[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Telvanni

Ai dreptate Ionut, regulile trebuie respectate. Fac mea culpa.
Forumul este o piata, ca de aici e si denumirea, chiar daca nu suntem intr-un oras roman ci intr-un spatiu virtual. Ne intalnim, vorbim, schimbam pareri, ne certam argumentat...tot piata e. Ca nu e piata agroalimentara e clar petnru toti.


igorashu

Nu știu unde să pun asta, dar am văzut-o cu ochii mei pe Nerva Traian și mi-am făcut cruce (necredincios fiind). ???
Același tip de acoperire am văzut-o pe rampa unui garaj - e rigid și cred că și impermeabil.



Tavi

S-a folosit din plin la lucrarea de la Basarab, nu pe pod ci la sol. Imi amintesc ca atunci abia ce l-au asternut ca in 2 saptamani l-au si spart ...
Nu am inteles de ce trebuia acea bucatica de pamant sa fie asfaltata?! Copacul acela incurca pe cineva precis...

igorashu

Atenție! Nu e doar un copac, ci cam toți de pe partea asta a bulevardului. Se asortează la culoare cu bordurile din S3  :puke:

Tavi

Nu este rea culoarea. Se foloseste pentru a delimita zone pietonale, pentru a atentiona asupra zonelor cu scoli.
Insa, asa cum reiese din poza ta, locul unde s-a asfaltat este cu siguranta neadecvat. >:(

Goldmund

"Ansamblu de turnuri cu 13 etaje în nordul Capitalei. Locuințe, birouri și hipermarket pe 5 hectare

Un ansamblu imens de clădiri este propus pe strada Jiului din Capitalei lângă fosta fabrică Pajura. Noul complex va cuprinde locuințe, birouri, hipermarket și galerie comercială și va fi construit pe un teren de peste 5 hectare. Clădirile vor avea 3 niveluri în subteran și o înălțime maximă de 13 etaje. Planul Urbanistic Zonal se află în dezbatere publică pe site-ul Primăriei Capitalei. ............."

http://www.b365.ro/ansamblu-de-turnuri-cu-13-etaje-in-nordul-capitalei-locuinte-birouri-si-hipermarket-pe-5-hectare_240255.html

Telvanni

Atentie, s-ar putea ca finisajul acela rosiatic sa fie un beton drenant, caz in care e foarte indicat pentru astfel de situatii. Totusi, as fi lasat mai mult spatiu in jurul trunchiului.

alexbb

Ieri dimineata mi-am luat inima in dinti si am venit prin pipera pentru un update cu imagini la lucrarile de acolo. Mare greseala, cred ca mi-a luat peste 45 de min sa traversez tot bulevardul, 4-5 km, cati sunt pana la rondul de la Mol, venind dinspre centura, in conditiile in care am prins si bariera (1 sau chiar 2).

Inca se lucreaza la canalizare la podul peste CB


In dreptul Scolii Americane pare ca se pregatesc sa puna asflaltul, iar pe partea opusa se vede si viitorul trotuar:


Dar imediat dupa scoala incep iarasi sapaturi pe partea stanga a drumului:


Sau inca nu s-a sapat pe stanga, si probabil au trecut cumva de pe o parte pe alta, pentru ca in poza de mai jos se vede mai in departare ca sapaturile pt canalizare sunt pe dreapta:


Aici mai clar, btw, mi se par uriase aceste tuburi de canalizare, oare la ce folosesc? Se vor taia sub nivelul asfaltului? Nici asta nu inteleg, de ce sunt lasate asa sus:



Pe anumite zone pana la Iancu Nicolae sunt deja 4 benzi:




Mi s-a parut ca se lucra destul de intens peste tot (sau cel putin erau f multe utilaje si oameni). Dar m-a amuzat ca in fata resedintei unui cunoscut personaj monden din zona, era o echipa maricica de oameni cu lopeti si veste (cred ca erau cel putin 15)


Si aici sunt deja 4 benzi dar ce-am vrut sa prind sunt gurile de canal care mi s-au parut ca sunt sub nivelul asfaltului. In zona podului chiar mai mare diferenta de nivel:


In zare podul, si aici pe dreapta diferenta de nivel intre scurgere si asfalt:


Alt capac de canal, ca trebuie sa traiasca si mecanicii auto. In zare se vad masinile parcate in spic in fata la Mega Image:


Si parcarea de la Mega, sper ca acel semn sa dispara dupa ce se va termina si sa nu mai fie masini parcate acolo. In plus aici se vede si o gura de canal la nivelul asfaltului...


O mostra de canal mai de aproape. Nici nu stiu cum sa-i spun... bataie de joc? Chiar daca le vor 'repara', tot sunt niste cheltuieli aiurea. Chiar nu suntem in stare sa asezam acele capace la nivelul corect din prima? :((


Intre pod si rond cred ca am stat cel mai mult. Pe sensul opus erau din loc in loc gropi in asfaltul proaspat...




Un transport de borduri, foarte aproape de rond, in rond santier, cred ca s-a facut legatura intre cele 2 portiuni de lucrari pt ca era sapat tot rondul. De admirat cum a ramas scheletul publicitar in rond, doar i-au ridicat 'fustele' si au bagat excavatoarele printre picioare :)



Si in final o vedere spre pasajul Pipera, pare ca inca mai au mult de lucru


Uitandu-ma la stadiul actual, imi e greu sa cred ca se va finaliza la termen, pana la 31.12.2015. Cel putin de data asta vremea chiar a fost mai mult decat favorabila...


Telvanni

#alexbb
Multumesc pentru fotoreportaj. BIG LIKE!!

Ma gandeam, pe mine care stau in Bucuresti si folosesc acest traseu cand ies din oras, ma vantajeaza acest proiect. Castig 5-10min cand ies din oras. Asta pana e gata intrarea A3.
Dar pentru localnici e oare bun acest proiect? Bineinteles ca nu, cui ii place sa aiba o "autostrada" prin mijlocul comunei.
Am citit ca la demararea proiectului au fost ceva reclamatii, insa s-au stins repede.


Serban

Quote from: igorashu on November 04, 2015, 02:36:07 PM
Nu știu unde să pun asta, dar am văzut-o cu ochii mei pe Nerva Traian și mi-am făcut cruce (necredincios fiind). ???
Același tip de acoperire am văzut-o pe rampa unui garaj - e rigid și cred că și impermeabil.

Quote from: Tavi on November 04, 2015, 03:42:19 PM

S-a folosit din plin la lucrarea de la Basarab, nu pe pod ci la sol. Imi amintesc ca atunci abia ce l-au asternut ca in 2 saptamani l-au si spart ...
Nu am inteles de ce trebuia acea bucatica de pamant sa fie asfaltata?! Copacul acela incurca pe cineva precis...

Hai sa nu incepem sa facem exact ca cei din presa pe care pe aici ii acuzam pe forum, adica sa vorbim in necunostinta de cauza. La Basarab trotuarele sunt asfaltate, iar in compozitia asfaltului s-a folosit si un pigment rosu.

Trotuarele de la Basarab si cazul de fata NU au absolut nicio legatura. Ce vedeti in imagine este in beton permeabil, SPECIAL pentru asa ceva. Avantajele lui sunt multiple, de la drenare a apei si ventilatie, pana la aspect. Acest beton se foloseste in zone pietonale sau parcari. Astfel, rotile masinilor sau pietonii care vor calca in acel scuar nu vor mai batatori pamantul si nu vor mai intinde noroiul. Si in exemplul de fata, se vede ca este o parcare. Cu siguranta vor exista soferi care se vor urca cu roata pana langa copac.

Aceasta solutie este larg raspanadita in tarile din Vest. Puteti sa cautati pe google exemple sau pe youtube mai multe despre aceasta tehnologie.

Quote from: Telvanni on November 06, 2015, 03:45:20 PM

Atentie, s-ar putea ca finisajul acela rosiatic sa fie un beton drenant, caz in care e foarte indicat pentru astfel de situatii. Totusi, as fi lasat mai mult spatiu in jurul trunchiului.


alexbb

Quote from: Telvanni on November 19, 2015, 12:18:27 PM
#alexbb
Multumesc pentru fotoreportaj. BIG LIKE!!

Ma gandeam, pe mine care stau in Bucuresti si folosesc acest traseu cand ies din oras, ma vantajeaza acest proiect. Castig 5-10min cand ies din oras. Asta pana e gata intrarea A3.
Dar pentru localnici e oare bun acest proiect? Bineinteles ca nu, cui ii place sa aiba o "autostrada" prin mijlocul comunei.
Am citit ca la demararea proiectului au fost ceva reclamatii, insa s-au stins repede.

Primaria Voluntari a dat si ea un 'drept la replica'
http://www.primaria-voluntari.ro/info/presa.php/799/

Pentru binele lor, sper ca dupa finalizare sa fie situatia cam la fel cu cea de pe bd Eroilor, unde sunt 2 benzi pe sens, si toata aglomeratia s-a mutat la intrare in oras (mai putin cand e bariera). Si acolo e 'cartier' si se circula destul de repede, dar nu mai sunt acele coloane interminabile. Si eu circul des prin zona, si finalizarea bulevardului m-ar ajuta pt ca s-ar mai fluidiza traficul in zona, deci posibil sa fiu subiectiv. Dar am o colega care locuieste in zona, si pierde zilnic 15-20 de minute x 2 pentru cativa km de drum, indiferent ca vine cu microbuz sau masina personala. Din ce mi-a spus ea majoritatea vecinilor isi doresc aceasta modernizare, dar cred ca ei nu reprezinta o stire  :lol:

MRS

Eu locuiesc pe Pipera-Tunari..
Daca nu se rezolva pozitiv cu intersectia Iancu Nicolae/Pipera Tunari, cu parcarea in spic/lateral pe prima banda, cu un pod peste CF 800 - aceste lucrari nu vor avea nicio insemnatate
Extra - pe Iancu Nicolae soseaua e gata de aproape un an dar banda 1 sens spre Academia de Politie nu este asfaltata si inca exista stalpii vechi de electricitate pe drum!!


PS Pipera este un cartier al orasului Voluntari, nu este sat/comuna (chiar daca asa arata :) ) - platim taxe mult peste Bucuresti btw
PPS Colega lui @alexbb e norocoasa cu 15-20 min alea..
PPPS Facem sesizari saptamanal la primarie, no worries... doar ca ei cred ca creponeaza hartia pentru la buda. Vezi modelul Class din






A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

panzer

Eu cred ca problemele de pe Pipera nu se vor rezolva pana cand A3 nu v-a prelua traficul de tranzit pe acest bulevard. Apoi pe 4 benzi va fi suficient pt riverani.


stangabriel

#269
A mai trecut un tramvai in probe pe Iancului, Pantelimon , apoi spre Chisinau.

Tocmai au asternut ultimul petic de asfalt in giratoriu de la Delfinului, mai au doar amenajarea peisagistica.
Spre Fundeni se lucreaza sustinut, ca in zilele bune.