[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dudley

Nu-mi dau seama daca DR 5 - Pipera express se va termina in Aleea Teisani sau in DNCB. Oricum este fix in punctul unde este localizat Greenfield si DNCB care oricum este super aglomerata mereu la giratoriul de acolo din ambele sensuri, va avea un flux (blocat) de trafic si mai mare.

Ma uitam pe harta si vad ca Aleea Teisani apare ca si cum se prelungeste pana in Soseaua Pipera. In realitate eu stiu ca drumul asta nu exista. Cred ca drumul asta poate fi mai avantajos decat o centura blocata.

dr4qul4

pana va fi gata DR5, va fi gata si A0, astfel ca DNCB ar trebui sa se mai elibereze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

^costul acelei noi "giratii zburatoare"  peste magistrala dubla cf si peste dncb ar trebui imputat direct "dezvoltatorului"  si locuitorilor care au acceptat sa se mute intr-un cartier fara acces fizic.

vm75

Am observat acum pe Aleea Teisani un banner pus de Impact care spune ca acolo va veni strapungerea dinspre DNCB (si parca scria si ceva de A0). Atata doar ca banner-ul e fix in dreptul pilonilor centrali ai hobanatului, deci nu prea vad ce solutie ar putea avea sa traverseze CF si DNCB acolo. Incerc sa fac o poza cand mai trec prin zona. Pe banner era si o plansa de PUZ, parca. Dar banner-ul, ca si hartia, suporta multe

Liviu M

Dupa parerea mea, in momentul in care o primarie decide sa "se extinda" (adica aproba construirea de cartiere noi pe coclauri), ar trebui sa si participe prin asigurarea accesului si utilitatilor pana la "intrarea" in cartier. Ca daca nu, de ce ar mai avea pretentia la taxe si impozite cand se muta oamenii in cartier?  ???

Cum zieam, parerea mea (c), hic!

AndreiB

Imho, dezvoltatorii ar trebui sa contribuie financiar si la infrastructura si la scoli, dispensare etc.

Impozitul pe proprietate e derizoriu. Din asta nu finantezi nimic. Practic cei din orasul vechi ii subsidizeaza pe "residence" azi...

TVlad

Nu stim exact care a fost intelegerea primariei cu dezvoltatorul in acest caz dar costurile ar trebui sa fie intotdeauna convenite de comun acord.
Nu e normal sa se arunce totul in spinarea dezvoltatorului iar daca primaria nu are bani, atunci sa nu permita inceperea proiectului. Dezvoltatorul (si pina la urma cumparatorul) platesc o gramada de taxe statului si ar trebui sa primeasca ceva la schimb. Nu vorbesc neaparat de taxele pe proprietate ci tva-ul la materiale de constructie, impozitele pe salariile muncitorilor, taxe notariale, etc. E adevarat ca in ultimii ani au fost reduse si au beneficiat de tot felul de scutiri dar nu inseamna ca e incorect. E incorect pentru ceilalti, din alte domenii economice care ar trebui sa beneficieze si ei de conditii egale dar asta e alta discutie.

Liviu M

Păi nu zic de taxa pe locuinte, zic de impozitele pe venit ale locuitorilor, de impozitele de la firmele la care lucrează, impozitele de la magazinele din care cumparat... Eu știam că ajung și la primarii firimituri din astea. Ani de zile...
Ca să nu mai zic că nici locuitorii "orașului vechi" nu prea și-au făcut singuri străzile.

panzer

IMHO, vorbim de politica acum.

PMB a cumparat numeroase apartamente in acest ansamblu pentru medici la 112.000€ + tva in 2019. Vreo 70 de bucati. Evident primar era Firea.
Drumul acela prin padure este blocat cam la 8-10 luni de cineva. Acum e Romsilva. Responsbili: Nicusor si Chlotilde.

Sunt locuri in Bucuresti (Popesti Leordeni, Militari Rezidence) mult mai amarate decat acest GreenField unde nimeni nu vorbeste de nici o solutie. Doar acest dezvoltator are "muschi".

In documentatia originala de aprobare a cartierului exista un studiu de trafic, propus de dezvoltator. Ce scrie in el? Ca Pompierii vor veni pe un drum forestier?

Insasi ideea ca nimeni nu vine cu nici o varianta constructiva spune ca e doar gargara politica. Locuitorii sunt victimele in acest caz.

Am spus-o de multe ori: se poate construi un mic pasaj pe sub CF si DNCB, cum este cel de pe Dn1 la Corbeanca: vezi aici Nu trebuie sa fie solutie extraordinara, agabaritica, etc. Daca intra masina de pompieri e suficient. STB sau alti operatori au si bus-uri mai mici, nu iti trebuie unghiuri pentru bus-uri de 12m.


shift2rail

Aici plaga e mult mai profunda, daca se doreste sa se sape...trebuie inceput de la intrebarea: in ce baza au revendicat "mostenitorii" acele sute de hectare in padurea Baneasa? Pe cine "mostenesc" ei, pe Bucur si pe ciobanii atemporali din vremea sa?

dr4qul4

Drumul prin padure (Vadul Moldovei) NU este accesul principal catre Greenfield.
Exista acces (Aleea Teisani) din breteaua DN1 spre DNCB. Insa acesta nu ajunge si se va agloemra si mai tare.
Iar drumul prin padure este mai scurt si mai direct catre oras.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vm75

Doua poze cu bannerul amplasat de Impact pe Aleea Teisani


panzer

Asta este solutia Dezvoltatorului de acum cativa ani: direct in DNCB cu trecere la nivel cu CF.

AndreiB


Sorinus

Avand in vedere cat de rat trece trenul acolo, n-ar fi asa rea o trecere la nivel. DAR: fara banda de decelerare pe DNCB, ar bloca Centura si ar fi f periculos. Si mai periculos ar fi sa iesi din Greenfield, cu 0 vizibilitate. Ar fi la fel ca la Odaile, unde de altfel mi se pare f periculos.