[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

survola

Ajută puțin la accesul către/ dinspre Trend Residence  :shocking:

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Claudiu T.

Nu zic ca strica unul in plus dar poate nu asa aproape de cel existent. Si oricum e in pustietatea aia,nu ii vad utilitatea. In fine,din moment ce e in constructie degeaba mai intreb. Sa fie primit.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

dr4qul4

Ideal e sa faci intai infrastructura, si dupa aceea sa apara cartierele.
Eu sper sa nu se limiteze la pod, ci sa faca si un drum decent care sa mearga in Popesti. Poate chiar pana in DN4. Era bine daca iesea la Trapezului, dar nu prea mai e loc.
Zona e goala acum, daca apare podul si drumul, apar si casele/blocurile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

wrumwrum

e dedicatie de la domnul Negoita pentru urmatoare dezvoltari, are teren acolo langa Trend, care tot in familia lui este.

TibiV

Un sector prea mic pentru un Negoita atat de mare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

A avut grija negoita sa faca mai intai drumurile apoi sa "tipe" ca trebuie pot.
Bine, drumuri in stil negoita, valurite ca naiba, si la el in sector, dar si in Popesti. Si unde a fost drumeag facul de el, a avut grija sa-l "supralargeasca"....pentru fluidizare.
In dreptul viitorului pod, pe parte cu Popesti, este drum facut recent care se leaga de ..."centura" Popesti.

dudley

Din categoria gogorite electorale ale lui Negoita
Video cu pasajul subteran de la Mihai Bravu (pentru cine are facebook)
Atentie, in postare sustine termen de executie 6 luni  :lol:
Credeam ca traverseaza doar intersectia cu Dudeti si Calea Vitan, dar pare ca iese dupa rondul de la baba novac/dristorului
https://www.facebook.com/Robert.Negoita/videos/1589069798611086/


TibiV

O mizerie de nedescris...

Primarul Betonel Negoita baga (sper ca doar) zeci de milioane de euro intr-un mega-pasaj, cand ar fi putut cheltui doar cateva milioane pur si simplu largind Mihai Bravu asa cum este si in rest.

Dar, stai! Asta ar fi insemnat sa renunte la proiectul lui de suflet - cladirea PS3, fosta Scoala 80...

Actuala cladire a Primariei Sectorului 3 este vechea cladire (veche de peste 100 de ani) a scolii generale/gimnaziale 80. Ceausescu apucase sa construiasca o noua cladire pentru scoala, putin mai in spate (functionala de 30 de ani!), astfel incat la final sa demoleze vechea cladire si sa largeasca Mihai Bravu la 3 benzi/sens + tramvai. Simplu, fara pasaje costisitoare si care incurca "necunoscatorii" la manevrele de stanga/dreapta...
Pe video de pe FB se vede la 01.25 cum actuala cladire a primariei ingusteaza traseul MB, pe care (culmea!) Ceausescu lasase blocurile retrase cu vreo 10-15 metri, special pentru largirea Soselei Mihai Bravu.

Dar nu, Betonel a ales sa reabiliteze o paraginatura (gasiti pe Google poze cu ea de acum 10 ani...) si sa o faca sediu de primarie - iar acum sa construiasca un pasaj (aproape) faraonic... Si aproape nimeni nu se prinde!

Doamne, imi citesc semnatura si ma minunez cata dreptate am avut!...  :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bZ1-

nu ii apar lui nebunia dar mie nu mi se pare de ajuns doar largirea Mihai Bravu in acea zona. Mergi o intersectie mai incolo la Vitan cu Mihai Bravu, unde de pe toate sensurile ai 3 benzi si tot se aglomereaza excesiv si se face stanga mai greu.

dr4qul4

Eu sunt pentru acest pasaj si pentru orice alt pasaj subteran pe inelul principal.
Ce naiba, pana si Ceausescu a gandit asa, si pentru el masinile nu contau.

Se va face doar daca ia o pauza Nicusor. Nu va dura 6 luni . Eu sunt pregatit sufleteste pentru vreo 3 ani. Sa nu fie 7. Sunt cate utilitati pe drum. si un metrou
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Valentin

Din punctul meu de vedere problema cea mai mare e CINE implementeaza proiectul... Cata incredere ai in PS3/Negoita ca o sa faca o lucrare buna? Cata incredere ai ca PS3/Negoita nu o sa aiba niste devize de lucrari umflate?

Da, inelele orasului trebuie sa aiba intersectii denivelate (preferabil doar subteran), dpmdv ar trebui interzis virajul la stanga pe principiu 3 x dreapta (greu, dar nu imposibil) si reiterez ideea ca PMB ar trebui sa duca proiectele astea, PS X/Y/Z ar trebui, daca vrea pasajul sa vina cu bani si atat, poate un portal de comunicare cu asociatiile de proprietari afectate, proiectarea, studiile ar trebui clar facute de PMB... Din pacate separarea asta absolut stupida a bugetului capitalei duce la astfel de anomalii.

paullie

Cred ca Betonel arunca o piatra si pe forum nu stim sa o scoatem din apa. Prin zona scolii 84 este M1+M3 in zona Baba Novac este M3. Nu stiu cine ii da lui aprobarile pentru asemenea pasaj. Si de fapt nu cred ca i se va da aprobare pentru NICI un pasaj in acele zone. A zburat vremea lui Ceasca unde la Unirii avem si pasaj si M1 si M2 si Dâmbovita subteran.

dr4qul4

Dintre toate autoritatile locale de la Bucuresti, in PS3 am cea mai mare incredere ca ar putea face un asemenea proiect.
Au facut Parcarea subterana de la Muncii. Pare chiar OK si au disparut masinile de pe prima banda, banda care a devenit banda pt STB.
Si vreo 3 pasaje/poduri facute in timp record.

Restul au facut maxim 1 pasaj si ala in ritm de melc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist