Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#1260
Quote from: pasadia on August 29, 2024, 10:08:34 AMTotusi nu are legatura cu traficul de pe valea Prahovei ci doar cu accesibilizarea localitatilor din nordul judetului Prahova

E doar (proiectare pentru) tronsonul 1. Din titlul proiectului reiese că vor să ajungă la Azuga, ulterior. Se face legătura cu drumul făcut de Erbașu pe Valea Doftanei.

pasadia

Nu se va întâmpla asta (sper). Culmea Baiului între valea Prahovei (și a afluentului Azuga) și valea Doftanei este înaltă (peste 1600m altitudine. Proiectul, așa cum a fost visat, e un alt drum de tip Trans-, util practic doar in scopuri turistice. Dar investiția ar fi imensa și nu se poate justifica, de asta nici nu cred că va exista vreo etapa a doua a proiectului.

tom_sawyer

#1262

rt25

De banii astia, plus giratoriul suspendat de la Predeal, Sinaia si centura Busteni-Azuga (strict de pe portiunea mentionata in screenshot) pe 1 banda pe sens si nspe giratorii faceam A3 tunel la Busteni....

Atat aveam noi nevoie standard de autostrada sa rezolvam cea mai mare bataie de joc a statului roman pentru un bazin de minim 500.000 de locuitori si una din cele mai importante aglomerari economice din tara... Si nici macar nu sunt alti bani decat cei mentionati pentru proiectele de mai sus.

(am gandit ca se termina la nord de Busteni temporar in magica ipotetica centura acolo unde par a se calca pe picioare cele 2 proiecte.)

Powered by API/PUM imgur uploader

shift2rail

^^ interesanta aceasta "alternativa Varbilau" dar primul segment Azuga/Busteni - Traisteni nu apare in gmaps...exista o harta cu proiectul complet?

dumbravaandrei

#1265
Ar fi minune sa apara pe gmaps din moment ce nu e nici la nivel de drum forestier. E maxim carare...

TVlad

Nu e chiar carare, se poate parcurge cu un ATV sau caruta. De descongestionat nu descongestioneaza nimic ci doar deschide niste spatii pentru alte potlogarii imobiliare.

pasadia



De la Traisteni pana in preajma varfului Cazacu traseul potential e clar - il aveti mai sus. Mai departe se poate imagina un traseu fie pe muchia Zamora (asa cum e in harta de mai sus pana aproape de Busteni), fie pe culmea Sorica ce coboara spre gara Azuga. Alternativ, de langa lacul Orgojoaia s-ar putea imagina un traseu spre vf. Unghia Mare in coborare spre valea Azugii.

Dar repet, inclusiv in calitate de om care a parcurs acele trasee - drumul ar urca pana la 1600-1700 de metri altitudine, ar strabate distante destul de lungi in gol alpin (chiar in culme, expusa vantului si precipitatiilor). Drumul ar fi inchis destul de des in conditii meterorologice nepotrivite, ar costa mult, ar permite doar accesul masinilor mici si ar distruge o zona naturala, chiar daca nu e extrem de spectaculoasa (exceptand privelistea spre abruptul Bucegilor, practic singurul motiv pentru care merita vizitata).

Cipi


De aici:

QuoteLucrările pe Centura Comarnic au ajuns la un stadiu fizic de numai 40%, astfel că sunt șanse mari ca drumul să fie inaugurat abia anul viitor. La începutul anului, președintele de atunci al Consiliul Județean Prahova insista pentru deschiderea circulației în acest an, cu toate că autorizațiile pentru acest sector au fost acordate greu.

Contractul pentru Centura Comarnic a fost semnat în mai 2023 și prevede un termen de 24 luni (3 luni proiectare și 21 execuție), însă CJ Prahova dorea finalizarea înainte de termen. Instituția dădea inițial asigurări că centura va fi inaugurată în decembrie 2024. Ulterior, un mesaj transmis de Iulian Dumitrescu, președintele de atunci al Consiliului Județean Prahova, arăta că drumul va fi inaugurat abia anul viitor.

Ionut


Dan_s

QuotePrimarul orașului Băicoi, Marius Constantin, a anunțat semnarea contractului de finanțare pentru construirea unui pasaj rutier peste DN 1, la intersecția cu DJ 215.

Valoarea investiției este de peste 40 de milioane de lei, iar termenul de finalizare a construcției este 31 decembrie 2026.

"Este un proiect extrem de important care va salva vieți, va aduce o dezvoltare industrială și economică orașului Băicoi" a transmis primarul Constantin.

Pasajul peste DN 1 va avea o lungime totală de 105 metri, cu trei deschideri, două cu grinzi de 37 metri lungime, iar a treia deschidere cu 24 metri.

Pasajul are 5 bretele pentru legăturile cu Ploiești și Câmpina respectiv Câmpina – Zona Industrială, potrivit economica.net.

Sursa: observatorulph.ro

pasadia

Ce desen ciudat - ăștia au inventat trifoiul cu o singura frunza?
Căci altfel nu pricep de ce nu fac o soluție mult mai simpla - pasaj suprateran pentru DN1, la nivelul solului rămân rutele locale.

dumbravaandrei

ce vrei... au dat copy-paste de la pasajele de la Ploiesti si Campina, ca atata i-au dus capul... presupun ca o sa-ti rupi masina pe ele, asa cum faci si pe pasajele existente.

Oneinthecrowd

E lucrare a Primariei Baicoi, nu a CNAIR. Bravo lor ca fac ceva pentru cei care i-au votat. Multe alte primarii din tara stau la pomana la Bucuresti.

Ionut

Asta cu o singură frunză la trifoi îmi aduce aminte de Udrea cu celebra frunză.
Mă iertați, nu m-am putut abține!
:-[