Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

anitzei

Deja o dam in absurd cu niste chestii: cum adica sa se mai puna problema daca trebuie autostrada? S-a trezit @Baiazid (pe care de altfel, il respect) cu fata la perna si acum stam toti sa dezbatem.. Pai daca aici nu e cazul de autostrada(cea mai tranzitata trecere peste Carpati, legatura intre Muntenia/Bucuresti/Ploiesti si Brasov/Secuime/Ardeal), aglomerata aproape permanent, atunci nu mai trebuie nicaieri. Punct.


Dan_s

https://www.observatorulph.ro/administratie/2598734-consiliul-judetean-prahova-nu-mai-asteapta-autostrada-ploiesti-brasov-dumitrescu-vom-face-noi-mai-multe-centuri-ocolitoare-pe-valea-prahovei-in-regim-de-drumuri-judetene-video
QuoteConstrucția autostrăzii Ploiești-Brașov nu va începe mai devreme de septembrie 2024, acesta fiind termenul pentru finalizarea documentației necesare scoaterii la licitație a noului tronson de A3 (detalii AICI).
Din acest motiv, Consiliul Județean Prahova a demarat procedura pentru construirea unor centuri ocolitoare pe DN 1, la Comarnic, Bușteni și Azuga.

"Am identificat traseele pentru viitoarele centuri, care vor avea regim de drumuri județene. În acest fel vom evita formarea coloanelor de pe DN 1 – Valea Prahovei" a declarat Iulian Dumitrescu, președintele CJ Prahova, la emisiunea Observatorulph.ro LIVE.

rt25

Sa ma prapadesc de ras.
In 10 ani de cand fac drumul ala nu au fost in stare sa puna macar un semafor cu buton si sa amenajeze 3 intersectii.
Acum viseaza cai verzi pe pereti ca vor face ocolitori  inainte sa fie gata autostrada. Praf in ochi. Practic, si pentru ocolitoare, tot SF + PT + exproprieri + executie iti trebuie. Timeline-ul e fix identic cu al autostrazii (in ipoteza ca de data asta, chiar exista interes ca autostrada sa se faca).

Adica, vom ajunge ca pe DN7 intre Boita si Vestem, unde de abia acum s-au apucat sa dubleze DN-ul , dar autostrada paralela este la 30% executie (cu sanse ca autostrada sa se termine inaintea dublarii DN-ului)

survola

Acum le-a identificat doar. Le-a dus la secția poliției locale
Vrăjeală.

minisoferul

Un comunicat de pe pagina de facebook a CNAIR "traficul rutier pe DN1 (km 135+332) va fi deviat temporar pe DN1A pentru autovehiculele cu masă totală maximă autorizată mai mare de 7,5 până în data de 15.12.2021, din cauza lucrărilor de construire a unui pod la Azuga.
​Facem apel la conducătorii auto să circule cu prudență în zona lucrărilor și să respecte restricțiile instituite temporar."

TVlad

Ce pod se construieste la Azuga? Il repara cumva pe cel de la intrarea dinspre Busteni?

TibiV

Este si pe site-ul CNAIR - dar zice acelasi lucru: hhttp://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bie-de-75-tone-la-azuga

"... din cauza lucrărilor de construire a unui pod la Azuga".
Deci construire - nu reparatie, nu reabilitare, nu re-nimic...
Dar daca este un "pod NOU", de ce sa pui restrictii pe "podul VECHI"?!?!...

WTF?!?!...

Sau astia scriu comunicate cu partea dorsala, sau este o surpriza...

Doua observatii:

In primul rand, nu spun de cand intra in vigoare restrictiile.

In al doilea rand, povestea asta ridica o mare problema: comunicatul nu vorbeste despre restrictii intre "ora x si ora y". Deci va fi restrictie 24/24, 7/7, pana in decembrie.
Acum sunt sute de camioane care asteapta seara ca sa circule pe DN1. Gata?... Toata lumea pe DN1A, 24/24, 7/7 ?....


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

#592
Din cate stiu, podul actual peste Prahova este la limita dpdv tehnic, fiind prost intretinut.E posibil sa puna unul provizoriu pana fac altul nou. Au tot fost discutii pe marginea acestui pod, chiar si cateva reportaje tv.Vorbesc de podul de aici.Bine, nici cel de pe Azuga nu este mai zdravan, dar sunt sanse sa mai reziste 2-3 aniL.E: Din motive ce tin de vreme, se mai amana nitel ... [size=78%]Instituirea restricției de 7,5 tone la Azuga se amână pentru aproximativ două săptămâni | Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (cnadnr.ro)[/size]

dumbravaandrei

#593
TBD

Dan_s

Km 135 conform bornei este aici, deci repara acest pod peste raul Azuga.

rt25

Acum am citit, e bine ca s-a amanat. Marti seara, in jurul orei 22, am prins ambuteiaj cu TIR-uri pe DN1 :D.  E imposibil sa circuli cu TIR-ul pe DN1A pe asa vreme...

Legat de pod, asa bine ar fi prins acolo sa se elimine sau sa se indulceasca putin curba aia ....

Feri

De acum o luna:

Quote
Peste 4 hectare de pădure din județul Brașov, scoase din fondul forestier pentru a ,,face loc" drumului din Valea Doftanei

Specialiștii care se ocupă de realizarea proiectului pentru modernizarea drumului din Valea Doftanei (DJ 102I ), anunțat ca o alternativă pentru DN1 s-au întâlnit ieri cu reprezentanții Consiliului Județean Brașov și cu cei ai Gărzii Forestiere Brașov, pentru a discuta despre scoaterea din fondul forestier a suprafețelor de pădure ce urmează a fi afectate de lucrări, ceea ce înseamnă că parcelele respective vor fi defrișate. Suprafețele scoase din fondul forestier și defrișate nu vor fi ,,compensate" cu alte împăduriri, pentru că reprezentanții Consiliului Județean Brașov susțin că potrivit Codului Silvic, scoaterea unor terenuri din fondul forestier se poate face fără compensarea cu alte terenuri, doar în situaţia declarării utilităţii publice a proiectului.

Lungimea totală a DJ 102I Brădet (jud. Brașov) – Valea Doftanei (jud. Prahova) este de aproximativ 24 de km, din care 13,684 km sunt pe teritoriul judeţului Braşov, iar pentru modernizarea lui va fi nevoie de scoaterea din fondul forestier a 10,70 ha de pădure, din care 4,35 în județul Brașov, iar 10,35 ha din județul Prahova. Suprafețele de pădure din județul Brașov care urmează a fi scoase din fondul forestier sunt acum în administrarea  în administrarea Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt, a Regiei Publice Locale a Pădurilor Săcele, respectiv a Ocolului experimental al Institutului de Cercetări şi Amenajări Silvice Braşov.

În perioada imediat următoare, proiectanţii vor transmite Consiliului Judeţean Braşov, spre aprobare, indicatorii tehnico-economici ai proiectului – inclusiv necesarul pentru exproprieri, precum şi coridorul de expropriere cu identificarea separată a proprietarilor, urmând ca administraţia judeţeană să contracteze un evaluator necesar în procesul de expropriere a suprafeţelor de teren care nu fac parte din fondul forestier. 

https://brasovmetropolitan.ro/2021/02/peste-4-hectare-de-padure-din-judetul-brasov-scoase-din-fondul-forestier-pentru-a-face-loc-drumului-din-valea-doftanei/

cristi5

Quote from: vladioan_bv on February 13, 2021, 03:52:10 PM
Inca o filmare de la Busteni inceputa la ora 13 (apare ora 14 pe webcam )


Inca n-am apucat sa numar traficul din aceste filmari. Nu sunt voluntari?

Ar fi nevoie de numarat
- separat pe fiecare sens
- separat automobile/microbuze si separat vehicule mari (TIR, autocar)

vladioan_bv

pacat ca nu ai spus de atunci ca poate as fi facut tot eu. as incerca, dar sincer nu stiu cand ar fi gata :( :|