Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

Nu inteles de ce ar fi inchis cu bariera? Nu prezinta siguranta sau traverseaza o zona protejata?

Feri

QuoteDN 1 Valea Prahovei: Contractul de peste 500 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga a fost atribuit prahovenilor de la CONI

Consiliul Județean Prahova a atribuit contractul de peste 500 de milioane lei pentru Centura Bușteni-Azuga antreprenorului prahovean CONI, potrivit licitației din SEAP. Pe 14 mai 2024 Curtea de Apel Ploiești a respins contestația Ozaltin (Turcia).

Durata contractului de proiectare și execuție este de 36 de luni, iar finanțarea asigurată prin Programul Transport 2021-2027 (cu 40 % bani europeni).

Centura Bușteni – Azuga va avea un tunel cu o lungime de 90 de metri care subtraversează oblic DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov, dar și un semitunel cu o lungime de aproape 150 de metri, parțial îngropat la intrare în Azuga, cele două lucrări de artă fiind printre cele mai dificile de pe traseul complet de 9 kilometri prevăzut pentru șoseaua care va funcționa ca o centură a celor două stațiuni, după cum a explicat Economedia. Traseul propus pentru drumul de descărcare are o lungime totală de 9,434 km și este structurat astfel:

– Tronson I: km 0+000 (intersecţie cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Sinaia şi Poiana Ţapului – DN 1, km 127+600) – km 1+600, lungime 1,60 km (extravilan);

– Tronson II: km 1+630 (ieşire din DN 1, km 128+300 prin dreapta) – km 6+760 (intrare în DN 1, km 133+500 prin dreapta), lungime 5,13 km (intravilan Buşteni);

– Tronson III: începe la intersecţia cu breteaua de descărcare a autostrăzii A3 între Buşteni şi Azuga – DN 1, km 133+550 prin dreapta, lungime 0,52 km (extravilan);

– Tronson IV: km 7+250 (ieşire din DN 1, km 134+050 prin dreapta) – km 9+434 (intrare în DN 1, km 133+500 prin dreapta).
economedia

naivu

^atribuit înseamnă că s-a semnat? sau că s-au rezolvat contestațiile și mai urmează doar semnarea?

slartibartfast

Atribuit înseamnă că au terminat evaluarea și le-a dat un câștigător. Se vorbește și despre contestații la curtea de apel, deci semnarea e în viitor. Trebuie făcute formalitățile. Nu e clar însă dacă nu mai e loc de alt fel de contestații.

naivu

^de obicei se folosea "desemnat" iar contestatiile urmau abia dupa aceea

GAC

Daca si curtea de apel a respins contestatia, inseamna ca se poate semna. in mod normal cnair putea semna si dupa reject de la cncs, dar din nou, au ales sa fie mai catolici. acum ca s-a pogorat sf duh, ar trebui sa semneze...

tom_sawyer


JohannDB

Descongestionarea traficului pe Valea Prahovei se va îmbunătății prin "ultima soluție" care e..... "inchiderea Văii Otului"  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

TVlad

E ca in bancul ala cu rabinul care il sfatuieste pe Ițic sa isi bage toate animalele in casa cind i se plinge ca nu mai au loc, el si membrii familiei. Si, dupa o luna, ce bine si liber e cind da animalele afara.

P3trut

Ar fi interesant de vazut care e stadiul lucrarilor la centura Comarnic. Poate e vreun dronar care locuieste in zona si se incumeta la asa ceva?

rt25

Nu stiu daca SkyScraper Ro si-a facut cont aici sa isi posteze singur.

Centura Comarnic | Stadiul lucrărilor la 28.07.2024 | Frasinul&Artehnis


Eu aveam impresia ca sunt 2 benzi pe sens...
Ce lipseste din video e capatul cu podul peste Prahova si giratoriu in DN1 imediat dupa cele 2 curbe de la iesire din Comarnic (aceea scurta sectiune cu 3 benzi).Din mersul masinii parea ca au cateva pile fara banchete (model cilindric) terminate, dar nu am putut vedea mai mult.

naivu

Nu prea avea cum să fie la 2 benzi pe sens, centura Sinaia și DN-ul sunt tot la o bandă pe sens. Dacă se va termina centura de la Comarnic și se va trece de Comarnic cum se trece acum de Sinaia va fi mai bine dar nu va înlocui A3!
Termenul contractual e prin 2025 (scuze nu am reținut luna), ca să sper la o finalizare pe final de 2024 ar trebui să văd pasajul care va readuce centura în DN la N de Comarnic intr-un stadiu muuult mai avansat.

GIV

nu cumva stau inca in picioare niste retele (electrice) de utilitati pe traseu? sau gresesc eu?

rt25

imi e clar ca se va congestiona Sinaia in lipsa unei solutii la Busteni. Pana acum era efectul de palnie la Cormarnic care acum va disparea.
Dar macar cine pleaca din Sinaia va avea predictibil 1h 45m pana in Bucuresti.
Oricum, mi se pare ca se misca ft lent....

naivu

Nu am retinut cine lucreaza la Comarnic, dar nu e printre firmele mari, iar centura aia are portiuni destul de complexe, nu ma astept sa evolueze exceptional!
LE: lucreaza CONI, are termen iunie 2025. Pana nu termina Ploiesti-Buzau 2, unde trebuie sa duca in spate si bulgarii de la Trace, nu-i vad sa acorde vreo atentie speciala centurii Comarnic.