Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

La centura Azuga-Bușteni se poate semna cu Coni; mai "tragem" 100 milioane euro din PT:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1979.msg451772#msg451772


PS: pe harta API, centura Comarnic e cu "status necunoscut".

Feri


QuoteStart proiect: 𝐑𝐞𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 și 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐃𝐉𝟏𝟎𝟐𝐈, 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐚 𝐃𝐨𝐟𝐭𝐚𝐧𝐞𝐢

În cursul zilei de ieri ne-a fost înmânată autorizația de construire pentru lucrările ce vor fi efectuate pe raza județului Prahova, iar în următoarea perioadă vom finaliza organizarea de șantier, proiectul tehnic și detaliile de execuție.

Reabilitarea și modernizarea DJ102I se va realiza pe o lungime totală de 25,63 km și va asigura legătura între partea de sud a țării (judeţul Prahova) și partea centrală (judeţul Brașov), traversând Munții Baiului (Gârbova) prin pasul Predeluț la o altitudine de 1285 m.

La finalul lucrărilor, DJ102I va avea o structură rutieră modernizată de la fundaţie şi până la asfalt. Va fi un drum cu o lăţime a platformei de 8 metri, care va dispune de două benzi de circulaţie, acostamente şi rigole pe întreaga lungime, de noi poduri şi podeţe transversale, de o modernizare a acceselor la drumurile laterale, precum şi de parcări amenajate.
Construcții Erbașu FB

shift2rail

pasul Predeal e la 1000 m, care e interesul de a urca, rutier la 1300?

mirceaeliade

Pe SEAP centura Busteni apare ca desemnata.  Pe undeva trebuie sa existe un anunt semi-oficial.

Feri

QuoteLucrările pentru modernizarea Drumului Județean Câmpina-Săcele pe Valea Doftanei ar putea dura doar doi ani, dar condiționat de obținerea tuturor avizelor și finalizarea exproprierilor pe traseul din județele Prahova și Brașov, a anunțat Cristian Erbașu, antreprenorul care săptămâna aceasta a primit Autorizația de Construire pentru jumătatea mai ușoară din județul Prahova. Invitat duminică, 2 iunie la B 1 TV, patronul firmei ,,Construcții Erbașu" a explicat că termenul de finalizare se poate reduce de la trei la doar doi ani dacă lucrările încep pe loturile din ambele județe, situație condiționată de administrațiile locale.

Pe de altă parte, antreprenorul transmite că încă nu a fi finalizat proiectul tehnic : ,, în următoarea perioadă vom finaliza organizarea de șantier, proiectul tehnic și detaliile de execuție."
economedia

GodLesS

QuoteÎncepute în noiembrie anul trecut, lucrările la centura ocolitoare a Comarnicului se apropie de 50% din investiție.

ObsPrahovean

Poate ajung prin zona sa fac cateva poze zilele urmatoare + la valea doftanei

GodLesS

Dupa votare am dat o fuga pana la Comarnic.

La Valea Doftanei nu e nimic momentan, am vorbit cu cei de la Erbasu si mi au spus ca in 1-3 luni o sa termine organizarea de santier si vor intra pe teren



































Powered by API/PUM imgur uploader


mirceaeliade

Din pacate nu vad probabilitate mare sa se deschida VO Comarnic la termenul contractual in cam 12 luni de acum incolo.

liviu.roman

Așa arată acum primii 8km din DJ102I (Valea Doftanei) dinspre DN1A (Săcele).



Siciltir

Traseul pare mai puțin întortocheat decât DN1A. Cel puțin distanța acoperită de filmare.

rt25

problema lui e ca are diferenta de nivel mult mai mare pe sub Pasul Predelus intr-o distanta scurta. Spunand utopii, un tunel pe sub pas ar fi facut magii.
cam asa.



Powered by API/PUM imgur uploader

Problema e ca dupa aceea dai de drumul prin Valea Doftanei si pe langa baraj care nu e un drum cu o viteza si capacitate stralucita.

Feri

QuoteMinisterul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru sensul giratoriu suspendat de la Predeal, dar licitația pentru lucrări e întârziată



MT a emis la începutul lunii autorizația de construire pentru realizare pasaj rutier la intersecția DN 1 cu DN 73A (Predeal). Durata de execuție a lucrărilor este de 30 de luni, conform documentației.

CNAIR estima în martie că licitația pentru execuția sensului giratoriu de la Predeal pe DN 1 Valea Prahovei ar urma să fie lansată în această primăvară, dar acest lucru nu s-a întâmplat deocamdată. Potrivit Regionalei de Drumuri și Poduri Brașov, pasajul de la intersecția DN 1 Predeal cu DN 73 A Predeal-Râșnov costă aprox. 130 de milioane lei, iar durata de execuție este de 28 de luni.
economedia

Leo-Ph

Diferenta aia mare de nivel nu este asa mare. Daca urmariti si alte filmari din pasul Predelus o sa vedeti ca nu sunt asa de multe serpentine si nici pante abrupte iar atingerea cotei de 1298/1295 m se face mai usor decat ce este azi pe DN1 si DN1A. Valoare traficului de la V.Doftanei la Campina prin localitatile de pe traseu este de luat in calcul. O sa fie deranj mare pentru cei care locuiesc in zona.

Siciltir

Într-adevăr, la barajul Paltinu e o problemă, sunt câteva curbe ac de păr. Dar in rest, până la Vadul lui Zeghe, venind dinspre Valea Doftanei, mi se pare ok.

dr4qul4

Eu cred ca voi nu realizati ca drumul actual nu este facut pentru o circulatie normala.
Eu zic ca vor aparea serpentinte, chiar mai multe decat pe Cheia.
Cand circuli cu 10-20 km/h, poti aborda si o panta mai mare. Cand vrei sa treci cu 50km/h sau cu 40T, ai nevoie de serpentine, ca altfel ori nu urci, ori te lasa franele.
Ca sa va dati seama de diferenta:
Bratocea: panta medie: 12 km - 3,43% (S) si 3,73% (N). La 3 km  5,4% (S) si 6,2% (N)!
Predelus: panta medie: 12 km - 3,52% (S) si 4,2%  (N). La 3 km: 7%   (S) si 8,3% (N)!

Cu alte cuvinte, pentru a limita panta la ce avem pe Cheia (care oricum e mare, , vor trebui adaugate serpentine care sa prelungeasca drumul cu aproape 1 km pe pe ambele parti ale pasului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,