[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Stim.... nu mai pune si tu sare pe rana.

Mai nou, pana acasa fac 15 min pana la intersectia Vitan-M Bravu si inca 10-15 de acolo (pt ultimul km)...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

dr4qul4,

Eu nu neg lucrurile bune pe care le-a făcut primarul.
Dar 10 lucruri bune nu fac ca o prostie să nu mai fie prostie, nu o fac scuzabilă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

Zona respectiva este 'gatuita' de cand ma stiu eu, si se formeaza cozi interminabile pe Mihai Bravu si toate strazile si stradutele adiacente. Sunt de acord cu TibiV, cred ca a fost si putina rea-vointa la reabilitarea acelei scoli  :(.
Partea buna e ca se reporneste sistemul de management al traficului... nu ca ar putea sa faca ceva la orele de varf...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20518823-pasi-melc-normalizarea-traficului-rutier-din-bucuresti-repornit-partial-sistemul-management-traficului.htm

Ionut

Va rog nu discutati despre primari aici. Proiecte de infrastructura in oras, da?

dr4qul4

Si eu as fi daramat acea scoala. Dar nu a fost sa fie. Ma gandesc ca, daca Primaria Capitalei aveau un plan sa largeasca bulevardul pe acolo, se putea impotrivi reabilitarii.

Realitatea este ca scoala a fost reabilitata si acolo va ramane. Cred ca e si monument istoric.  Si cum ne sta in gat, nu putem decat sa trecem pe sub ea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Se pare ca altii gandesc cu "dosul"....
http://www.b365.ro/inca-doua-pasaje-vor-fi-construite-pe-soseaua-mihai-bravu_239614.html

- Iancului + Ferdinand : DA. proiect necesar. 1300 m....doar daca va traversa si Vatra Luminoasa!!!! (avem sub 500 m intre cele 2 intersectii)
- Calea Vitan X Mihai Bravu: NU. Eu stau la 200 m de intersectia asta si pt mine ar fi perfect. Dar niciodata nu am stat mai mult de 2 minute la acest semafor.

Cu acestea, si cu cel de la Piata Sudului, vom aveam un mare dop la Dristor. Intre Lizeanu si Nitu Vasile vom avea o singura intersectie principala la nivel. Pe restul chiar se va putea interzice traversarea si virajul la stanga.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


dr4qul4

@horatiu.....In Bucuresti avem nevoie de o crestere a numarului de locuri de parcare. Dar si de interzicerea parcarii pe trotuar.

SUnt foarte multe zone din Bucuresti (+ zonele adiacente) inaccesibile chiar si cu RATB-ul. De metrou si tramvai nici nu mai pomenesc. De ex: Comfort City, Pipera, Sisesti, Andronache, Rosu, Domnesti, Bragadiru, Popesti.

Poate unele din aceste zone au un mijloc de transport in comun (de obicei maxi taxi). Dar nu consider o alternativa, atat timp cat, pentru a ajunge in centru/la o statie de metrou, trebuie sa schimbi si faci si peste 1 ora.

Consider ca nu trebuie sa ne "inspiram" din orase aflate la ani lumina de noi. Avem nevoie intai de un inel principal complet (fara intersectii la nivel) si mai apoi putem sa impiedicam accesul masinilor mici in interiorul inelului. Nici cel median nu ar strica.
Dar nu ma pune sa merg de la Victoriei la Eroii revolutiei pe inelul principal acum, in loc sa o iau pe Magheru.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 26, 2015, 06:45:29 PM
Se pare ca altii gandesc cu "dosul"....
Absolut adevarat, din pacate... :(

Quote from: dr4qul4 on October 26, 2015, 06:45:29 PM
Cu acestea, si cu cel de la Piata Sudului, vom aveam un mare dop la Dristor. Intre Lizeanu si Nitu Vasile vom avea o singura intersectie principala la nivel.
Foarte adevarat, iar "dopul" va deveni cat cel de sticla de sampanie dupa ce se va termina Pasajul Piata Sudului...
Nu va fi totusi singura intersectie principala, este si cea de la Baba Novac, dar aia functioneaza susprinzator de bine, desi are 6 (sase) intrari si iesiri.
Dopul este creat strict de latimea (mai bine spus ingustimea) lui M.Bravu intre Baba Novac si Laboratorului.

Singura solutie: trebuie realizat proiectul initial, trebuie demolata fosta scoala si trebuie largita soseaua la 3 benzi/sens plus tramvai. Solutia cea mai ieftina si cea mai rapida.
Si sunt convins ca in aceasta forma va functiona la fel de bine ca intersectia M.Bravu-Calea Vitan, la care rareori mi s-a intamplat sa prind doua semafoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@TibiV... eu consider intersectie dubla pe cea de la Dristor. Incepe in Camil Ressu (Mc Dristor) si se termina in Baba Novac/strada Dristorului.

La Baba Novac functioneaza bine pe directia principala...in schimb pe str Popovici in fiecare seara e coada de 10 minute!!! Pe Dristorului si pe Baba Novac avem coada dimineata.

Solutia ta ar functiona ACUM. Dar daca fac si cele 2 pasaje...crezi ca poate prelua traficul.  De o parte si de alta a "intersectiei duble" vei avea drum "expres" pe minim 3,5 km!!!
Si dupa vom avea santier la Dristor?

Tocmai de aceea eu nu inteleg cum poti sa faci pasaj la Vitan inainte de Dristor. La Vitan avem 4 benzi pe sens + tramvai si un trafic pietonal mult mai scazut!!!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Nu stiu si nici nu as vrea sa stiu cum e traficul prin Bucuresti la orele de varf. Probabil ca inca nu e o solutie eliminarea parcarilor din zona centrala, si nici domnul Gehl nu urmareste asta imediat, ci treptat, in 5-10 ani. Sunt convins ca daca azi, o banda de pe arterele cele mai aglomerate din Bucuresti ar fi transformata in pista de biciclete dubla, parcarile din centru ar costa dublu, si politistii ar sta cu zecile sa dea amenzi celor ce parcheaza pe trotuare, spatii verzi, piste de biciclete, intr-o luna ar scadea semnificativ traficul si am vedea o gramada de biciclisti. Eu vorbesc cu colegii de servici din Cluj. Intr-adevar nu se compara traficul, dar judecata poate fi similara. Daca gasesc loc de parcare in zona centrala, care e ieftin sau gratis(pe trotuar), masina nu mai poate fi ridicata, timpul de acasa in centru e relativ scazut, atunci prefera masina bicicletei, sau mersului pe jos. Poate ca suntem dezastruos de deficitari in ale infrastructurii rutiere, dar nici noi, ca soferi, nu mediatizam prea mult stilul eco de deplasare la munca. Eu nu folosesc bicicleta ca e mult de urcat cu ea prin Cluj, dar merg pe jos sau cu autobuzul :).

dr4qul4

In Bucuresti e greu cu bicicleta... La bloc...unde sa o tin? La munca unde sa o tin? Cei de la periferie sa mearga 10-15 km pana la munca? Pe ploaie/canicula?

In zona centrala,  dai 10 lei la parcagii. Gratis e mai greu.

Amenzile sunt ok acum, dar nu se dau. Politia ar tb sa fie mai activa in centru si pe marile bulevarde. In schimb te trezesti cu amenda pe o straduta cu sens unic si fara trafic, la periferie, doar pt ca s-a vopsit o zebra pe jos.

Si aici in sud mai avem o problema: cui dai amenda cand are nr de bulgaria? Astea sunt parcate cel mai aiurea.

Aseara am ajuns acasa si vecinul era parcat pe locul meu...pe locul lui era parcata o masina de Iasi. Mai era un loc liber langa, dar eu nu am parcat pe el pt ca e tot platit si sigur venea si cel care l-a platit. M-am invartit putin pana sa gasesc loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Foarte bune observaţii dr4qul4...

Horaţiu, eu am rude la Dej.
Când mă duc în vizită, să zicem pentru o săptămână, nu mai urc în maşină până la plecarea spre casă. Doar pe jos.
Dar cea mai lungă plimbare prin oraş e o joacă de copii gândește-te că tot oraşul este de câteva ori mai mic decât orice cartier din București.

Cu tramvaiul şi metroul fac 50-60 de minute până la muncă., chiar mai mult în weekend.
Cu maşina 20-25 în cursul săptămânii, chiar mai puţin în weekend dacă sunt de serviciu.

Şi îţi spun sincer ca nu mă văd plecând pe bicicletă la aşa un drum, mai ales că nu mai sunt un puştan de 40 de ani... :D

Domnul Gehl ar fi probabil îngrozit că în capitală se construiesc clădiri de birouri cu multe etaje, dar care au în cel mai bun caz 15-20 de locuri de parcare, şi clienţilor li se spune cam pe ce străduțe din apropiere au şanse să găsească loc de parcare...
Sau blocuri de locuințe noi şi moderne, dar cu un loc de parcare la două apartamente, în loc de două locuri per apartament...

Sau ansambluri de vile la periferie cu straduţe atât de înguste încât dacă trec două maşini una pe lângă alta, una din ele musai să urce pe trotuar. În cazul fericit în care există trotuar..

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Nu exista in Bucuresti bike sharing, sau ceva ce se face acum in Cluj, cu spatii de unde se pot lua biciclete, si lasate in orice alt punct de inchiriere? Atunci ar fi o solutie sa se mearga cu masina pana la limita inelului principal, lasata acolo in parcari amenajate, luat bicicleta/metroul/tranvaiul/autobuzul spre centru. As vrea sa cred ca exista si alte modalitati de a tine masinile departe de centru, de pe trotuare si zone destinate OAMENILOR decat acele bile din centrul vechi.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on October 26, 2015, 10:24:28 PM
As vrea sa cred ca exista si alte modalitati de a tine masinile departe de centru, de pe trotuare si zone destinate OAMENILOR decat acele bile din centrul vechi.
În mod sigur există, dar se bazează pe bun simț, amenzi mari şi maşini ridicate.
Nu funcţionează nici una din cele trei... :(
Bilele au două avantaje: nu închid ochii şi nu iau şpagă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)