Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

@oc7avian  conform regulilor de circulatie, cei care intra PE un DN au cedeaza trecerea.  Daca e o ora coloana pe DN, conform regulilor de circulatie, ei trebuie sa astepte ora aia cedand trecerea.  Am trecut de mai multe ori anul asta pe VP si mi-e clar ca atunci cand politistii nu-s in tura in localitatea X, acolo merge traficul, iar in localitatea X+1, cand politistii sunt in tura, aceiasi coloana e blocata, la aproape aceiasi ora.  Dar ma rog, e frumos sa inchidem ochii la toti localnicii care isi fac treaba "cum trebuie", continuand traditia celor din aceleasi localitati, care au dat autorizatii de constructie pe culoarul deja aprobat de autostrada.  Hai sa inchidem toti ochii la micile nereguli, pentru ca nu avem nevoie de tranzit decent, ci doar de kilometri de tuneluri platiti de la buget.  /s

oc7avian

No, primele 2 fraze sunt răspunsul la întrebarea de ce există poliție să dirijeze. Urmează să realizezi că de fapt tu singur ți-ai răspuns la dilemă.

Și da, localnicii au și ei dreptul la o viață decentă. Să corelezi dirijarea traficului cu AC-uri date aiurea e deja amuzant. Tocmai ai făcut un whataboutism

mirceaeliade

^Faptul ca traficul e oarecum acceptabil de fiecare data cand politia locala e in pauza [de masa/de servici/de munca] ar trebui sa dea de gandit la mai multa lume.  Dar ma rog, vad ca e bine sa ne complacem cand vedem incompetenta, si dupa aia de miram de ce la butoane ajung doar incompetenti.

Liviu M

Ce tare! Car-va să zică prin diversele localități în plus sunt localnicii, nu plimbăreții.
Îți zic eu, doar cu localnici pe străzi circulația în zonă e parfum. Problemele apar odată cu plimbăreții.
Cui nu-i place să stea acasă.  :p

mirceaeliade

Ciudat, se gasesc bani pentru un pasaj la un drum blocat, dar 500 mai incolo se pare ca va ramane giratoriul in continuare.  Oare chiar nu se puteau pune banii astia pentru un pasaj de iesire de pe DN1 dinspre si inspre Ploiesti la care sa se adauge o conexiune directa cu Buda?
QuoteContractul pentru pasajul suprateran de la Buda, pe DN 1 Centura Ploiești (vest) a fost semnat cu constructorul român Dormacons, iar lucrările încep în august, a anunțat președintele Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu. Contractul pentru podul de la intersecția Buda (DN 1 – DJ 101) a fost scos la licitație în noiembrie 2022 pentru 96 de milioane lei și o durată de realizare de 18 de luni (2 proiectare și 16 execuție)

https://economedia.ro/video-cum-va-arata-pasajul-suprateran-de-la-buda-pe-dn-1-centura-ploiesti-contractul-a-fost-semnat-cu-dormacons-iar-lucrarile-incep-in-august.html

mirceaeliade

QuoteDrumul care va duce la Braşov prin Valea Doftanei, pe ruta Brădet – Săcele, ar urma să fie finalizat în iarna anului 2025, afirmă ministrul Dezvoltării, Adrian Veştea

,,Sper ca în toamnă să dăm ordinul pentru organizarea de şantier şi pentru începerea şantierului, ca în următorii doi ani de la ordinul de începere să putem să avem în folosinţă acest drum care va face legătura între cele două judeţe. (...) Este un constructor serios cel care a câştigat acest proiect. Eu am convingerea că se vor mobiliza ca acest proiect să fie materializat până în iarna lui 2025", mai spune ministrul.

care subliniază că, deşi destinaţie universitară şi turistică extrem de atractivă, Braşovul nu este legat prin autostradă de niciuna dintre regiunile României.

https://economedia.ro/lucrarile-la-drumul-alternativa-la-dn1-care-va-duce-la-brasov-prin-valea-doftanei-ar-putea-fi-gata-in-iarna-anului-2025-spune-ministrul-dezvoltarii.html

mirceaeliade

QuoteÎn lipsa Autostrăzii Ploiești – Brașov, CNAIR încearcă să facă pasaje rutiere pe DN 1 Valea Prahovei : Guvernul aprobă transferul de proprietate pentru pasajul de la Sinaia Sud. CNAIR vrea să construiască un pasaj și în nordul stațiunii Sinaia

Undă verde pentru transferul de proprietate necesar construirii pasajului de la Sinaia (sud), un pod cu o lungime de 438 de metri pe care CNAIR vrea să-l construiască la intrarea în stațiunea Sinaia dinspre Ploiești. Executivul aprobă joi, 3 august, Hotărârea de Guvern pentru transferul a peste 4.000 de mp. de la UAT Sinaia în proprietatea Statului/Ministerului Transporturilor, act normativ necesar construirii pasajului de la intersecția DN 1 cu bulev. Republicii, intrarea dinspre Posada. Totodată, CNAIR vrea să construiască pasaje supraterane/subterane și la Sinaia Nord, Azuga și Predeal (sens giratoriu suspendat).

Ministerul Transporturilor a aprobat la sfârșitul anului trecut indicatorii tehnico-economici pentru construirea a două pasaje rutiere supraterane la Sinaia pe DN 1 Valea Prahovei. Primul pasaj, la Sinaia Sud (intersecţia DN 1 cu bulevardul Republicii, intrarea în staţiune dinspre Posada), va avea o lungime de 438 de metri, iar durata de execuţie este de 26 de luni. Podul costă 53 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată din POIM – Programul Operaţional Infrastructură Mare. Al doilea pasaj, la Sinaia Nord, (intersecţia DN 1 cu bulev. Ferdinand, ieşirea din Staţiune spre Buşteni) va avea o lungime de 382 de metri, un cost de 56 milioane lei iar durata de realizare este de 28 de luni. Ambele pasaje sunt prevăzute cu o bandă pe sens, iar în perioada lucrărilor circulaţia va fi dirijată local, pe o variantă de lângă şantier şi va fi asigurată o bandă pentru fiecare direcţie.
src


carutasul


P3trut

Salut! Este undeva o centralizare a tuturor proiectelor de pe Valea Prahovei?

Momentan, din ce stiu eu, exista urmatoarele (dinspre Ploiesti spre Brasov):
Proiecte Valea Prahovei 2023



Powered by API/PUM imgur uploader

1. Pasaj Breaza (in licitatie)
2. Centura Comarnic (semnat Proiectare si Executie)
3. Centura Busteni + Centura Azuga (intr-un singur proiect - in licitatie a doua oara)
4. Pasaj intrare Predeal (in licitatie)
5. Modernizare Drum Valea Doftanei - Sacele (semnat Proiectare si Executie)

Mai sunt si pasajele de la Sinaia mentionate mai sus doar ca acolo mi-e neclar daca sunt in licitatie sau?

Va rog sa mai completati daca sunt date gresite si/sau stiti si de alte proiecte in derulare.

Termenele la majoritatea sunt 2025. Care credeti ca vor deveni realitate si care credeti ca chiar ajuta?

mirceaeliade

Mai e si de la Targoviste si contractul paralel pe Rucar.  Daca sunt bani probabil majoritatea vor fi gata in 2025.  Numai ca nu stiu daca vor fi.

pasadia

"Modernizarea" drumului de pe valea Doftanei NU e pe o distanță atât de lungă. Lucrările vor fi pe o zona mult mai redusă, doar în partea nordică a DJ-ului care acum nu e asfaltata.

In rest, nici nu cred că vor ajuta atât de mult, nici nu cred că se vor termina in 2025.

hefaistos

E foarte bine ca se va face, peisajul e foarte pitoresc. Însă drumul nu are capacitate de preluare comparabila nici măcar cu DN1A -Cheia Vălenii de Munte.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mirceaeliade

QuotePasaje supraterane pe DN 1 București-Brașov : CNAIR a desemnat proiectantul pentru pasaje la Snagov, Băicoi și Florești/TQM a câștigat și contractele pentru proiectarea preliminară a pasajelor de la Bragadiru, Urziceni și Lețcani
–Pasaj pe DN 1 (km 27+500) intersecție cu DJ 101B (km 11+200), localizat în zona satului Tâncăbeşti (comuna Snagov), județul Ilfov
–Pasaj pe DN 1 (km 79+580) intersecție cu DJ 100F (km 0+000), localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Băicoi), județul Prahova
–Pasaj pe DN 1 (km 80+700) intersecție cu DJ 720 (km 30+000), localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Floreşti), județul Prahova
Tot pe DN 1 București-Brașov, CNAIR va construi pasaje supraterane cu bani din PNRR la Balotești și Breaza (detalii aici)
sursa

Cipi

Cumva, nu vad cum ar ajuta pasajele din lista asta la descongestionarea Vaii Prahovei.  :lol:

Dincolo de asta, ma bucur sa vad ca iesim, in sfarsit!, din obsesia nationala a giratoriilor si trecem la pasaje.