[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

pozele sunt de Duminica.
Asadar se lucreaza doar in timpul saptamanii, dar doar cu 2 viteze: incet si deloc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000332130&id_inst=2
Incredibil .inca nu sa terminat. De la capăt.  Fiecare instanță a văzut și interpretat altceva. Trebuia sa anuleze.  Acum iar da primaria castigator. ..și oricine ar fi...ceilalți iar au șanse.  Și după aia la fel. Poate fi un cerc complet. Va fi mișto când se termina cu instanțele disponibile. Ce fac atunci? Se muta din București?  Dosarul ăsta scrie istorie. E și DNA implicat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

^^Coane alecule, nu vrei sa ne zici si noua despre ce proiect este vorba?  8)

alecu26

Scuze....credeam ca e clar. E polivalenta lia manoliu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR


rocklee

am si eu o intrebare ....ce proiecte noi  [pasaje largiri .. :(.] ...stau sa inceapa ...in Bucuresti ... ??? ???

ce noutati sunt pe masa consiliul PMB.. :o  ...cu respect

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Din păcate absolut nimic.
Când A3 dă buzna în București, noi nu avem pasaj la Doamna Ghica... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

TibiV, A3 intre Bucuresti si Ploiesti ocoleste atit de mult incit exista riscul ca majoritatea soferilor sa prefere in continuare DN1. Cred ca e una dintre cele mai aiurea proiectate tronsoane de autostrada din Romania... mai avea putin si ajungea la Urziceni.

http://www.zf.ro/auto/cum-bate-matematica-noua-autostrada-bucuresti-ploiesti-si-cum-dn1-tot-este-cel-mai-rapid-drum-9891164
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Nu este nici pe departe adevarat.
Daca vreau sa ajung in estul Bucurestiului, chiar si acum A3 este peste DN1. Odata finalizata si intrarea in Bucuresti, va fi folosita si spre sud.

Iar cand pe DN1 se vor pune limitari de 50 km/h, cum este si normal, atunci toti vor folosi A3.


Ce ar mai fi nevoie? Pasaje D-na Ghica si Delfinului ca sa ajungi in Berceni imediat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

dr4qul4,
mulţumesc.

Nu am avut timp mai devreme să răspund, dar între timp ai dat tu răspunsul "by the book"... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Si eu o folosesc venind de la Ploiesti daca merg la mare sau in Berceni. Mi se pare foarte buna pentru ocolirea Bucurestiului iar cu largirea la 4 benzi si doua supratraversari rezolva parte din circulatia de pe Centura Nord catre A2
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Beowulf

:-)  Ar fi ridicol sa reduca viteza in localitati pe DN1 de la 70 la 50 km/h doar ca sa forteze traficul pe autostrada. De acord ca cei care locuiesc in estul Bucurestiului vor prefera autostrada, la fel si cei care trec spre Constanta. Insa cred ca va fi cu adevarat folosita abia cind se va construi viitoarea autostrada pina la Buzau. Ramine de vazut, eu sint destul de sceptic ca autostrada urbana va duce imediat la o crestere semnificativa a traficului pe A3.

Pe de alta parte, cred ca nici DN1 nu trebuie lasat in paragina, ci poate in viitor ar trebui modernizat ca drum expres, prin construirea unor pasaje in localitati si eventual a unor centuri ocolitoare, acolo unde se poate.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

danutzu_1069

Care este rostul unui DN1 ca drum expres??
Ca sa dubleze o autostrada?

Nu ne permitem iinvestitia.
Cum e DN1 acum (ca infrastructura) este ok.
In momentul in care DNCB nord va fi circulabila la 4 benzi, si cu oarece giratorii / pasaje, ai sa vezi ca mai toate zonele din Bucuresti vor folosi A3.