[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

carutasul

Nicușor are dreptate dar în ultimele zile am mers cu câteva tramvaie și n-aș mai merge până se termină lucrările care încă n-au început decât cu pistolul la tâmplă :) (14, 40...) . Colac peste pupăză, alaltăieri s-a rupt și șina lui 32 care în general merge decent...

TVlad

Ce parere aveti de eventuala limitare sau eliminare a gratuitatilor la transportul de suprafata in Bucuresti? Exista cumva un calcul ca sa vedem citi bani se platesc pentru a compensa aceste gratuitati?


AndreiB

O actiune irelevanta. Solutia pentru a creste veniturile e vanzarea de abonamente catre middle class-ul exclusiv auto, nu taxarea ipoteticului pensionar care merge la Obor in loc de aprozarul local ca are tramvaiul gratis.

cosminn

Nu mai locuiesc în București de 10 ani dar petrec timp în București minim 5 zile pe săptămână. Dacă aș avea un loc în care să îmi las mașina în zona Petricani aș fi abonat lunar la STB. Parcatul pe trotuar pentru mine nu este o opțiune.

crystale

Știe cineva cum a ajuns intersecția de la Răzoare in configurația actuală (cine au fost mințile luminate cu lanterna care au proiectat o asemenea aberație)?
Faptul că nu se produc zilnic accidente acolo în bucla Răzoare- Panduri- Geniului se datorează numai vigilenței șoferilor și faptului că se circulă la mica înțelegere, ca la Istanbul.

dr4qul4

Dupa 12 ani de santier, ne-am obisnuit sa circulam la mica intelegere..
Acum e chiar bine  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

crystale

Ne-am obișnuit, da. Totuși, în timp ce trec pe acolo, mai am din când în când câte o tresărire și atunci mă întreb "cum s-a ajuns aici?" și dacă mai există așa ceva în lumea civilizată  :D

Konter

"Asocierea formata din companiile Bog'Art (lider), Palex Constructii Instalatii, Concrete & Design Solutions, Concelex, Romger General Trade & Consulting, Vici Evolution si Concelex Engineering va construi noua maternitate ce va fi ridicata in incinta Spitalului Sfantul Ioan din Bucuresti. Primaria Sectorului 4 si reprezentantii asocierii castigatoare licitatiei pentru proiectare si executie au semnat contractul, cu o valoare de 50 de milioane de euro, bani ce vor fi asigurati din fonduri europene.
Contractul prevede o durata totala de maximum 90 zile pentru serviciile de proiectare si de cel mult 27 de luni pentru lucrarile de executie, de la emiterea ordinului de incepere a acestora."
https://www.agendaconstructiilor.ro/files/info-santiere/bogart-concelex-si-cds-incep-constructia-noii-maternitati-sf.-ioan-din-capitala.html

3 luni de proiectare par foarte putine...
 

irirat

Continuarea proiectului de modernizare a Drumului Osiei, Ciprian Ciucu via Facebook, azi 07.02.2024.
O sa fie un pic de deranj dar merita.
QuoteAșa cum am promis, imediat ce se îndreapta vremea, ne apucăm și de segmentul din Drumul Osiei pe care nu l-am facut anul trecut din cauza acelui litigiu. MÂINE (joi) încep lucrările.

Ceea ce trebuie sa știți, pe scurt:
- închidem o bandă de circulație unde vom începe frezarea;
- lucrările vor dura 3 luni;
- lucrăm și la retelele de utilitati (netcity, iluminat public, gaze etc.)
- va fi afectat programul orar al STB.
- acest tronson este similar cu restul drumului, este practic același proiect.

VARIANTA LUNGĂ, INFO SUPLIMENTARE

Traseele STB sunt modificate astfel:
- Linia 178 va circula pe traseul Sala Palatului - Master. A fost scurtat traseul pentru a nu afecta ritmicitatea pentru călătorii din zonele (Sala Palatului - Gara de Nord - Giulești - Crângași - Uverturii - Apusului - Păcii). La terminalul Master se poate asigura staționarea legală pentru conducătorii de vehicule. Parcul de vehicule a fost redus și suplimentate liniile 138 și 478.
- Linia 138 va circula pe traseul Dedeman Ghencea - Complex Comercial Militari (Auchan).
- Linia 478 va circula pe traseul Bd. Preciziei - Str. Apusului - Bd. Uverturii - Bd. 1 Decembrie (Chiajna) - Str. Rezervelor - Str. Apeductului - Str. Tineretului - Drumul Ciorogârla - Drumul Osiei - Bd. Iuliu Maniu.

S-a ales această soluție deoarece se va lucra pe o bandă de circulație și doar pe sensul de ieșire din cartier. Intrarea în Cartierul Militari Rezidence, aparținând Comunei Chiajna, se va putea face doar din zona Uverturii.

Liniile 138 și 178 impactează o suprafață însemnată a Sectorului 6 și prin aceste măsuri se încearcă reducerea la minim a disconfortului.

Valoarea totală a  lucrarilor aferente Drumului Osiei –Tronson 2 este 1.668.976,10 lei cu TVA.
Lucrările propuse:
• Carosabil
• Trotuare
• Pistele de biciclete
• Spatii verzi.
• Se vor planta 50 de arbori

 

TVlad

Super-trotuare!



Acolo, cu nici 20 de ani in urma, era doar teren agricol, porumb. Nu există nici un obstacol natural insurmontabil care sa justifice inghesuiala si meschinaria actuala. Totul e doar rezultatul incompetentei si prostiei organelor de stat ce nu au fost in stare sa conceapa si sa impuna un plan de dezvoltare.


In anii razboiului comuna Militari, ce nu avea mai mult de 5000 de locuitori, a fost legata de oras cu o linie de tramvai. In zilele noastre, pentru o aglomerare urbana de peste 40.000 de oameni statul asfalteaza o strada...

irirat

^Tu ai dreptate 100%, dar in situația de fata nu știu dacă putea face mai mult fără sa dărâme din clădirile construite in buza drumului.
Eu apreciez ca se încearcă o coordonare a proiectelor cu un deranj mai mic (de ex. durata de execuție pana in 3 luni, de str. Roții se apuca după ce finalizează Osiei șamd.)
Pana nu înglobează comunele din interiorul centurii in București nu cred ca ne putem gândi serios la o dezvoltare coerenta si durabilă a structurii, cazul asta e unul fericit in care PS6 a prioritizat un proiect care servește majoritar celor din Chiajna și doar in secundar lor.

voicul


dr4qul4

e foarte bine ca fac drumul asta...DAR... ar trebui sa faca si un parc (macar 10 hectare) in zona aia si langa parc sa lase loc pentru gradinita, scoala si piata. Altfel se va umple doar de blocuri si tot ghetou ajunge.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TVlad


paullie

Nu e nimic pentru tramvai pe Valea Larga. Acuma sincer nu vad de ce. Ipotetica viitoare linie Pasaj Domnesti - stadion Staeua sa se ramifice? Ca sa ajunga tramvaiul pe Bd Timisoara? Ca opus la Preciziei iar nu vad de ce ar merge un tramvai de la pasaj Domensti.

Si oarecum offtopic eu nu va rostul liniei de tramvai Bd Timisoara - CET Vest plus continuarea pe noul DR1 la Dârvari prin pustietate.