata fara balustrada?