Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Acolo trebuie consolidat tot malul pana la Ragman. Chiar si cel drept

mirceaeliade

Apropos de consolidari, parca tot prin Breaza, cand trece DN1 pe sub podul cu liminite albastre, asfaltul a fost dintotdeauna (si acum 10 ani) foarte voalat.  Problema e ca atunci cand vii cu 100 noaptea, te trezesti ca trebuie sa tii bine de volan, mai ales daca ai alta masina langa tine.  Si asta parca in ambele sensuri. Da e semnalizat cu limita de vreo 70 parca, dar ma candeam ca de ani de cand exista situatia, cineva sa fi facut ceva.  S-a tot reasfalt pe acolo aproape in fiecare an, dar chiar niciodata nu s-a putut indreptati carosabilul?  Unde se pot depune sesizari pt ca cineva 'de la centru' sa si faca ceva?

pasadia

Te referi la supratraveraarea CF? Aia care e in plan sa fie dărâmată pentru că pilonii sunt într-un depozit de sare devenit saramura (motiv pentru care și fundația DN1 e așa cum e)?

stangabriel

https://adevarul.ro/stiri-locale/ploiesti/un-pod-de-cale-ferata-care-traverseaza-dn1-in-2200715.html

"Din 2013 podul a fost abandonat, autoritățile locale din Poiana Câmpina semnalând de nenumărate ori reprezentanților CFR problemele tot mai grave și evidente ale structurii care amenință să se prăbușească la orice viitură care se formează pe râul Prahova.

La ultima expertizare din anul 2018 s-a stabilit că sunt probleme serioase la fundația podului, în mare parte provocate de filonul de sare care se află exact sub pod."

Chiar ma gandeam, acolo s-a asfaltat frecvent, nu am gasit pe net adancimea filonelor de sare, dar macar sunt inguste si  perpendiculare pe DN1. Doar cu viaduct cred ca se poate rezolva final situatia acolo.


mirceaeliade

da e chestia aia cu doua poduri, nici nu stiam ca unul e de CF.  dar pe sub ambele poduri si si intre ele, e extrem de ondulat asfaltul, si imi vine greu sa cred ca chiar nu se putea face o reparare la asfalt, independent de poduri

Dan_s

,,Au fost transmise spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) documentațiile de atribuire pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire pentru încă șase pasaje rutiere pe drumurile naționale", a transmis vineri oficialul de la Transporturi,

Pasaj rutier denivelat pe DN1 (km 79+580) intersecție cu DJ 100F (km 0+000)
– localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Băicoi), județul Prahova

Pasaj rutier denivelat pe DN1 (km 80+700) intersecție cu DJ 720 (km 30+000)
– localizat între localitățile Bărcăneşti și Bănești (spre Floreşti), județul Prahova"

Economica

AndreiB

Bizar ca ramane trecerea la nivel cu CF, daca tot se fac pasaje din astea pentru drumuri minore.

Gendan

Folosesc un drum minor din asta cam de doua ori pe luna. Virajul stanga spre Floresti e din clasa saritului cu parasuta din punct de vedere adrenalina. Mai ales noaptea. Cand e ceata. Iarna.
Mai mereu e plin de cioburi pe la intersectiile astea. Ma bucur ca in sfarsit se apuca de lucru.

nenea_hartia

^ Absolut de acord, mai ales intersecția spre Florești. Acolo trebuia pasaj încă de acum 10 ani. Dar ce-au pățit ăștia, cum de nu prevăd giratorii din bidoane :lol: ?

GIV

https://www.g4media.ro/ciuca-la-semnarea-modernizarii-rutei-alternative-catre-brasov-va-asigura-fluidizarea-traficului-nu-am-renuntat-la-proiectul-autostrazii-care-leaga-ploiesti-de-brasov.html

QuoteMă bucur că un proiect început în 1985 ajunge astăzi să fie transpus în realitate şi vorbim despre un tronson de drum care va trece Carpaţii şi va reuşi să lege subul ţării de centrul ţării, un proiect foarte important pentru noi toţi. Sigur că are relevanţă foarte mare pentru localităţile de pe Valea Doftanei

Constructor ERBASU
 
doamne fereasca! astia asa tare se mandresc cu un proiect din 85? nu se aud pe sine cand vorbesc? daca prindea 2085 sigur se mandrea cu inceperea lucrarilor pe comarnic brasov...

survola

Dacă sunt mai puține serpentine decât are DN1A e o alternativă bună.

mirceaeliade

#1016
Cred ca traseul trece prin Pasul Predelus, care e cu 30m mai inalt decat Bratocea, cel de pe DN1A, si cu 250m peste Predeal. Nu am harta exacta a traseului, dar suspectez ca partea de urcare e mai comprimata decat DN1A, si dublu cat e pe Predeal-deci putin probabil sa aiba serpentine mai usoare. Dar macar va fi o alternativa viabila cand treci de Ploiesti si iti zice waze tarziu ca s-a blocat VP si inca nu ai intrat in urcare, dar e prea mare ocolul sa te intorci pana la DN1A.
QuoteȘoseaua va fi lărgită la 8 metri parte carosabilă, cu câte 3 metri lățimea pentru fiecare bandă de circulație, 1,5 metri acostamente și 0,5 metri benzi de încadrare, a transmis reprezentantul Erbașu.

Dan_s

Quote from: tom_sawyer on July 07, 2022, 10:40:36 PM[CN1044658] Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "REABILITARE ŞI MODERNIZARE DJ102I, VALEA DOFTANEI, JUDEŢUL PRAHOVA - BRĂDET, JUDEŢUL BRAŞOV"

Data publicare: 07.07.2022
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA

Valoare estimata a contractului este de 411.658.125,27 lei, fara TVA

Poate cineva ca puna pe harta traseul? Cred ca ne-ar ajuta sa ne dam seama de cat de serpuit este drumul.
Multumesc.

Leo-Ph

Am vazut pe YT un film din 2022 cu un off road (cautati Pasul Predelus, DJ 102I Sacele - Valea Doftanei si Drum Valea Doftanei spre Pasul Predeluş - mai 2022). Parerea mea este ca tarseul este mai mai sus decat Predeal dar se ajunge mai usor la inaltimea maxima a viitorului drum.
Pun si link dar nu stiu daca se poate accesa ptr ca nu este filmarea mea
si

pasadia

Pe "Predeal" ai 2 serpentine, sectoare cu 2 benzi pe urcare plus o distanta totala redusă. Deci în mod evident Predealul va rămână traseul mai lejer ca geometrie. Și da, Bratocea are un traseu de tot rahatul (multe serpentine, zero sectoare cu 2 benzi pe urcare), etc... Chiar cred că ar fi greu să gândești un traseu cu geometrie mai proasta decât DN1A.

Însă problemele pe traseul asta nu vor fi neapărat (și numai) pe partea montană ci și jos, în localitățile traversate pe partea prahoveană - Campina, zona de la baraj, valea Doftanei. Asta că sa nu mai spun de frumusețea Garciunului, cea care poate speria ușor vreun șofer neînvățat că mai există comunități sărace și uitate la noi in tara.