Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geri


In loc de descongestionare urmeaza cateva doape:

Zidul de sprijin se poate prăbuși în orice moment cu blocarea benzii Brașov-Ploiești

Zidul de sprijin se poate prăbuși în orice moment cu blocarea benzii Brașov-Ploiești"-Expertiza tehnică

Expertiza tehnică 2022 pe care a realizat-o Proex Construct. Expertiza arată că zidul de sprijin de 136 de metri trebuie refăcut complet din cauza degradărilor. Restricțiile de circulație vor fi stabilite doar după ce se predă documentația tehnică pentru lucrări și doar cu avizul Poliției Rutiere.


mirceaeliade

#1141
QuoteIncepe proiectarea a inca sase pasaje rutiere pe drumurile nationale din judetele Ilfov, Prahova si Iasi, anunta secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu. Au fost astfel semnate contractele pentru proiectarea a inca 6 noi pasaje rutiere denivelate pe drumurile nationale care vor contribui la cresterea sigurantei circulatiei rutiere, dar si la fluidizarea traficului
*Pasaj pe DN 1 (km 27+500) intersectie cu DJ 101B (km 11+200), localizat in zona satului Tancabesti (comuna Snagov)
*Pasaj pe DN 1 (km 79+580) intersectie cu DJ 100F (km 0+000), localizat intre localitatile Barcanesti si Banesti (spre Baicoi)
*Pasaj pe DN 1 (km 80+700) intersectie cu DJ 720 (km 30+000), localizat intre localitatile Barcanesti si Banesti (spre Floresti)
infrapress
Parca tocmai au facut giratorii pentru ultimele 2........

QuoteUn sens giratoriu suspendat va fi construit pe DN 1, la Predeal. Lucrarile costa 132 milioane lei si vor fi scoase la licitatie la primavara

Sensul giratoriu va fi pozitionat deasupra intersectiei existente, va avea 4 zone de acces si 2 benzi de circulatie.

Reprezentantii CNAIR, ai DRDP Brasov si ai firmei de proiectare au stabilit ultimele detalii legate de autorizarea sensului giratoriu suspendat din Predeal,
"Proiectul tehnic este in ultimele stadii de autorizare si astfel exista sanse reale pentru ca lucrarea de constructie a sensului giratoriu suspendat sa poata fi scoasa la licitatie in aceasta primavara", precizeaza DRDP Brasov.

link

Xenos

Totuși, dopul este la Bușteni și nu aici, dar în fine...

dr4qul4

Un giratoriu suspendat are rost doar daca trebuie sa traversezi si CF-ul.
In cazul asta nu este nevoie. Giratoriul putea fi facut la sol, si pasaj pe DN1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


Dan_s

Quote,,Se lucrează intens la centura orașului Comarnic, iar fiecare zi care trece aduce progrese importante. Noi suntem foarte mulțumiți de felul în care decurg lucrările la unul dintre cele mai importante obiective din România, obiectiv ce odată finalizat va fluidiza traficul pe DN1, unul dintre cele mai aglomerate drumuri din țară, iar pentru asta nu putem decât să mulțumim inginerilor noștri dar și muncitorilor care se ocupă zi de zi  ca totul să iasă perfect", precizează reprezentanții Frasinul.

În prezent, cconstructorul lucrează la terasamente, infrastructura a două poduri, pasajul de la km 5+684 și la zidurile de sprijin aferente drumului.

Sursa







Poate un dronar isi face timp sa filmeze varianata, se pare ca avem ce vedea!
Multumesc anticipat.

dr4qul4

@mirceaeliade, tu chiar nu ai idee despre ce vorbesti? Nu ai trecut niciodata pe la Predeal?

Ce daca e CF-ul lipit? Giratoriul propus nu traverseaza CF-ul! Dupa CF e o infundatura si oricum imediat la sud e alt pasaj pe care DN1 traverseaza acel CF!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

SUBIECT - giratoriul suspendat Predeal.......  În "motivare" se vorbește despre fluidizarea traficului la Predeal, pentru că  vezi Doamne avem aici intersecția DN1 km 140+900 cu DN 73A km 000 și se mai spune că cele două benzi ale girației vor fi de mare ajutor, când la terminarea benzilor traficul se va "buluci" la câte o e singură bandă (!!) în toate cele trei direcțiile....
    La Predeal nu sunt cozi, dar coada de la Bușteni ajunge la Azuga și se "propagă" până la Predeal în multe situații; la vreme de iarnă (mai ales), nu odată m-am întors la ieșirea din Predeal, după intersecția cu Pârâul Rece/DN 73A, de la acea mică terasă, sau de la limita de județ, am făcut cale-ntoarsă și am luat-o pe Cheia.....
   Personal, nu-i văd rostul la cât se risipește pe el și mai ales din punctul de vedere al ergonomiei și fluenței lui.... Ar fi mai puțin costisitor ceva la sol cu o bretea/pod în plus peste c.f. și reorganizarea actualei intersecții..... Vai de cei de la ultimele case din Predeal, spre sud/Azuga cu rampele girației în ferestre....
   

AFC

^Corect. Total inutil si ca de obicei inainte sa se rezolve cauzele principale adica tranzitul la Comarnic si la Busteni. Fac VP in fiecare saptamana dus-intors si va spun ceea ce stiti deja, nu mai conteaza in ce zi sau la ce ora tranzitezi. ( doar daca mergi noaptea e fluent ). De departe cea mai mare problema e la Busteni si din cate stiu licitatia e blocata de contestatii.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Leo-Ph

O exceptie care m-a mirat si pe mine. Ploiesti-Brasov cu plecare duminica 18 feb 2024, ora 08:50 din Ploiesti. Nu am stat deloc, am circulat fluent. In rest este de groaza.

JohannDB

Îmmmmm, citând un coleg de "suferință"...... """O exceptie care m-a mirat si pe mine. Ploiesti-Brasov cu plecare duminica 18 feb 2024, ora 08:50 din Ploiesti. Nu am stat deloc, am circulat fluent..."""
   Păi, "providența"..., "inspirația", sau la urma urmei "bafta" unei decizii momentane.... Dar, duminica (în genarul general  :)  :) ), pe sensul  invers/către Brașov ai cale liberă și fără "dopuri".... Și nu-ți mai "mănâncă tot timpul"... Dar cel mai, cel mai cel, e la ceas de noapte, după ora 23 când "se răresc" și camioanele care stau în "pole positon" la Dărste/Brașov/intrare pe DN 1, sau București, DN 1 km 16/Otopeni, după ce se mai răresc și ele; trece puhoiul de la start.......... Drum bun, asfalt uscat, colegi !!

Vlad94

Salutare,
Am mapat traseul centurilor ocolitoare din Valea Prahovei și l-am introdus într-o hartă Google My Maps.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1S8fnIQJHORFxQHIKetPm8Uc5BNA4IKk&usp=sharing
Am lăsat harta editabilă, în cazul în care este nevoie de fișierele KMZ.

Xenos

Dacă traseul centurii Buşteni corespunde (deşi pe partea de început sud se suprapune pe dn, nu înţeleg cum vine asta), atunci sunt multe exproprieri de făcut, scoateri din fondul forestier....e mai complicat ca la Comarnic.

Vlad94

La un moment dat, un coleg a propus ca soluție un tunel pe DN1A în zona Cheia, care să evite serpentinele. Tunelul ar fi destul de interesant, cu o lungime de 2.8km.
Dacă CoBra a fost retrogradată ca șosea for fun, măcar să facă tunelul acesta.
Ca exemplu, în Muntenegru au inaugurat un astfel de tunel strategic, care leagă zonele Kolasin (cel mai imporant domeniu schiabil din țară) de Berane (oraș important) și are cam 2.8km. Acesta a costat 250 mil euro.

Xenos

La noi e la modă ca ăştia care vor să ajungă de la Bucureşti la Braşov să fie taxaţi drept capricioşi, turişti de trei lei etc.
Aşa le trebuie, să urce pasul, să fie serpentine, adrenalină şi coadă....nu merge aşa, uşor, cu tuneluri...