Accidente si incidente aviatice in Romania si in lume

Started by Ionut, January 20, 2014, 08:40:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

A initiat coborarea in mod voluntar.
A blocat accesul comandantului in cockpit.
A refuzat sa deschida usa cabinei.
Nu a spus nici un cuvant de cand a iesit comandantul pe usa.
Se aude doar respiratia  care e una normala pana la impact.
Pilotul urla chiar in ultimul moment !

Pe scurt filmul descris de procurorii francezi dupa analiza inregistratorului.

NU E UN ACCIDENT,  E O ACTIUNE VOLUNTARA A COPILOTULUI. 
(declaratie oficiala)
Pacat de oamenii si de copiii nevinovati.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

http://www.theguardian.com/world/live/2015/mar/26/germanwings-plane-crash-investigation-press-conference-live-updates-4u9525

"The co-pilot of a Germanwings jet that went down in the French Alps, killing 150 people, appears to have crashed the plane deliberately, a Marseille prosecutor said on Thursday.
The German citizen, left in sole control of the Airbus A320 after the captain left the cockpit, refused to re-open the door and pressed a button that sent the jet into its fatal descent, the prosecutor told a news conference carried on live television. "

ciprebbe

#212
Copilotul aeronavei Germanwings avea 28 de ani. Procuratura il identifica drept Andreas Lubitz

http://www.hotnews.ro/stiri-international-19749502-stie-deocamdata-despre-pilotul-aeronavei-germanwings.htm

LE:
Airbus Reinforced Cockpit Door Description and Procedure
http://www.youtube.com/v/ixEHV7c3VXs
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Speram pana un ultima clipa ca nu s-a intamplat o crima (nu poti numi sinucidere cand omori si pe altii cu tine). Pacat ca se pune o pata nevoita pe o companie ca Lufthansa care are mii de piloti care isi fac meseria ca la carte. Mai nasol e ca nu prea ai cum sa previ sau opresti astfel de lucruri. Daca era ceva mecanic sau tehnic poate se putea remedia astfel incat pe viitor sa nu se repete astfel de tragedii. Daca un pilot vrea sa dea de pamant un avion nu stiu ce l-ar putea opri.  :((
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

davyl

Ultimele date spun ca pilotul german suferea de depresie. Urma sa se casatoreasca anul viitor, insa se pare ca prietena lui nu mai dorea acest lucru. Avand si un antecedent anterior de depresie, acesta pare ca a clacat chiar in ziua in care a omorat acei oameni.
Pacat de toate cele 150 e suflete! Dumnezeu sa ii odineasca in pace!  :((

http://adevarul.ro/international/europa/avion-prabusit-franta-era-andreas-lubitz-copilotul-prabusit-voit-avionul-germanwings-1_55140299448e03c0fdede2de/index.html

http://www.gandul.info/international/publicatie-germana-copilotul-andreas-lubitz-a-suferit-de-depresie-si-de-epuizare-14063492

http://www.gds.ro/Actualitate/2015-03-27/copilotul-andreas-lubitz-fusese-parasit-de-iubita/



iuli

Un Airbus A320 al Air Canada, cu 132 de pasageri, a ieşit de pe pistă

Quote[...]Aeronava a derapat şi a ieşit de pe una dintre pistele Aeroportului Internaţional Halifax, oraş aflat în provincia Noua Scoţie.

Potrivit informaţiilor furnizate de presa canadiană, mai multe persoane au fost rănite uşor. Cei 132 de pasageri au fost evacuaţi din aeronavă şi transportaţi în aeroport pentru a primi îngrijiri medicale.

Surse de la faţa locului spun că avionul Air Canada, un Airbus A 320, ar fi agăţat cabluri de înaltă tensiune înainte de a ateriza, pentru că zona a fost afectată de o pană de curent. Aeronava şi-a pierdut o aripă după ce a atins linile de înaltă tensiune.

Cel mai probabil, incidentul a fost provocat de vremea nefavorabilă, deoarece oraşul Halifax este afectat de o furtună de zăpadă.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Baloteşti, 31 martie 1995

În urmă cu 20 de ani, în dimineaţa zilei de vineri, 31 martie 1995, la ora 09.11 a avut loc în apropierea Bucureştiului o îngrozitoare catastrofa aviatică. În apropierea comunei Baloteşti, aeronava Airbus A 310 LCC, având la bord 60 de pasageri (49 de pasageri şi echipajul format din 11 persoane) avea să se prăbuşească la numai doua minute de la decolare, tragicul eveniment reprezentând accidentul aviatic cu cele mai grave urmări petrecut vreodată pe teritoriul României

http://zoom.mediafax.ro/news/balotesti-1995-14083653

TRAGEDIA DE LA BALOTEŞTI: 20 de ani de la cel mai grav accident aviatic din România
http://www.mediafax.ro/social/tragedia-de-la-balotesti-20-de-ani-de-la-cel-mai-grav-accident-aviatic-din-romania-foto-14090080
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

doryan93

#218
Un avion de mici dimensiuni a aterizat fortat pe marginea autostrăzii A28, imediat după decolare, din cauza unor dificultăţi, în apropiere de localitatea Oldenburg, din nordul Germaniei. Din nefericire pilotul a murit, iar alte trei persoane au fost rănite, insa nicio persoană de la sol nu a fost rănită. Avionul a aterizat forţat între un gard şi un parapet, la doar patru metri de prima bandă a autostrăzii. Traficul rutier a fost blocat mai multe ore din cauza faptului că din epavă se scurgea carburant şi exista riscul unei explozii. Incidentul a provocat haos, în contextul în care numeroase familii se îndreptau către insulele de la Marea Nordului, pentru a petrece sfârşitul de săptămână.

Sursa

Este vorba despre un Cessna 172, care o decolat de pe aeródromul Oldenburg-Hatten.



iuli

Coffee spill behind Serbian president's airplane scare

QuoteBlamed initially on 'engine failure', it emerged on Tuesday that a government jet carrying Serbia's president to Italy last week was forced to turn back when the co-pilot spilled coffee on the instrument board.

Advisers to President Tomislav Nikolic described being "thrown around the cabin" when the plane -- a 34-year-old French-built Falcon 50 -- began tumbling through the air on Friday.

The plane landed safely back in Belgrade, but Nikolic was forced to cancel his official visit to meet Pope Francis in the Vatican, and his advisers put the incident down to yet another malfunction on the ageing, incident-prone aircraft.

One adviser told Reuters that she would "never step foot on that plane again," saying the fall had lasted "for what seemed like an eternity".

An investigation determined that the co-pilot, Bojan Zoric, had spilled coffee on the instrument board "due to ongoing turbulence".

"I began wiping the board and accidentally activated the 'emergency slat' button," which automatically turned off the automatic pilot and the plane began losing altitude, Zoric said in the report by Serbia's Civil Aviation Directorate .

The pilot took over command, managed to pull the plane up and sought permission to turn back to Belgrade, Zoric added. He said that one of the engines then stopped working but was restarted on the way back to the airport.

The Directorate temporarily suspended Zoric's license on Monday.

Sursa: Reuters
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

A bus hits a Boeing 777 engine at Tachkent airport (Uzbekistan)



-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Turkish Airlines flight #TK1878 from Milan landed at Ataturk Airport, Istanbul with right engine in fire









https://www.youtube.com/v/h96hpoCFepM
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Incident la bordul unei curse TAROM

QuoteUn român pasager al unei curse TAROM pe ruta București - Amsterdam a început să facă scandal la bord și a fost imobilizat în scaun, de alți pasageri, până la încheierea cursei.

Evenimentul s-a petrecut pe cursa RO 363, OTP-AMS, de miercuri, (ora decolare 15.20) și a fost raportat de membrii echipajului după aterizarea pe aeroportul de plecare, potrivit unui comunicat TAROM, preluat de Mediafax.

Unul din pasageri a început să strige, neinteligibil, către membrii echipajului și ceilalți pasageri, fiind avertizat, conform procedurii, atât verbal, cât și în scris, de echipajul de cabină și a comandantului aeronavei cu privire la posibilitatea de a solicita aterizarea de urgență pe un aeroport de pe rută.

Dupa această avertizare, pasagerul a dovedit o oarecare înțelegere a situației însă după aterizare a devenit din nou violent fapt care a generat intervenția spontană a câtorva pasageri pentru a-l calma. Aceștia l-au imobilizat în scaun, cu centura de siguranță.

Comandantul aeronavei a solicitat asistența autorităților aeroportului Schipol, iar pasagerul a fost preluat de către acestea.

Zborul 363 a aterizat la timp pe aeroportul din Amsterdam iar zborul de întoarcere AMS-OTP a avut o întârziere de 30 de minute.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Turkish Airlines flight #TK2004 had a severe bird strike during landing at Nevsehir airport.
The Boeing 737-800 suffered impressive damages in the nose cone and the wings.









Sursa: AirLive.net
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog