[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu stiu ca aceasta lege deja a fost respinsa. Nu mai gasesc unde am citit treaba asta, deci ... poate doar incurc eu.

Oricum dau si eu o sansa de 0 sa se intample asa ceva.
Cand atingi 2 - 300.000 de masini adica vreo 500.000 de mii de votanti ... nu cred ca iti permiti sa pierzi atata, chiar si intr-un oras de talia B.

Beowulf

Gasim pe undeva costurile latirii acestor bulevarde (Turnu Magurele si Luica)? Ma intereseaza citiva indicatori tehnico-economici.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

Nu avem nici o informație, nici despre costuri nici despre în ce constau lucrările, ce se expropriază șamd...

Proiectului asta este in cea mai densa ceata...

Pe site la PS4 am gasit lista Autorizatiilor de Construire din 2017 http://ps4.ro/wp-content/uploads/2016/04/Autorizatii-2017-1-630-site.pdf
La pagina 35 gasim ce ne intereseaza pe noi, autorizatiile emise pe 22 noiembrie 2017 pentru Luica, Tn.Magurele si... Sos Berceni, tronsoanele 2 si 3 !...
Pun poza cu prima pagina si cu pagina 35:


In rest pauza... Nici un PUZ, nici un SF, nici macar la PMB.
La PMB in schimb am gasit aici lista cu atribuirile de servicii din 2007 ! Aici gasin un anunt din 26 octombrie 2007 privind atribuirea contractlui pentru SF.
Anuntul este aici: http://www4.pmb.ro/wwwt/achizitii/dap-m/anunturi/2007/atribuire/servicii/2007-10-25-atribuire_3318.htm

Quote
ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII
               ANUNT DE ATRIBUIRE
a contractului de prestări servicii de proiectare – elaborare studiu de fezabilitate şi PUZ pentru  realizarea obiectivul de investiţii
"Supralărgire Str. Luică şi Str. Tr. Măgurele (între Giurgiului – Berceni)"

1.   Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Municipiul Bucuresti, Direcţia de Achiziţii Concesionări şi Contracte, cod fiscal 4267117, cu sediul în bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, tel. 305.55.00 int. 1136, 305.55.30
2.   Procedura aplicată pentru atribuirea contractului: licitaţie deschisă.
3.   Contractul de servicii: "Supralărgire Str. Luică şi Str. Tr. Măgurele (între Giurgiului – Berceni)"; cod CPV 74131110-0;
4.   Data atribuiri contractului de prestări servicii: 11.10.2007.
5.   Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publica: "oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic".
6.   Numărul de oferte primit: patru.
7.   Denumirea şi adresa ofertantului caştigător: SC CONSIS PROIECT SRL, cu sediul în Bucureşti, Str. Zambilelor, nr. 6 , sect. 2.
8.  Preţul total al contractului încheiat cu SC CONSIS PROIECT SRL este de 435.729 RON exclusiv TVA, reprezentând 518.517,51 RON inclusiv TVA.
9.   Valoarea ofertei celei mai ridicate şi a ofertei celei mai scăzute luate în considerare în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică: 990.000 RON exclusiv TVA şi 435.729 RON exclusiv TVA.
10. Valoarea şi partea din contract care urmează să fie subcontractată: nu este cazul.
11. Data publicării anunţului de participare: Monitorul Oficial partea a VI-a nr. 364/11.06.2007.
12. Data transmiterii spre publicare a anunţului de atribuire: Anunţul de atribuire a fost transmis spre publicare către Regia Autonomă "Monitorul Oficial", astăzi, ............2007.
13. Denumirea şi adresa organismului competent de rezolvare a contestaţiilor: Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, cod postal 30081, Bucureşti.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

strumf11

Dar despre lucrarea de pe Brancoveanu, unde au inceput sa faca scuar pe mijloc stie cineva ceva?

Sent from my HTC_M10h using Tapatalk


panzer

"Lucrari" la Podul Constanta:

https://www.vice.com/ro/article/qvxynx/cum-au-vopsit-autoritatile-podul-constanta

Pozele sunt edificatoare. Reparatie cu ipsos. Asta e noua, nu? @Ionut, merita o luare de pozitie?

@frunzaverde uiti ca s-a scos de tot taxa de inmatriculare/poluare de 1 an si 4 luni deja. S-a umplut tara de rable. Nu este vizibil atat de tare in Bucuresti, dar in comunele periferice s-a umplut de Golf 3 la 800 euro. Si mai rau este la vehicule comerciale; dubele acelea sinistre de 20 de ani, care cara muncitori la santier.

voicul

Revenind la discutia interzicerii masinilor sub EURO 5, pentru ca deja s-a respins odata propunerea, s-a revenit cu alta forma.
Sanse de reusita? La fel de MARI ca si ultima.

Dar daca e sa discutam:
De ce nu a propus ora 8 dimineata si 20 seara ... ca ce dracu gasesti deschis pana in 6 si dupa 22 seara. Ce cumparaturi sa faci? Painea tare facuta de dimineata? Frunzele de salata cazute de la cele care nu mai sunt? Praful de la cartofi?

Proiectul pentru interzicerea maşinilor sub Euro 5 în București revine. Cum arată nouă formă a proiectului anti poluare

Lucian Iliescu, consilierul general în cadrul Primăriei Capitalei care propune scoaterea maşinilor sub Euro 5 din Capitală, cere conducerii PMB să nu ,,bagatelizeze" acest proiect. Iliescu vrea, de asemenea, decalarea datelor din proieict. Cum văd acest proiect celelalte partide din CGMB.

,,În urma consultărilor, modific două articole. Decalez limitarea între orele 6.00 – 22.00 pe raza Municipiului Bucureşti a autoturismelor Euro 3 în 2023 faţă de 2020 şi Euro 4 în 2025, faţă de 2021. Articolul cu masinile non euro, Euro 1 şi Euro 2 rămâne neschimbat şi prevede limitarea între 6.00- 22.00 încapând cu 1 ianuarie 2019. Includ ca excepţie autovehiculele retro, respectiv cumulat 30 ani vechime, plus înscriere într-o asociaţie auto recunoscută. Celelate excepţii rămân neschimbate", a declarat, pentru Mediafax, Lucian Iliescu, consilier general din partea Partidului Mişcarea Populară.

Recent, Iliescu a propus spre dezbatere un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2 şi autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021.



Proiectul nu a fost însă inclus pe ordinea de zi a şedinţei CGMB şi nici măcar pus în dezbatere publică.



,,Doresc din partea executivului PMB să nu bagatelizeze propunerea mea şi să dea curs pentru consultarea publică şi a studiului de impact făcut de către direcţiile de specialitate ale primăriei. În lispa unui răspuns, cealaltă parte însemnată a bucureştenilor care îşi doresc un aer curat şi un trafic normal, trebuie să primească o explicaţie din partea Guvernului României şi a Primăriei Municipiului Bucureşti în ceea ce priveşte poluaea foarte mare din Capitală", mai susţine Lucian Iliescu.

Conducerea PMB nu vede, însă, cu ochi buni acest proiect. Cel puţin nu ,,în următoarea perioadă".

,,Primăria Municipiului Bucureşti nu are în vedere adoptarea, în perioada imediat următoare, a unor reglementări referitoare la accesul în Capitală autovehiculelor încadrate în anumite categorii de poluare. Astfel de prevederi se adoptă, ca orice decizie care vizează restricţii aplicate cetăţenilor, după o analiză temeinică. Aşa cum municipalitatea a comunicat în trecut, intenţia este de a demara un sondaj de opinie sau o altă formă de consultare publică, eventual studii de impact cu privire la acest subiect", se arată într-un comunicat remis de PMB.

De altfel, nici consilierii celorlalte partide din cadrul CGMB nu susţin o măsura, susţinând că este radicală.

,,Eu cred că sunt alţi paşi care trebuie făcuţi înainte de o astfel de măsură radicală. Ar trebui să luăm în ordine poluatorii, iar cel mai mare este transportul public de călători. Până la a interzice cetăţenilor accesul cu maşinilie în oraş, ar trebui modernizat transportul în comun, să nu mai polueze, şi trebuie implementate şi parcările de tip park&ride", a declarat, pentru MEDIAFAX, Cătălin Deaconescu, consilier PNL.

Reprezentanţii USR spun că nu ar vota proiectul, în această formă.

,,Capitala este foarte poluată şi trebuie luate măsuri pentru a reduce poluarea. Pe de altă parte, nu se începe cu un astfel de proiect. În această formă, USR nu ar vota acest proiect, pentru că sunt alte lucruri pe care trebuie să le facem înainte de a penliza cetăţenii", a declarat, pentru Mediafax, Roxana Wring, consilier USR.

https://www.money.ro/proiectul-pentru-interzicerea-masinilor-sub-euro-5-in-bucuresti-revine-cum-arata-noua-forma-a-proiectului-anti-poluare/

TibiV

Quote
Eu cred că sunt alţi paşi care trebuie făcuţi înainte de o astfel de măsură radicală. Ar trebui să luăm în ordine poluatorii, iar cel mai mare este transportul public de călători.

Are dreptate domnul respectiv....
Am vazut zeci de tramvaie si troleibuze aruncand coloane de fum pe esapament...
Iar cand trece un Citaro E3 se intuneca cerul vreo 2 ore...

In schimb masinile inmatriculate in BG arunca pe teava doar parfum de trandafiri...

:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Nu stiu cum e cu Citaro Euro 13, dar unele din autobuzele RATB fumega de parca ar merge pe carbuni. Daca tin bine minte, isi fac inspectiile si testele de poluare singuri, adica le trec automat si daca injecteaza motorina in evacuare (cum se face la tancuri cand vor sa faca perdea de fum).

nirolf

Cu alea Euro 3 cred că fac ceva experimente pe pensionari, am mers cu câteva care băgau noxe în salon. Pensionarii #rezistă.


Puss in Boots

Catalin Deaconescu ala probabil nu stie ca 1000 de Citaro (sub 1000 dar hai sa rotunjim) e mai mic (ca numar) decat cele tspe sute de mii de masini non-electrice care circula zilnic prin Bucuresti.

dr4qul4

Si unde mai pui ca pe langa alea non-euro, euro 1 si euro 2, mai avem cateva zeci de mii de dieseluri euro 3-4-5 FARA catalizator. Sau cu gaura in el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Ideea nu e rea. 1 ian 2019 e imposibil dupa mine sa se aplice sub orice forma.

Si daca sa zicem se aplica, cum se verfica? Adica cine? Politia la intamplare? Ca a monta camera sa faci in mod automat ... cat ar dura asta?

dr4qul4

sa montezi o camera dureaza putin. Dar nu poti da amenda dupa camera aia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

strumf11

Se poate face ca in Germania de exemplu, cu cu abtipild lipit in parbriz de culoare diferita in functie de norma euro. Cu prima ocazie cu care faci itp-ul, iti pun baietii de acolo si abtipildul (ei au toate actele la indemana sa identifice corect norma euro a masinii).

Sent from my HTC_M10h using Tapatalk

TibiV

In Romania marmota are mare succes in a inveli ciocolata....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)