[CT] Modernizare Str. Stefan cel Mare si strazile adiacente

Started by Harry, October 23, 2019, 02:35:06 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvam

As vrea sa cred ca dupa ce se va reface zona si daca se reface calumea, gen constructor serios, sef de proiect serios sa nu receptioneze o mizerie, o sa fie si mentinuta curatenia, o sa fie politia locala cu ochiul sa nu se distruga, gen cum sunt zonele adicente pietonale ale Pietei Unirii din Cluj.

Dar la cum stiu piata grivitei care este capturata de o anume grup social si a devenit un mare ghetou, slabe sanse fara politie locala prezenta constant pe acolo inclusiv noaptea.

M-ar bucura foarte mult, dar nu-mi pun speranta, sincer.

kitsune

Acum de ce să nu spunem, gardienii publici au mai patrulat prin zonă, parcă nu se mai vând țigări, țigări avem chiar la vedere. Nici telefoane "deblocate".
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

vancouver

Ca sa raspundem si la intrebarea cu suberecul, da estem in continuare la piata Grivitei suberec bun.

In schimb o curatare a zonei nu va fi posibila, decat prin elimnarea pietei agro-alimentare in forma actuala, un concept invechit si in decadere. Piata si cladirile pietei trebuie demolate si facut ceva de la zero, birouri sau altceva.

Altfel ghetoul piata grivitei va continua sa puta si pe Stefan cel Mare si ca atare starea actuala de degradare va reveni si pe acolo in scurt timp dupa reabilitare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Harry

Eu raman la ideea ca da trebuie demolata piata si reconstruita cea originala interbelica cu destinatia de restaurante/cafenele








Sorinus

Da, in forma actuala, piata Grivitei n-are nicio sansa sa arate cool si sa se integreze intr-o zona reabilitata.

Mascarpone

Un consilier de-al primarului zice ca constructorul a cerut amanarea lucrarilor pentru iarna.

kitsune

Nimic momentan.




(GPS)


Cei care au lucrat înainte au adus pavajul aproximativ la fel ca înainte, mai puțin modelul.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Sorinus

N-am mai fost de cateva luni in Cta, si cand am fost m-am limitat la Aurel Vlaicu si am ocolit zonele in care se lucreaza. Folosesc acest theard, n-am vazut nimic deschis despre celelalte santiere. Deci, cum stam cu:

1)Stefan Cel Mare - se lucreaza, se avanseaza?
2)Mamaia - de ce s-au oprit la Spitalul Militar?
3)Lapusneanu - acum 2 luni era varza de la Mall la Dobrogea, au reusit sa termine macar portiunea asta?
4)Inteleg ca s-au apucat de Ferdinand. Dar Ferdinand ce avea? :)
5)Soseaua Mangaliei - ce-i fac?
6) Aurel Vlaicu - cum de nu e inca gata? Acum 2 luni era INCA gropi si pietris. Au facut astia podul peste Dunare in mai putin timp.

Mascarpone

#25
@Sorinus
1) Se lucreaza
2) Il citez pe Chiti: "Lucrările de reabilitare pe care le executăm în zonă sunt momentan oprite din cauza intervențiilor pe care RAJA urmează să le aibă la tubulatura de sub bulevard, dar acestea vor fi reluate, iar proiectul va fi finalizat conform planului. Este o decizie firească pe care am luat-o pentru a evita spargerea bulevardului de către RAJA pentru înlocuirea conductelor imediat ce am fi terminat reabilitarea. Facem treabă corect, nu de mântuială."
3) Asfaltarea se apropie deja de fostul giratoriu de la city. Calitatea executiei e foarte slaba. Sunt denivelari consistente la imbinarile asfaltului. E mult mai rau in zonele in care s-a turnat fundatia de beton pentru autobuz. Mixtura asfatului nu e consistenta; la Dobrogea au folosit un asfalt ceva mai pietros dar au continuat spre city cu o mixtura ceva mai fina/bituminoasa.
4) Ferdinand face parte din proiectul ScM, la fel cu alte strazi alaturate + Mircea cel Batran.
5) Alt proiect de mobilitate, continuarea axei nord-sud.
6) Nu comentez

Nu vreau sa fac reclama la ssc dar acolo este o comunitate mai mare de constanteni care posteaza ceva mai frecvent despre proiectele mentionate de tine

Sorinus

M-am uitat acum acolo, e jale mare. Totul merge greu, iar calitatea lucrarilor pare indoielnica, sa fiu finut. Aceleasi pavele folosite din in Peninsula, usoare de zici ca-s goale pe dinauntru (mai stii?).

kitsune

Spre magazinul Tomis


Spre Antoniade 



Și pentru că pomeni @Sorinus despre pavelele din peninsulă, iată-le, pentru cei ce nu le știu:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence