[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Beowulf

Rostul ar cam fi...

- exista deja o infrastructura bunicica, cel putin la intrarea in Bucuresti sint destule pasaje;
- drumul este deja 2x2, pe toata lungimea(costurile modernizarii ar fi relativ mici);
- exista acces spre marile bulevarde;
- cei care locuiesc in vestul Bucurestiului nu vor fi nevoiti sa traverseze capitala si nici sa blocheze centura in zona de nord-vest (autostrada suspendata va ramine mult timp suspendata);
- ar prelua o parte din traficul pe A3, evitindu-se aglomeratia pe acesta (legatura cu Moldova ar fi pe A3, la fel si Brasov - A2, dar o legatura directa intre Ploiesti si Bucuresti ar fi pe DN1);
- in caz de reparatii sau blocari din cauza zapezii ori a unui accident, DN1 ar putea prelua traficul.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

carutasul

"Pasaje in localitati?"  Daca as fi primar intr-un sat de pe traseu as muri cu CNADNR-ul de gât daca ar vrea sa-mi impuna din astea. Daca vor drumuri pentru masini, sa faca centura; satul ala trebuie sa aiba si el viaţă publică, să poată juna Rodică să meargă pe ştrasse pe lângă junii sămănători fără grijă că vine cineva cu 80 la oră şi îi imprăştie pretendenţii :) Asta cu pasarele şi pasaje mi se pare o solutie temporara, nu poti imparţi un sat în două ca să treacă soseaua fix prin mijloc...

Ionut

Va rog discutati de proiectele din oras, deja deviati foarte mult de la subiect. Multumesc!

alecu26

Din cauza ca nu avem subiect separat, scriu aici despre spitalul Gomoiu. A fost aseara un reportaj mai amplu la DIGI24.

Problemele sau incompetenta CNADNR in contracte fidic galben-fidic rosu la spitalul Gomoiu este si mai tragica. Acolo se cearta beneficiarul si constructorul ce tip de contract este de fapt. Rosu sau Galben? poate sau nu poate schimba antreprenorul proiectul atat vreme cat respecta principiul ""fit for purpose""?

Si mai era un tip in primarie, foarte suparat ca in contractul dintre PMB si Inginer, Inginerul are mult prea multe atributii, si ei acum nu recunosc deciziile Inginerului si facturile pentru respectivele lucrari.

Aici e reportajul.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Sanatate/Primul+spital+de+stat+construit+in+Bucuresti+in+ultimii+30+de+an
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


Beowulf

Astazi, PMB a dat dispozitiile de expropriere pentru largirea strazii Fabrica de Glucoza, pe portiunea dintre Sos. Petricani si Bd. Barbu Vacarescu.

Foarte bine, insa aceasta lucrare ofera o oportunitate, pe care a sesizat-o si dr4qul4, de a inchide inelul median in partea de nord, prin largirea si continuarea str. Fabrica de Glucoza pina la Bd Beijing:


image upload

Evident, nu exista nicio sansa ca se va putea realiza prea curind, insa cred ca pe aceasta portiune nu ar mai trebui sa se dea autorizatii de constructie sau altfel de amenajari.

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

aditd

Acolo nu e nici un drum dupa cum se vede, dar cam plin de case si blocuri. Chiar nu va fi simplu sa se faca ceva acolo, decat poate ceva subteran.

AdrianB1

Mai degraba suspendat, mai ales ca trebuie sa treaca peste Floreasca. In cazul asta daca vii din centru spre Charles de Gaulle si mergi spre Ploiesti chiar ar fi convenabil sa iesi spre A3 decat pe DN1.

Beowulf

Daca ne uitam cu atentie sint doar 3-4 cladiri mici, in rest nu exista constructii pe traseul propus. Insa un bulevard 2+2 ar implica si amenajarea malului lacului similar splaiului Dimbovitei, ceea ce n-ar fi rau...
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

aditd

Daca se amenajeaza ceva pe lac, chiar ar intra. E un mic parc acolo ... cred ca ar da mari probleme dizolvarea lui.

Dar legat de asta: Fabrica de Glucoza va fi marit pana in Barbu Vacarescu sau pana in Calea Floreasca?

dr4qul4

Acolo este loc pe langa parc. De fapt nu e chiar parc. Este una din putinele zone salbatice din Bucuresti. Recucerita de natura (erau stranduri din beton direct in lac unde fugeam sa ma racoresc direct in pauze, dusuri -deja distruse dupa 95, si o plaja de iarba unde incingeam cate un fotbal)Era si o satra pe acolo acum cativa ani.. :lol:
Dar acolo nu se poate construi nimic. FdG se termina in SOS satele copiilor, de acolo ar tb sa treaca prin baza sportiva Vointa (e concesionata de Ilie Nastase si e chiar ok), niste terenuri particulare exact pe malul lacului unde sunt interzise constructile (intamplator cunosc o tanti care are mare parte din zona din spatele Vointa) - terenuri care ar costa minim 2000 euro m2 daca s-ar da voie la P+2 macar, si zona care apartine primariei.
Lacul, si malurile sale fac obiectul unui proiect de reabilitare pe fonduri europene.
Daca tot credeti ca totusi se poate gasi o solutie, va reamintesc ca pe partea cealalta se afla cartierul Primaverii si resedinta Presedintelui.
Dar ala nu e inelul median. Inelul median va merge pe langa CF putin mai la nord!!!

Acolo, eu vad ca o solutie (era si un proiect acum 10 ani) o mica strapungere din Beijing in str Zagazului. Doar 50 m lipsesc, si e nevoie doar de 10 m latime, pentru un sens unic Aviatorilor -Pipera. Nu e nici o casa acolo.
Solutia actuala, cu 4 benzi de 2,2 si trotuar de 0,5 m pe N Caramfil, este o gluma proasta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Inelul de la nord de CF (ca autostrada suspendata a fost o gluma sinistra), ar putea sa se continue cu Gherghitei, Fundeni, 1 Decembrie 1918, Trapezului, Metalurgiei s.a.m.d. adica un inel viitor... Parerea mea este ca o legatura intre Beijing si FdG, ar fi o solutie eleganta, dar...
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

AdrianB1

S-ar putea face si peste lac, precum 3 in sectiunea Suplacu de Barcau-Bors. Chiar ar arata frumos. E deja o intrare spre lac de pe Caranfil, cu un S pe sub stadion si pe deasupra caselor de la Tarmului ar iesi fix in FdG.

TibiV

Adevărat, chiar ar arăta într-un mare fel...
:cheers:
Dar cine dă banii ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Pai bucurestenii deja platesc un miliar de euro taxe anual. Nu isi permit un drum pe lac de cateva sute de metri? Taie din jumatatea de miliard de subventii si nu o sa ai ce face cu banii ramasi.