Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Eu unul ma refeream la Moroeni (sorry de Typo).
La Moreni cel mult poti pune niste vie buna, ca dealurile alea sunt mici (dar ce e drept, pline de paduri).

tom_sawyer

Un milion de lei pentru studiul de fezabilitate al centurii ocolitoare Azuga-Buşteni

Contractul pentru Servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate pentru obiectivul de investiţii ,,Variantă Ocolitoare Azuga-Buşteni", în valoare de de 999.600 lei (fără TVA), fonduri asigurate din bugetul Consiliului Judeţean Prahova, a fost semnat astăzi de către preşedintele instituţiei, Iulian Dumitrescu. Vor fi analizate două variante de drum ocolitor, ambele având o lungime de aproximativ 8-9 kilometri, durata de finalizare a studiului fiind de 90 de zile, acesta urmând a fi realizat de către firma prahoveană Irimat Cons.

,,După terminarea studiului de fezabilitate vom trece imediat la licitaţia execuţiei drumului. În perioada următoare, vom contracta şi studiile de fezabilitate pentru variantele ocolitoare Mizil, Păuleşti, Comarnic, Băneşti-Valea Doftanei", a declarat Iulian Dumitrescu.

Studiul de Fezabilitate pentru varianta ocolitoare Azuga-Buşteni va fi realizat de firma prahoveană Irimat Cons.

ZF

AlexxC

Astia in ce tara traiesc? Chiar ne permitem sa cheltuim de doua ori bani pentru acelasi lucru?

Xenos

Mai bine ca au prelyat initiativa, autostrada e departe si o sosea ocolitoare se face mai rapid si e o solutie conplementara. Discut in principiu, vom vedea detaliile.

Dan_s

Busteniul cu sau fara autostrada are nevoie de centura. Acum ramane sa vedem cum este gandita o astfel de centura pentru a nu muta problemele in alta parte a statiunii.

naivu

Am vazut subiectul aseara la ProTv https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/variante-alternative-pentru-valea-prahovei-sunt-aproape-de-inceperea-lucrarilor-promisiuni-pentru-eliminarea-aglomeratiei.html
La 0:18 o schita cu varianta pe ValeaDoftanei, la 0:51 una cu variantele de ocolire Busteni-Azuga.
Autoritatile judetene iau in calcul doua variante pe cei doi versanti muntosi, primarul ca merge paralel cu calea ferata. Varianta pe versantul dinspre V trebuie catarata peste statia telecabinei si capatul partiei de schi (prin parcul natural Bucegi!), varianta pe versantul dinspre E se va calca pe picioare cu Consitrans si proiectul A3 Cobra, singura varianta fezabila ramasa e cum propunea @vancouver prin albia Prahovei; "8km cu 10milioane EUR" prin relieful ala doar in visele CJ Prahova!
Cred ca singurul motiv este "contractul de 999.600 lei (fără TVA) ... firma prahoveană Irimat Cons".

dr4qul4

varianta primarului e cea mai realista. au loc sa mearga lipit de calea ferata dar trebuie cateva demolari si un pod in lungul prahovei la spital.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rt25

cred ca cineva citeste forumul.

In Comarnic sambata erau politisti la toate intersectiile (vreo 5 in total) cu balize impotriva virajului la stanga.

In Busteni au aparut semafoare la trecerile de pietoni, iar marcajul lateral a fost facut cu linie continua (pe partea dreapta evident, semnificand oprirea interzisa) in dreptul parcarilor in spic (evident tot se parcheaza...).

La Azuga, se circula pe 2 benzi la podul in reparatie, deci acolo nu-i niciun blocaj suplimentar.

Una peste alta, cu tot ambuteiajul de rigoare, am facut sub 3h BV-Buc, adica am pierdut doar 40 de minute fata de drumul normal (pseudo-liber cand o fi)

dumbravaandrei

mai sunt zile cand se baga autocare cu turisti si se face dop la azuga. Joi de exemplu am prins un asemenea dop, am fost chiar in spatele unei coloane de 6 autocare si pana s-au strecurat pe sensul Sinaia->Predeal a durat ceva.

dr4qul4

Oficial a luat-o razna traficul pe Valea Prahovei.

Vineri am dat o fuga pana in Poiana. Plecat la 14:50 din Auchan Vitan, am facut 1h48 pana la Petrom-ul de dupa giratoriul de la Nord de Ploiesti.
De vina sunt si cele 50 minute cat am facut pana la A3 (multumesc lui mucusor pt blocajul de la Dna Ghica) dar is cele 30 minute pierdute pe centura Ploiesti Vest (12 km), din cauza a 2 giratorii, in special el de la Ploiesti Nord...unde avem pasaj la 1 km distanta (nefolosit pt ca inca e deschis giratoriul...).
De acolo inca 2h pana in Poiana, destul de acceptabil, cu obisnuitele blocaje de la Comarnic, Busteni (mers pe la castel bineinteles, si gabori la ridicat permise la trecerea CF din Poiana Tapului!) si Azuga. Dar nimic de speriat. In schimb nu inteleg de ce pe sensul opus era o coloana continua (care mai mult statea) intre centrul Predealului si pana in Sinaia!

M-am intors Duminica seara, pregatit sufleteste pentru un drum lung.. Totusi nu sunt masochist, asa ca am coborat in Brasov, am stat putin pe acolo si abia la 18:00 ieseam din Brasov. Am facut doar 2h15 pana in Bucuresti (Gherghitei). Si asta in conditiile in care cele mai mari blocaje au fost la aceleasi 2 giratorii de pe centura Ploiesti.

Asa ca, atunci cand mai propuneti solutii, luati in considerare ca trebuie facut ceva urgent si la Ploiesti. La giratoriul din Nord solutia este simpla...inchis giratoriul si mutat traficul prin pasajul construit acum 2-3 ani pentru acest lucru..
In schimb la Strejnic tb pasaj nou... Sau direct prelungit A3

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hvm

^
Ar trebui prelungit A3, dar asta nu o sa se intample pana e gata SF-ul pana la Brasov....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Dan_s

Vad ca unii insista cu inchiderea giratoriului de la Lukoil, dar acela este punctul unde incepe DN1A iar eu nu cred ca se poate inchide o portiune de drum national si singura intrare in Ploiesti in zona de nord. Apoi, pasajul construit de CJ Prahova este un drum judetean construit pentru ca traficul greu de tranzit sa ocoleasca zona de intrare in centrul comercial - lucru care nu se intampla deoarece nu se poate interzice accesul camioanelor pe un drum national decat in anumite conditii reglementate precis. Iar acel pasaj este un exemplu de cheltuire a fondurilor EU fara nici o planificare coordonata a CNAIR, CJ Prahova si Primaria Ploiesti.
Singura solutie este sa se  construiasca bretele separate de giratoriu pentru directile BV->BUC si BUC->DN1A (dar nu cred ca se rezolva mare lucru) sau sa inlocuiasca acel giratoriu cu in pasaj construit acolo sau la intersectia cu drumul catre Buda.

stangabriel

Acccesul de peste 7.5 tone este interzis in zona comerciala , cu un semn mic, dar nimeni nu-l respecta.





Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

Pai toate solutiile duc la Roma: țării cât mai multe giratorii. Yeah!

Si cu cat mai multe benzi:



:banana:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rt25

Oameni buni, giratoriul ala e nou, are aproximativ 2 ani...
O ineptie... Adica aici: https://www.google.ro/maps/place/44%C2%B057'50.7%22N+25%C2%B057'52.9%22E/@44.9640798,25.9625033,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d44.9640763!4d25.9646921

Inainte vreme, pe acolo treceai super repede. E adevarat ca se putea face stanga dinspre Ploiesti si era usor nesigur, dar in acelasi timp, eu cand veneam de pe DN1A (Cheia) mergeam asa:
https://www.google.ro/maps/dir/44.967329,25.9793442/44.961788,25.9645391/@44.9681677,25.9587196,16z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d25.9581644!2d44.9737446!3s0x40b24c0ec3d8eb2b:0xbc0c0d45cdc5db53!1m0!3e0 -> era un ocol de 3 minute cu multa siguranta.


Acum tot traficul, fie cel principal DN1 fie cel secundar, DN1A se blocheaza in acel giratoriu.

Brasovean fiind, cand am vazut un giratoriu acolo, mi-am pus mainile in cap...

Eu imi doresc ca acel giratoriu sa dispara si cel care s-a gandit la prostia asta sa dea din buzunarul lui banii...

PS: nu sunt naiv sa cred ca cineva va deconta prostia... Am fost in timpul saptamanii la BV, orasul giratoriilor si condusul prin giratorii pe 3-4 benzi in aglomeratii te face sa te simti in Pakistan sau India pe undeva... haos