[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

Prin reamenajare a spatiilor verzi a se intelege betonare la greu si taierea oricarei vegetatii.
Pentru ca tot n-aveau destule incepute, au mai deschis un santier, s-au reapucat de spatiul de pe al.Terasei, de aici https://goo.gl/maps/LwUNNW2aJ5D2
Azi dimineata erau 3 excavatoare si 3 autocamioane care-si faceau de lucru pe acolo.

GDPR

^^De unde o veni finantarea asta? Fonduri europene nu sunt sigur.

Cristi N


strumf11

Ce gluma buna! Pana in noiembrie!
Dar de lucrarea de pe brancoveanu, unde fac scuar pe mijloc nu stie nimeni nimic?


Sent from my HTC_M10h using Tapatalk


Ionut

Protocol de colaborare între Primăria Capitalei şi CFR SA pentru proiecte comune, după dezbaterea din spaţiul public privind necesitatea reabilitării urgente a Podului Constanţa

Primăria Capitalei şi Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA ar urma să semneze un protocol de colaborare pentru realizarea unor proiecte comune, inclusiv investiţii comune în unele obiective, precum şi consultări reciproce prin grupuri de lucru, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei de joi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Propunerea municipalităţii vine după ce în spaţiul public s-a dezbătut necesitatea reabilitării urgente a Podului Constanţa, aflat într-o continuă stare de degradare. De altfel, municipalitatea a transmis o solicitare Guvernului pentru a-l trece de la Ministerul Transporturilor în subordinea sa, urmând să îşi asume investiţia în lucrările de consolidare şi reabilitare.

,,Soluţiile constructive de realizare a studiilor de prefezabilitate/fezabilitate a obiectivelor de investiţii ce vor fi realizate de Compania naţională de Căi Ferate CFR SA şi Municipiul Bucureşti se vor face prin analizarea atentă a modului de deulare a proectelor şi identificarea aspectelor ce pot bloca derularea acestora cu stabilirea de măsuri comune în vederea finalizării cu succes a proiectelor. (...) Prin prezentul protocol, părţile convin să coopereze în vederea realizării obiectivelor de investiţii ce vor fi dezvoltate de către cele două instituţii, care presupun interferenţe şi/sau orice suprapunere între acestea. Scopul colaborării este de a accelera şi facilita obţinerea avizelor din partea celor două instituţii şi executarea lucrărilor de intervenţie, reparaţii şi reabilitare/modernizare", se arată în proiectul de hotărâre privind încheierea protocolului de colaborare.

"Pentru realizarea unei stări tehnice bune a pasajului, care să asigure desfăşurarea traficului rutier şi feroviar în condiţii depline de siguranţă şi confort pe întreaga durată rămasă de exploatare normala, apreciată la minimum 35 de ani, până la următoarea reparaţie capitală, se recomandă execuţia unor lucrări de reparaţii şi consolidare, în regim de urgenţă, în special la nivelul elevaţiei pilei şi a grinzilor marginale din suprastructura podului", se arată în expertiză.

Multe alte detalii pe News.ro

voicul

Multumim celor din frunte care sunt promti, cu raspunsuri clare si fara echivoc in ceea ce priveste respectarea deciziilor UE.
Oricum niste autobuze diesel EURO 6 sigur rezolva problema.


Firea nu vrea TAXE pentru şoferi: Nu sunt omul deciziilor radicale
Primarul Capitalei a vorbit din nou despre soluţiile de fluidizare a traficului din Bucureşti.

Gabriela Firea a răspuns ideilor mai multor organizaţii non-guvernamentale de a se introduce o taxă pentru cei care vor să circule cu maşina în centrul Capitalei, dar şi în privinţa circulaţiei alternative în funcţie de numărul maşini.

Primarul General a mai precizat că acestea sunt măsuri care aduc imediat rezultate, însă municipalitatea mizează pe altfel de proiecte care vor duce la fluidizarea traficului fără a lua măsuri dure pentru cetăţenii Capitalei. Mai exact, înnoirea parcului auto a RATB, parcări de tip "park and ride" la intrările în Bucureşti, mai multe parcări în regim de concesiune în zonele centrale ale Capitalei, dar şi mai multe piste pentru biciclişti.

,,Am putea veni să spunem că de luni se introduce o taxă de mediu în zona centrală a Capitalei. Firește putem face ce a făcut Madridul, printr-o decizie a Ministerului Mediului să se circule o zi cu număr par, una cu număr impar, dar nu cred că ar trebui să ajungem la astfel de măsuri dure, dar care ar da rezultate imediate. Am avea de câștigat ore petrecute în trafic, nu sunt omul deciziilor radicale, nu din teamă, nu îmi este teamă, sunt la fel de îngrijorată ca și fiecare cetățean din capitala țării. Cred că prin planurile demarate deja congestia va fi diminuată de o manieră mai resposabilă și cu respect față de cetățeni fără să ajungem la acele măsuri dure," a declarat Gabriela Firea, primarul Capitalei.

https://www.money.ro/firea-nu-vrea-taxe-pentru-soferi-nu-sunt-omul-deciziilor-radicale/

elcraft

Quote from: dr4qul4 on November 08, 2014, 04:15:14 PM
De ceva vreme vroiam sa dau o tura pe noul bulevard Unirii. Am fost intre Piata Alba Iulia si Lucian Blaga
Un proiect controversat, dar care mie, ca locuit al sectorului 3, imi place.
L-am tot auzit pe Nicusor "Gica Contra" Dan ca s-au amenajat ilegal locuri de parcare. Din partea mea, poate sa emigreze in Congo  :D
Masini parcate erau si inainte, chiar peste tot.

Acum amenajarea a fost facuta astfel incat masinile nu mai pot ajunge pana la cladri.
S-au taiat pomi, dar s-au si plantat. poate ca la unii nu li s-a lasat destul loc in jur, dar nu cred ca se usuca: apa se infiltreaza printre placile de granit (sau ce sunt).
Iar pergolele acelea "kitsch-oase" vor arata foarte bine cand vor creste plantele agatatoare.
In plus au aparut bancute, cosuri de gunoi, chioscuri si chiar toalete publice (nu din alea verzi).




Iata ca dupa 4 ani lucrarea este tot neterminata:
- lipsesc portiuni din trotuar;
- parcarea de la F64 zace neterminata;
- lipsesc semnele de circulatie (interzis, sens unic etc) de pe mai multe portiuni de parcari, iar bizonii le folosesc ca scurtaturi cand sunt coloane de masini.





De vreo 2 ani nu-mi amintesc sa mai fi vazut vreo miscare sau urma de santier.

In schimb, apar cu viteza zgarie-nori si pe ultimele portiuni de maidan: #1 langa Tribunal si #2 la coltul bd Unirii cu str Anton Pann; in conditiile in care bulevardul e deja sufocat de trafic. Asteptam vreun City-ceva si in groapa de peste drum si gata peisajul, ca parcuri aveam "destule" in zona.

zuma80

O imagine de pe Calea Mosilor aproape de intersectia cu Carol I.
Este o zona in care s-a revosit panourile metalice dintre linia de tramvai si calea rutiera.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

Pentru A6!

zuma80

Intre Bucur Obor si Mihai Eminescu inca sunt ruginii!
Asta pare o problema oricum minora. Ma sperie prinderea lor la baza, se poate observa cat de usor se smulg din asfalt/beton.
Ieri am vazut un panou aplecat spre partea rutiera in dreptul depoului Colentina!

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

Pentru A6!

dr4qul4

Hai sa terminam cu rugina asta. Nu e vreun pod care sa cada daca rugineste. E doar un gardulet care va rezista 10 ani si ruginit. Poate pana atunci ne vom civiliza si nu vom mai avea nevoie de garduri pentru a respecta linia continua.
In plus, se pare ca rugina este la moda. Da-ti o tura prin Park Lake, sa vedeti acolo rugina. Se pare ca face parte din decor, ca doar cu intentie poti obtine atata rugina
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Eu zic sa nu terminam daca in devizul dupa care a fost platita lucrarea apare protectie impotriva coroziunii.
Sunt constient ca acele garduri or sa se demonteze dupa ani fara sa aibe probleme de rugina. Dar aici este problema de asumarea a executiei pentru care ai fost platit!

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk

Pentru A6!

voicul

Rugina se mai face si putem trece cu vederea zicand ca e design la moda. Oricum teoretic vopsirea se face in garnatie, nu? (deci gratuit)

Sa nu trecem peste banda continua ... doar la masinile autonome 100%.

voicul

Daca vreti sa cititi de mariel NErealizari ale primariei:

​​BILANȚ Doi ani cu Gabriela Firea la Primăria Capitalei: marile proiecte pentru București - ce a promis și cât a realizat

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22489486-bilan-doi-ani-gabriela-firea-prim-ria-capitalei-marile-proiecte-pentru-bucure-promis-realizat.htm

voicul

Cu surprindere mentionez ca Stefan cel Mare a fost "marcat" din nou.
Aceeasi vopsea care va tine probabil 2 luni, dar acum chiar poti sa vezi (pe carosabil) unde sunt trecerile de pietoni.

voicul

Cred ca e locul adecvat:
S-A VOTAT si ASTA! (ideile nu sunt rele - sa vedem taxele. Desi e jenat sa nu perimita la familii 2 masini!!!)

Primăria Capitalei vrea să taxeze suplimentar bucureştenii care au două maşini

Municipalitatea Capitalei vrea să taxeze suplimentar bucureştenii pentru cel de-al doilea autoturism deţinut. Măsura este cuprinsă în Planul Integrat de Calitate a Aerului 2018-2020 care care va fi dezbătut în şedinţa de astăzi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Planul amintit, un document amplu, de peste 200 de pagini, cuprinde o serie de măsuri pe care Primăria le va implementa pentru îmbunătăţirea calităţii aerului din Bucureşti.

UPDATE ora 13:53 Primăria Capitalei tocmai a aprobat proiectul de Hotărâre privind Planul Integrat de Calitate a Aerului 2018-2020

Planul Integrat de Calitate a Aerului 2018-2020 va fi dezbătut în şedinţa de astăzi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB), care a început deja. Planul vizează punerea în aplicare a unor măsuri ample pentru creşterea calităţii aerului din Capitală.

Iată câteva dintre măsurile cuprinse în Planul Integrat de Calitate a Aerului 2018-2020, care, dacă va fi aprobat, urmează să fie pus în aplicare în curând:

- Atât persoanele singure, cât şi familiile de bucureşteni vor fi taxate suplimentar pentru cel de-al doilea autoturism deţinut. Măsura vizează descurajarea deţinerii mai multor autoturisme.

- Îmbunătăţirea parcului auto prin eliminarea autoturismelor vechi. Măsura vizează proprietarii autoturismelor vechi care beneficiază de primă de casare la cumpărarea unei maşini noi.

- Restricţionarea accesului autoturismelor în perimetriul delimitat din interiorul zonei centrale a Capitalei, prin implementarea unui sistem de taxare sau de utilizare de vignete;

- Realizarea de benzi unice dedicate transportului în comun şi vehiculelor de intervenţie pentru arterele:

Şoseaua Bucureşti Ploieşti, tronsonul cuprins între strada Elena Văcărescu şi Piaţa Presei Libere Şoseaua Kiseleff, tronsonul cuprins între Piaţa Presei şi Piaţa Arcului de Triumf;
Bulevardul Mareşal Constantin Prezan, Calea Dorobanţilor, Strada George Enescu, tronsonul cuprins între Piaţa Lahovari şi Bulevardul Magheru;
Bulevardul Magheru sens spre Piaţa Romană.
- Extinderea regimului obligatoriu de plată a parcărilor la nivelul întregului oraş, şi sancţiuni pentru parcare neregulamentară;

- Facilităţi pentru firmele care fie asigură transport organizat pentru angajaţi lor, fie le achită abonamentele pe transportul public, pentru a evita folosirea maşinilor proprii şi/sau de firmă. Fac excepţie angajaţii cu atribuţii de marketing şi curierat.

- Raţionalizarea utilizării trotuarelor în alte scopuri decît cele pietenale - parcare, terase, chioşcuri, panouri.

- Interzicerea arderii deşeurilor vegetale şi menajere din curţile proprii sau de pe terenuri private;

- Modernizarea parcului auto deţinut de persoane juridice şi instituţii:

stimularea înlocuirii maşinilor mai vechi de şase ani, deţinute de instituţii şi persoane juridice, prin măsuri fiscal administrative.
realizarea unui inventar al parcului auto al persoanelor juridice şi instituţiilor pentru a afla numărul de maşini deţinute şi norma de poluare.
Acestea sunt doar câteva dintre măsurile prevăzute în Planul Integrat de Calitate a Aerului 2018-2020.  Pentru mai multe detalii despre subiect, citeşte Şedinţă CGMB: taxă de acces în Centru, parcări mai scumpe, maşinile vechi scoase din circulaţie. Cele mai importante proiecte

http://www.economica.net/primaria-capitalei-vrea-sa-taxeze-suplimentar-bucurestenii-care-au-doua-masini_154987.html