[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GML

Si acuma ai deja optiunea sa cumpari cu 60/120 de calatorii, si nu pe o anumita linie.
Pretul abonamentului cu 60=1 linie pe 1 luna(70), cel cu 120=2 linii pe 1 luna(95).

Ionut

Încă 20 de autobuze electrice au intrat în circulație la Cluj Napoca

De ieri, alte 20 autobuze electrice au intrat în circulație la Cluj-Napoca. Astfel, în acest moment, transportul public din Cluj are în dotare 41 de autobuze electrice, dintre care 11 achiziționate prin fonduri elvețiene și 30 prin fonduri europene. În prezent municipiul Cluj-Napoca are cea mai mare flotă de autobuze electrice din România și se află în primele 10 orașe din Uniunea Europeană cu autobuze electrice raportate la numărul de locuitori.

Mijloacele de transport electrice care au intrat astăzi în circulație sunt ultimele din cele 30 care au fost achiziționate cu finanțare europeană, prin Programul Regional Operațional 2014 – 2020, în cadrul proiectului ,,Înnoirea flotei de transport în comun în Municipiul Cluj-Napoca prin achiziţionarea de autobuze electrice". Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca continuă susținerea transportului public din oraș prin implementarea proiectelor care vizează modernizarea flotei de transport public – achiziționarea de noi mijloace de transport nepoluante: 50 de troleibuze și 24 de tramvaie.

Detalii pe Mobilitate.eu

GML

A fost anuntat undeva, ca 44 va circula si in weekend? Azi am vazut de 2 ori, dar pe site nu apare nimica.

Manodragon

In orarul pentru download (in format PDF) sunt specificate si orele pentru sambata si duminica


Manodragon

Fain. 2 lucruri interesante: poza e din Plzen unde se lucrează la ele și văd că ei spun că ajung toate până la finalul anului, mai repede decât se știa înainte. Un lucru foarte bun. Sunt curios când apar primele pe traseu.

RobertH

Foarte buna vestea. Desi s-a innoit parcul CTP, le lipsesc mai multe troilebuze lungi. La ora de varf , deabia prinzi la Minerva loc in troilebuz scurt ... dapoi de la Izlazului.


vasile.silion

Calea Turzii trebuie rezolvată în orele de vârf. Între 7 și 9 dimineața, în cursul săptămânii, sunt mereu blocaje la coborâre.
Nu știu dacă banda dedicată pentru autobuze va fi o asemenea soluție, dar merită încercat.

Problema o văd mai ales în Piața Cipariu, unde se întâlnesc trei cartiere mari: Zorilor, Andrei Mureșanu, Gheorgheni, plus cartierele din spatele lor: Europa, Bună Ziua, Borhanci... Dar așa e construit Clujul, n-ai ce face!

https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/banda-de-bus-pe-calea-turzii--189891.html
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dragos76

Problema din Cipariu nu e neapărat că se adună traficul din acele cartiere, cât e faptul că se intersectează cu traficul care vine din centru. Argumentul meu ar fi că marea majoritate a traficului dinspre cartiere continuă apoi către Tribunal (cred că sub 20% o iau la stânga, pe lângă casa roșie), dar porțiunea de după Cipariu deja nu mai are probleme, se circulă mult mai fluent.

Ideal ar fi nevoie acolo de o soluție denivelată, ca cei care vin din centru spre gheorgheni să nu se intersecteze cu cei care vin de pe Calea Turzii. Acum 10 ani, când încă erau pe partea de sud a pței Cipariu maghernițele alea vechi și traficul era redus, poate se putea lua în calcul o astfel de soluție. Acuma sincer nu știu dacă se mai poate face.

GML

#414
@dragos76, M11, M12 si 18le are statie in spatele Casei Invatatorului.

Sunt curios ce o sa faca cu strada Brancusi, ca e blocata dimineata. Si cum multa lume pe Brancusi vine din Borhanci, o sa fie si mai naspa situatia in viitor.
Idea benzii dedicate pe Calea Turzii e foarte buna, singura problema e ca autobuzele si acum is foarte aglomerate. Cu acelasi numar de autobuze nu sunt sigur ca pot sa transporti mai multe persoane, nici cu banda dedicata.

klax187

Nu vreau sa par partinitor, dar nu asta se intampla in ultimii ani?
Vin anual in oras multe zeci de mijloace de transport public pentru a se suplimenta efectivele pe fiecare linie in parte. Si se creeaza noi linii.

Bogdan_Cluj

Legat de aglomeratia in zona Cipariu-RegionalaCFR-Prefectura-Eroilor-Turzii, oare ar merge o solutie similara cu cea ce se va implementa in Oradea (randare video in link)?

https://clujeuropean.com/2019/08/29/oradea-sistemul-de-pasaje-subterane-din-piata-gojdu-animatie-3d/



GML

Nu va fi o parcare subterana sub biserica greco catolica?

vasile.silion

@GML, folosesc zilnic 35. Între ora 7 și 9 dimineața, nu se respectă programul de plecare din Zorilor. De multe ori se sare peste câte o cursă. Am făcut sesizări, CTP mi-a răspuns că n-au suficiente mașini, în sensul că toate cele alocate pt 35 sunt scoase pe traseu, dar, din cauza aglomerației, nu ajung să se întoarcă la timp la început de traseu. Ar trebui poate niște mașini de rezervă care să pornească atunci când toate sunt blocate prin oraș. Mai ales că au tot cumpărat autobuze.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

GML

Cu banda dedicata, macar programul ar fi respectat.
Problema exista de multe ori si la 32B, care apare aleatoriu din cand in cand. Nu stiu exact, dar poate ca problema e si pe Horea. Oricum, e in plan banda dedicata pe Horea.