Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Capatul nordic as vrea sa il inteleg - poate ma ajuta cineva in sensul asta.

1. La minutul 7:10 se vede o mica coasta de deal ce pare locuita / folosita. Si nu inteleg ce au de gand acolo. Dupa mine mea ar merge un tunel scurt (probabil sunt 100-200 de metri). Dar cum traim in Romania, imi inchuipui ca va fi ras complet acel colt de deal, inclusiv cu proprietatea de deasupra.

2. viaductul imediat urmator are cateva pile puse direct in albia majora a Prahovei (cel putin mie asa imi pare). Si asta stiam ca e inacceptabil, atat la Mediu cat si la Apele Romane. Plus ca e riscant in caz de inundatii.

3. Umplutura care va fi necesara langa DN1 pentru a servi ca suport centurii si sensului giratoriu prin care aceasta se va lega la DN1 imi pare complicata. Multa, si greu de tasat (tinand cont de cum se fac tasarile la noi). Am emotii cu privire la evolutia drumului in zona aia dupa inaugurare.

EugenRo

Quote from: EugenRo on October 06, 2024, 12:29:30 AMCARIOCA DE WEEEND:



E destul de limpede ce propun: descarcare A3 nu doar in DN1 (Comarnic) ci pana la Centura de pe malul celalalt (prin viaduct traversare multi-purpose peste DN1, raul Prahova, CF300).
Ce rost ar mai avea centura, daca s-ar varsa (din nou) trafic prin oras.
Iar ca sa ocolesti orasul, ar insemna sa urci inapoi inspre Sinaia, sa intri in centura si apoi sa te intorci, ceea ce vehiculele mici nu prea cred ca vor face. (Cele mari vor fi obligate.)
Aparent, optim ar fi fost un pasaj in aval, peste DN1 inainte de intrarea efectiva in oras, dar un nod este dificil de construit din cauza proximitatii fata de CF.
Si din acest motiv, solutia de mai sus este numai pentru urcare/coborare autostrada si nu serveste ca legatura a DN1 cu centura Comarnic, peste raul Prahova .

Repostez aici - pare un thread mai activ decat cel dedicat Centurii Comarnic in sine  :lol:

Liviu M

N-are rost încă o traversare si un nou sens giratoriu pe "centură". Si asa e prea "ruptă " "centura" minunata.
Când o să fie cazul (dacă o să fie), nu e mare lucru să mergi spre București până la "centură", nu trebuie să mergi prin oraș.

DanStanciu

Relocarea retelelor de gaze si energie electrica pare o mare problema pe centura Comarnic. Fara avize si relocari de retele gata pana la primavara, ajungem lejer in 2026.

rt25

ieri a fost rau de tot pe Valea Prahovei SI la Valenii de munte.
Plecand eu in jur de ora 20.00 din BV, ma asteptam sa nu mai fac "party" cu petrecaretii prin Predeal pe autostrada 4fun. Waze zicea un 3h 5' BV-Bucuresti cu 3h 30' alternativa pe DN1A Cheia (parea totul rosu de la Valenii de munte pana la Ploiesti).

Coada din Predeal. cum necum am ajuns si am trecut de Busteni (s-a terminat "live-session" party de pe trecerea de pietoni) si am zis,  O:-) am scapat usor. Cand colo, blocaj total in Sinaia, pe sectiunea de 2 benzi de la MEFIN (prima oara cand vad asa ceva). S-a mers ireal de greu pana in Comarnic. In centrul Comarnicului, eram deja la petrecere de 2h 20m si simteam ca mi-a ajuns atata fun si parca as fi vrut si eu acasa. ETA 2h. Deja e putin cam mult, nu mai sunt in studentie sa pot duce toata noapte sa ma distrez. Dam inainte. Baietii veseli te saluta cu flashuri si vin la aspiratie pe sectiunea DRS a autostrazii Campina-Ploiesti mai ceva ca Noris si Verstappen in Mexic. E un drum greu, aglomeratie si haos si pe Centura Ploiestiului (mai trebuie sa dai un "shot de distractie" inainte sa parasesti petrecerea) si un trafic foarte agitat. 

4h si cateva minutele mai tarziu si obosit de atat 4fun, ajunseram si la destinatie ... Promitem ca stam acasa, ce ne trebuie noua distractie la astia din Brasov (autostrada 4fun) trebuie sa dam prioritate oamenilor muncii (autostrazi pentru "economie" in pustietate)

Xenos

Confirm, blocaj total în Buşteni sâmbătă seara la ora 9, duminică seara aproape de ora 8 (spre Braşov!) ce o fi fost din Predeal, rezultă din postarea de mai sus.
Eu am plecat azi dimineaţă la 4 din Buşteni ca să ajung la serviciu, dar dacă luam şi familia evident era exclus.
Fireşte, trebuie AUTOSTRADĂ.

rt25

sunt 170km. Fun-ul ar trebui sa dureze in jur de 1h 30', nu 4h 30' (de 2 ori mai mult). Ironia face ca spre BV am mers sambata seara, tot pe la ora 20.00 si aglomeratia pe sensul BV-Buc era din Busteni, tot asa pana in Predeal (niste "pampalai", cine paraseste "fun"-ul sambata?!). La cum arata proiectul "ulitei Comarnic 2", o sa ne distram in continuare....
Ieri, inspre Brasov era aglomerat pana dupa Poiana Tapului (ai naibii turisti, nu mai stau si ei "acasa" sa produca "natiei"). Ce le trebuie plimbare cu masina, nu le ajunge locul in picioare in alea 2 vagoane dintr-un tren?

PS: evident, exista in orasul ala numit Brasov suficient de multe locuri de munca (doamne ajuta) incat sa existe trafic care vine spre Brasov duminica: oameni care vin la munca in BV duminica si pleaca vineri-sambata <=> faptul ca e aglomerat invers fluxului clasic al turistilor. Eu vad asta din prisma parcarii blocului unde stau in BV, e plin de masini din alte judete pe locuri de resedinta, semn ca au chirii sau au cumparat apartamente in Brasov. Totodata, sunt destul de multe masini de BV in Bucuresti.

dumbravaandrei

#1312
cum mie mi s-a cam acrit de drumul Brasov-Bucuresti, care e la fel de lung ca durata indiferent de ora (si la 2 noaptea cand vin, trebuie sa dau peste ceva transporturi care duc traseul la 3 ore+), din decembrie o sa parasesc de tot Brasovul in favoarea zonei de deal de la nord-estul Ploiestiului. Adica la 25 min de A3 si A7.
Orasul e ok, n-am ce-i reprosa, dar ca activitate nu pot renunta la Bucuresti, oricat mi-as dori. A fost fain pana la pandemie cand in maxim 2h jumtate eram la Bucuresti, dar acum, e dificil.
Saptamana trecuta am avut 3 drumuri de facut la Bucuresti, 2 din ele nu puteau fi programate. Care au insemnat 25h state in masina. Nu ma tine nici sanatatea, nici rabdarea sa stau atat in masina. Asa, mai degraba ma mut in mijlocul Bucurestiului, ca tot atat timp petrec pe saptamana casa-serviciu.

Ca fapt divers, am venit ieri de la Ploiesti la Brasov pe DN1A. 2h:20 in comparatie cu aproximativ minim 3h cat as fi facut pe DN1. Din cate am inteles de la cineva care lucreaza in distributia de produse farma, sambata si duminica, spre Brasov, coada pe DN1 era de la pasarela de la Cornu. (cam cu 1km inainte de OMV-ul de la Nistoresti). Breaza, blocata si ea. Bine, si eu am facut 45 de minute de la Blejoi la Lidl in Valenii de Munte.  Nu stiu de ce nu se gandeste un traseu de marire a capacitatii drumului si in zona respectiva, ca e jale zi de zi si pe acolo.

Da, nu stiu ce sa zic... pe viitor probabil ca Brasovul se va izola si mai mult de sud. Ranca e mai accesibila, zona Sibiului si a Apusenilor aproape ca va fi la aceeasi distanta in timp fata de Bucuresti, cum va fi si Brasovul cu un DN1 blocat. Macar daca il faceau un 2+1 de la Sinaia la Predeal, cu ceva sistematizare prin localitati (poate chiar ingropat punctual) incat sa mai deblocheze nitel traficul. Asta pana la A3...

rt25

Iti dai seama ca daca ar fi autostrada cat ar creste traficul? Cati oameni din BV care evita la minimul necesar drumul acasa de la Bucuresti (ca mine). Sau cat sunt care NU merg in turism pe Valea Prahovei pentru 1 zi (presupun ca majoritatea stiu, si evita fun-ul ad-hoc. Mergi doar ca organizezi o iesire si nu ai alte alternative). Sau cati turisti de bussiness sau city break in Bucuresti ar vrea sa vada castelul lui Dracula in o excursie de 1 zi? Ar merge daca ar fi 2h-20' dus , 2h-20' intors. Am avut situatia asta cu straini cu care m-am intalnit in Bucuresti si pe care i-am descurajat sa parcurga drumul complet, le-am recomandat Peles cu trenul ca alternativa.

Ca sa nu mai vorbim de tot traficul de pe DN1A care ar reveni pe A3, sau aprovizionarea de la agentii economici care si-ar schimba fluxurile (ar merge mai departe pentru un discount)

Xenos

Păi cred că toată lumea e de acord că trebuie musai şi urgent autostradă, de fapt atât economia Braşovului, cât şi a Bucureştiului este sever afectată de această lipsă majoră şi există o cerere uriaşă de trafic.
Nu e vorba numai de Braşov (dinspre Bucureşti vorbind), ci şi de întreaga zonă Făgăraş, Mureş, Harghita şi Covasna.
Dar ne răcim gura de pomană, căci Consitrans se face că lucrează, iar la centura Comarnic mai e mult până departe, cea de la Buşteni (care va dura minim 3-4 ani) e doar în perspectivă.

Ionut

Toată lumea? Glumești.
Asta e for fun, luați-vă gândul.

Uitați-vă ce se scoate la licitație.
Banii sunt pa.

Noapte bună.

mrcspot

Este incredibil ca nu se mista nimic, nicaieri pe Brasov-Bucuresti, nici macar ciotul ala de la Cristian, nici macar un mic lot la Ploiesti sau orice alt mic lot, incredibil, cat de incompetent sa fii sa vezi ca aici e o mare problema economica, gasesti bani pentru toate mai putin aici?

rt25

Exact ce spune @Ionut e si sursa sarcasmului meu din mesajele anteriore. Vad o puzderie de DX-uri bagate la finantare in zone cu 3 catune care vor ramane in 15 ani goale. (si aici o sa sara lumea la gatul meu ca "de ce sa nu ajutam si acele zona sa se dezvolte").

Doar la asta m-am gandit ieri stand in trafic, la argumentele astea de tip "whatabout"... injuram in gand pe toti care s-au succedat cat si pe aia care isi bat acum joc de noi. Adica Consitrans...

Ionut

Asta e țara. Asta am votat, asta promovăm, asta primim. Pentru mine lucrurile sunt clare. Pentru mine e capăt de linie.

TVlad

Cind stati in ambuteiaj pe Valea Prahovei, nu va induioseaza politicienii care va zimbesc de pe puzderia de panouri electorale...? Oare le-or pune inadins?