[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu prea mi se pare temporara. Adica poate o fi el, dar arata ca unul care poate sta mai mult timp.

In alta ordine de idei, la insula de la Arc, pentru ca nu pare ca s-au gandit la verde intermitent spre dreapta, au adaptat dupa versurile:
"Cine a pus statia in drum, ala chiar a fost om nebun!"
Si au mutat statia RATB de aici GPS (unde nu deranja pe nimeni) AICI unde incurca pe TOATA lumea!
Personal am stat azi, pe verde, in spate autobuzului care oprise in statie

Da macar sunt adaptati dupa melodii si versuri!!!!   :depressed: :wtf: :madwife: :bash:

MRS

^^^@Ionut &Co above:
La mine pe strada (Iancu Nicolae) s-a montat la noul semafor Pipera-Tunari/Iancu Nicolae o chestie aparent ieftina si buna: in momentul in care se pune verde la pietoni se aprinde un proiector ce lumineaza puternic trecerea de pietoni. Nu prea sunt pietoni acolo dar totusi...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

vancouver

#767
Quote from: cezar-mario2012 on November 22, 2017, 11:08:55 AM
La Afumați nu se poate face centură ocolitoare, este pur și simplu o continuare a Bucureștiului. Afumați incepe imediat după CB. Deci avem București până la CF Constanța - pasaj peste CF - după intrăm în Voluntari - după Metro este pasajul peste centură CB - apoi este Afumați. Sunt numai zone construite pe ambele părți, depozite și case, blocuri. Ce vreți voi este ceva de genul: vrem ocolitoare la Otopeni pentru DN 1.

Serios? Nu numai ca se poate face o centura, dar chiar una incredibil de dreapta. Este chiar un spatiu viran, complet gol, care invita spre a face un drum nou, express, de intrare in Bucuresti, ca si centura Afumati+Voluntari. La doar 500-600 m sud-vest de DN2 actual. Iata:


(click pentru imagine mai mare)

Se poate de altfel continua imediat si cu o centura Sindrilita. Iar in Bucuresti, ocoleste si intreg cartierul Ion Creanga / Andronache. Sigur in final se ajunge prin Sos. Fundeni fie inapoi la intersectia Fundeni / Colentina, care este destul de aglomerata, fie mai degraba la intersectia Fundeni / Pantelimon / Morarilor. Acolo si acum se circula ingrozitor si ar trebui un pasaj subteran pe directia Sos. Pantelimon, astfel ca cei care vin de pe Fundeni sa beneficieze de un timp mult mai mare la semafor, iar cei care merg inainte pe Pantelimon sa nu aibe treaba cu traficul venit pe Sos. Fundeni sau spre Fundeni.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sorinus

Asta chiar ar fi ceva extraordinar daca s-ar realiza. Impreuna cu A3 ar degreva complet iesirea prin DN2 lasand doar traficul local. Minunat!

dr4qul4

Nu functioneaza trecerile de pietoni cu senzori.
Oare de ce in Londra nu exista asa ceva? Sunt doar cu buton. Si in Londra ploua des si strazile sunt mai curate ca la noi. Nici zapada nu au.
Exista o astfel de trecere pe Ramnicu Sarat. Cea mai mare idiotenie. Se aprinde cand nu sunt pietoni (banuiesc ca se ridica jegul cand trece o masina pe langa senzor) si raman stinse cand ai pietoni pe ea.
Sunt chiar mai proaste decat cele intermitente. Cel putin la alea te astepti sa fie pieton (chiar daca te chioraste galbenul).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alex8

Trebuie să se facă și mentenanță că să funcționeze corespunzător.

Earthchild


TibiV

Nu exista niciun SPF...
Doar ideea lansata de vancouver...

EXCELENTA idee !... +1

(Pana acum nu m-am gandit la curba aia ciudata din Sindrilita...)

Asta este genul de proiect care, la un pret relativ modest, poate rezolva probleme mari...

Bine, punctul terminus din Bucuresti nu este prea fericit, dar nici alte optiuni nu prea exista....
Insa, la pachet cu un pasaj Morarilor-Fundeni (sau Pantelimon "inainte") ar deveni de-a dreptul OK...
Doar ca la intersectia respectiva (Fundeni / Pantelimon / Morarilor) nu exista nici macar ideea unui proiect... (Cum de altfel nu mai exista nici o idee nicaieri de cand ne-am ales cu o blonda la primarie...)

Dar chiar daca am avea un primar neamt (d'ala din Germania...), tot nu va putea putea face nimic pana nu se decide Metrorex ce vrea sa faca cu M5.
Ca altfel ajungem in situatia de kk0 de pe M6, la statia Aeroport Baneasa, unde NU este planificat nici un acces pietonal pentru calatorii care vor sa ia metroul pe sensul Otopeni->GdN... :(
Adica toti angajatii firmelor de pe partea dreapta a DN1 sensul spre Bucuresti (incepand la la ANM/fost INMH pana la KPMG) vor fi nevoiti sa traverseze DN1 daca vin la/pleaca de la munca cu faimosul metrou M6... Un fel de noaptea mintii CNADNR, caci inteleg ca ei au refuzat realizarea de accesuri de metrou pe partea pusa a DN1 fata de aerogara Baneasa... (vedeti plansele lui Ionut la M6)... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Facem un mic dosarel ca să mă duc cu el la CNAIR? Poate le place ideea. Hai sa dezvoltăm un pic mai în detaliu.

alexbb

Foarte buna ideea, ar ajuta mult si intersectia DNCB-DN2 cu un nod decent la DNCB. Singurul impediment pe care l-as vedea ar fi legatura cu Fundeni. In zona aia s-a construit haotic, numai drumuri de servitute si stradute inguste si intortocheate, acolo ar fi foarte scump sa treci cu un asemenea drum.

cezar-mario2012

#775


Se vede că nu a-ți mai fost de mult pe acolo. Prin acea zona s-a construit masiv și încă de construiește. Mai au un pic și ajung până în CF.  Plus de construiește haotic fara drumuri, fara canalizare și se construiesc atât case, dar mai ales blocuri. Dinspre Fundeni spre Dobroești de construiește pe o zona de teren foarte proastă, zona a fost groapa de umblătură pentru demolările de la cutremurul din 77. Toată zona adiacenta râului Colentina este mlăștinoasă. Știu pe cineva care și-a construit o casa pe acolo și a făcut cercetarea solului corect și recomandarea proiectantului a fost dar pentru p+m.

voicul

Dupa lipsa marcajelor si aici s-a asfaltat

GPS





Powered by API/PUM imgur uploader

S-a ajuns la 100% din 100% pe mai multe strazi - adica s-au facut marcaje in Universitate si pe Stefan cel Mare.

dr4qul4

si din pacate soseaua dragonul rosu a fost facuta cu 1 banda pe sens....
In Romania intai construim casele si apoi ne plangem de infrastructura. Asta e principalul motiv pentru care ne costa atat de mult.
E mult mai ieftin sa construiești in camp si apoi sa faci casele, decat invers. Si mult mai confortabil.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cezar-mario2012

Strada Dragul Roșu este proprietate privată incepand de la bariera.

rocklee

ce promiteau edili bucurestiului in urma cu 5-6 ani  :D
minutul 1,40 este interesant