[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

reiny2000

Dacă o să fie calitate sector 3 mai bine pas. Alții lucrează "in ritm de melc" ca la final șoșelele să nu se distrugă în timp record.


danutzu_1069

@dr4qul4, te invit sa circuli (cu mașina dar si ca pieton pe trotare) pe Hațieganu, dar si pe străzile secundare "construite" de firma de casa a lu negoita si după asta mai vorbim despre calitate.
Este bătaie de joc pe banii noștri.
Nici nu vreau sa ma gândesc cate defecte ascunse pot sa fie la parcarea subterana....

dr4qul4

IH mi-a scos 1/3 din trafic din fata geamului. Dristorul era mult mai aglomerat inainte.
Sunt foarte multi care o taie pe IH direct intre Berceni si Salajan.
Am mers si eu pe acolo (cu masina), atat pe IH cat si pe drumurile de la nord de Dambovita, si nu vad ce problema ar fi? La 50km/h se merge perfect.
Iar pe jos...Inainte nu avea nimeni curaj sa mearga pe acolo, acum macar sunt trotuare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shogom

Subscriu la ce zice danutzu. Aici pare sa fi mutat circuitul de incercare de la Titu.
Iti incearca suspensia in toate felurile.

bZ1-

recomand suspensie pe perne pt IH, desi au mai tras o runda de "reparatii" tot este de proasta calitate lucrarea... se observa cel mai clar la trotuare...

danutzu_1069

@dr4qul4 , cred ca glumesti ca nu (vrei) sa vezi calitatea lucrarilor de pe IH...
Nu contest utilitatea ci calitatea... Timp de 5 ani mi-a fost drum catre job...

dr4qul4

eu cred ca uiti ca traim intr-un oras unde capacele de canal nu sunt la nivel, iar traversatul liniilor de tramvai te scapa de pietre la rinichi. NU-mi fac griji pentru suspensiile masinilor. Sunt afectate direct proportional cu viteza. Si mai avem si bumpere de viteza puse peste tot, unde si la 20 km/h zici ca dai cu capul de plafon. E plin si intre blocuri dar cateva sunt si pe drumuri mai importante.

Cat timp nu sunt gropi, eu sunt multumit. Nu sunt pretentios de fel. Dar evit pe cat posibil Calea Dudesti si mai ales Strada Maica Domnului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MrConnaisseur

Subscriu. Iuliu Hatieganu este probabil cea mai slab calitativa lucrare facuta de la zero din Bucuresti. La un moment dat tasarile inegale ale infrastructurii afectasera si fundatiile stalpilor de iluminat. Era ireal. Nu inteleg cum unii considera admisibil ca o lucrare noua sa fie reparata de 4 ori intr-un an de zile. Pe banii nostri.
Dar...rezultatele electorale de la S3 vorbesc de la sine. Atat putem.

GIV

ih e drumulul ala care are asfalt cu valuri? nu s din bucuresti am vazut un clip dar nu mi amintesc exact zona/strada

reiny2000


ijwtsh

Are cineva idee de ce lucrarile de pe Nicolae Golescu merg cu viteza melcului? De pe site-ul Apa Nova: 26.09.2022 - 23.09.2024. 2 ani... Da-o-ncolo.

ijwtsh

Tot eu. Caut pe Google si nu vad nicio initiativa pentru modernizarea Caii Calarasi. E printre cele mai puscate (scuzati-mi expresia grobiana) artere din Bucuresti, pentru pietoni si soferi deopotriva. Asfaltul si trotuarele sunt pur si simplu groaznice. Mereu evit strada.

Xed

In mandatul Gabrielei Firea se discuta despre un proiect mai vechi pentru Calea Calarasi: largirea strazii. Asta presupunea exproprierea si demolarea cladirilor de pe aliniamentul propus, multe dintre acestea fiind case istorice. Desigur ca subiectul nu a rezistat mai mult de cateva zile iar apoi o fost ingropat.

ijwtsh

Nu zic ca n-o fi case istorice, dar toate stau sa cada in zona aia. Daca erau intretinute, mai ziceam. Dar toata partea aia a sectorului are efectiv mormane de gunoaie si moloz. Si sunt chiar multe case foarte frumoase si cu potential acolo, dar toate sunt abandonate. Nu inteleg cum functioneaza asta - ale cui sunt? Daca nu vrei s-o refaci, de ce nu vinzi terenul? Cu siguranta valoreaza destul in zona respectiva.