News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

@Oneinthecrowd din cate stiu, nu e pe + primaria de la Baicoi, asa ca lucrarea tot cu bani de pomana de la Bucuresti se face.

Oneinthecrowd


Xenos

Quote from: pasadia on August 29, 2024, 11:24:09 AMNu se va întâmpla asta (sper). Culmea Baiului între valea Prahovei (și a afluentului Azuga) și valea Doftanei este înaltă (peste 1600m altitudine. Proiectul, așa cum a fost visat, e un alt drum de tip Trans-, util practic doar in scopuri turistice. Dar investiția ar fi imensa și nu se poate justifica, de asta nici nu cred că va exista vreo etapa a doua a proiectului.

Investitii faraonice total inutile, distrugerea gratuita a naturii, in vreme ce pe DN1 se circula bara la bara si nu vrem/nu suntem in stare sa facem autostrada.

pasadia

Hai, gata, în 2 ani se rezolva problema. Mai trebuie construite niste platforme de îmbarcare / descărcare, probabil trebuie cumpărate niste vagoane (chiar, câte?, s-a apucat cineva sa calculeze care e cererea, de cât timp e necesar pentru operațiuni de îmbarcare, care e capacitatea liniei sa mai deservească și aceste trenuri, etc...

QuoteRO-LA ne va putea scăpa de aglomerația de pe DN 1, atunci când traversăm cu mașinile Valea Prahovei, de pe la Comarnic, până la Predeal. Asta până când se va finaliza (vreodată...) Autostrada Ploiești – Brașov.

Sorin Chinde, vicepreședintele Grampet Group – firmă din cadrul Grup Feroviar Român controlat de Gruia Stoica, a relatat, conform jurnalul.ro, că proiectul implementării RO-LA pe Valea Prahovei este în stadiul discuțiilor cu autoritățile locale din zonă, întrucât acestea emit autorizațiile necesare.

Sursa

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BIGRED1984

vroiam sa scriu un mesaj lung ...dar ader la rezumatul colegului .... :rofl:

shift2rail

^ mai practic, mai ieftin si (cel mai) ecologic de urcat particularii - pasageri, turisti - in trenuri, in Gara de Nord. VP s-ar descongestiona in no time.

hefaistos

 :lol:  :lol:  :lol:
 Faptul ca unii prefera sa-si petreaca week-end-ul stand pe DN1 decât sa ia trenul, spune totul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

slartibartfast

Nu e chiar așa de ușor să iei trenul. În general, rezervările trebuie făcute cam cu o săptămână înainte, altfel nu prinzi loc. Cu mașina pe DN1 măcar la un moment dat ajungi.

rt25

Trenurile sunt dese si pline. Ne lipsesc vagoane, cred ca fiecare tren are nevoie de extra vagoane. Preferi sa stai in trafic in masina decat pe peronul 8-9 (mama lor de prieteni aktori) in gara Brasov inghesuindu-te sa stai in picioare intr-un tren RE privat (ca doar astea te iau fara loc rezervat)
De exemplu, de la 7 la 12 sunt 8 trenuri intre Comarnic si Brasov. Intre 5 si 22 sunt 21 de trenuri. Deci frecventa de 40 min la trenuri. EU zic ca e foarte buna. Si in weekend sunt intotdeauna pline.

Lumea inca nu crede ca traficul e intens si imens si nu (doar) din comoditate.

dr4qul4

Miercuri, am stat vreo 20 de minute la Nistoresti (pe la 11 AM)... Si inca vreo 15 pierdute la Busteni (am luat-o pe la castel). Am facut 80 de km in 2h si mi s-a parut lejer...
Azi m-am intors de la Moeciu si am facut 3h45 (condus efectiv) pana in Chitila. Am venit pe DN73 unde am prins coada la toate semafoarele (parca vreo 5). Plin de camioane si drumul santier asa ca probabil era mai bine pe DN1.
Cand va aud ca e trafic doar in weekend sau 4fun, stau si ma intreb daca mergeti macar o data pe an intre Bucuresti si Brasov?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

vancouver

Cu trenurile e o gluma buna. Capacitatea tuturor trenurilor este de ca. 30*400=12000 pasageri. Asta punand la gramada internationale, trenuri de noapte, regio, chiar si Intercity care nu opreste pe VP. Inclusiv pasagerii care merg Bucuresti-Brasov. Si am pus 400 pasageri medie per tren, dar alea Astra sau Soft au capacitati pe la 200...

Ori in weekend urca vineri+sambata ca. 50.000 de turisme, si ca si la tren nu tinem cont ca unii merg mai departe la Brasov sau ca raman pe VP. 50000 x 3 pers in medie per masina = 150.000 persoane.

Cum anume vreti voi sa bagati 150.000 de oameni in trenuri deja pline, cu capacitate de 15.000 persoane ???  :o

Aaaa, da, se pot baga mai multe trenuri, se pot face toate cu 15 vagoane, etc. Se poate face o mega parcare P+R la Ploiesti de 5000 de locuri si una la fel la Campina si bagate cate 3 rame de 300 persoane cuplate sa mearga la 15' intre Ploiesti si Predeal in week-end, sa preia acesti oameni de la P+R (o tura completa e de ca. 3 ore, deci trebuie 36 de rame cu capacitate 300 - adica toate ramele IR pe care le-a cumparat Romania pana acum). Multe lucruri se pot face, dar noi acum discutam de realitate, nu de "ce ar face CFR si MT daca acolo ar lucra elvetieni".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

 """...proiectul implementării RO-LA pe Valea Prahovei este în stadiul discuțiilor cu autoritățile locale din zonă,"""
    Am auzit-o și eu cu ambele amândouă urechile la oră de maximă audiență........
    De "idei" nu ducem lipsă; vreau să văd coada la îmbarcarea pe RO-LA tursme, apoi spectacolul la debarcare și ce faci cu călătorii ?? Îi ții în mașină, că e mai ieftin și vezi mai bine peisajul, sau mai atașezi și vagoane de călători, alea care lipsesc momentan din inventar....
    Aș vrea să văd o operațiune din asta la faza de testare operațională, pentru date reale de timp, cost, manevră, etc.....
    Însă plata RO-LA turisme s-o putea face și cu "bonuri de masă" ??  :D  :D
 :rofl:  :rofl:

alin2pas

^^ Să nu uităm că turiștii nu au nevoie să ajungă doar la gară. Oricât am dezvolta capacitatea căii ferate, de la gări și până în stațiuni sau la obiectivele turistice mai trebuie un mijloc de transport care să facă față numărului de călători dacă vrem să renunțăm la mașini.

rt25

DN-ul e aglomerat de traficul de tranzit in primul rand (a se citi, alde de-astia ca mine care sunt din Brasov; urmariti masinile de BV in Bucuresti, sunt destul de multe). Si blocat de traversarea Busteniului si a Comarnicului. Noaptea se circula relativ fluid cu viteze mici, 50-60 km/h din cauza TIR-urilor si e suficient trafic incat sa nu ai cand si unde sa depasesti uneori deloc din Sinaia pana la Timisul de Jos. Dar se circula ca e totul constant, nu ai intreruperi. Ziua lipsesc TIR-urile (ca sunt pe Cheia), dar traficul merge cu intreruperi, dar e la fel de aglomerat si luni si joi si sambata (cu spike-uri vineri si duminica). Trenurile sunt de asemenea pline. Iar trenul e solutie doar pentru tot ce depaseste Valea Prahovei astazi, dar si asa cu bilete cumparate in avans ca altfel nu gasesti loc.
Ori sa urci pe Bucegi si sa cobori la tren in Busteni sperand ca prinzi loc in trenul care se nimereste e o utopie...