[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paullie

Si inca 5 poze. Primele doua de la intersectia Valea Furcii cu Valea Larga.

Privind catre Prelungirea Ghencea.


Privind catre Valea Cascadelor.


La intersectia cu Drumul Valea Cricovului privind spre Valea Cascadelor.


Din zona intersectiei cu Valea Doftanei.
Privind spre Valea Cascadelor.


Si privind spre Prelungire.

TibiV

Versiunea americaneasca, mult mai "soft", a accidentului de la Pasajul Unirii.


Au sisteme inteligente de masurare a gabaritului si de afisare a interdictiei de trecere.
Dar inutile in toate cazurile filmate.

Ceea ce imi aduce in minte una dintre legile lui Murphy (ma rog, forma pe care mi-o amintesc) :

Legea proiectantului:
NU incerca sa faci dispozitive care sa reziste in fata prostilor... Ei sunt GENIALI !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

da, dar vezi cum e făcută bara - eu zic că e calculată - și stă, nu cade pe oameni. Măcar asta... Că tâmpiți o să fie mereu, ideea e să nu îi omori cu protecția...

BIGRED1984

Mie imi pare ca si la ei s-a pus acea bariera si cei ce treceau inainte acum nu mai pot, multe situatii din filmuletul ala sunt la 1 palma mai sus decat bariera dar probabil sub pod, s-a micsorat toleranta.

carutasul

ce se vede e că nu prea se oprește nimeni când se face roșu (probabil că e din scurt și fac ca la noi, accelerează ca să "prindă verde") :) Nu știu nici eu ce soluție e mai bună, cred că la noi cel mai eficient era să îi "prelucreze" pe cei cu firmele de transport, cum se făcea la învățământul ideologic :) Chestiile astea se fac, pe situații practice (nu pe ideologie, firește) , și în multinaționale, deci nu e "moștenire comunistă". E clar că mulți din ei trec bazându-se că au mai trecut și în trecut, dar de exemplu grecul nu cred că mai fusese sau nu așa de des ca să dăm vina pe obișnuință...  Bine, după pățania asta probabil că nu se va mai întâmpla prea curând, că acum chiar s-a răspândit informația, din păcate cu victime ...

survola

Solutia mai bună este să nu cadă ,,protecția" pe vehicule.
Aici au o sprijinire laterală serioasă și protecția orizontală rezistă  :zen:

LE. 11'8" = 3.556 metri


danutzu_1069

#1852
Scuze, dar este un articol de toata jena....
Asa cum ne-a invatat @TibiV, copy/paste la articol...

"Un nou incident, la intrarea în Pasajul Unirii. Un şofer de TIR nu a respectat limita de înălţime şi a fost la un pas de accident
Poliţiştii stau degeaba la intrarea în Pasajul Unirii. La doar o săptămână de la tragicul accident produs la intrarea în pasaj, un şofer de tir a fost la un pas să producă altul. Bărbatul, de origine turcă, a trecut pe sub presemnalizatorul de înălţime şi a atins lanţurile acestuia însă a continuat să se îndrepte către intrarea în pasaj.
Poliţiştii locali aflaţi în zonă l-au oprit la timp, înainte să producă un nou incident. Şoferul riscă acum o amendă usturătoare pentru că nu a respectat indicatorul privind limita de înălțime de trei metri şi jumătate."

Cred ca este evident unde este...jena...

carutasul

da, eu am dat sursa ca să se poată verifica, nu am o plăcere să citez din "Observator" :)
Aș zice că a vrut să spună "nu stau degeaba" dar a fugit condeiul prea repede...

TibiV

Nu avem topic pentru Pasajul Basarab, asa ca pun aici "bomba"  lui Nicusor Dan...

⚠️Am lansat în SEAP procedura de achiziție a serviciilor de expertizare tehnică a Pasajului Basarab, astfel încât, după mai mult de un deceniu, recepția acestui obiectiv de investiții să poată fi finalizată.
🟢Invit companiile interesate să depună ofertele până pe 7 februarie, ora 15:00.
🟢Concret, după finalizarea raportului de expertiză, acest pasaj va putea fi preluat de Administrația Străzilor și va fi, în sfârșit, reparat și administrat.
🟢Prin expertizarea Pasajului Basarab se va analiza modul de respectare a proiectului, calitatea materialelor utilizate, a execuției lucrărilor, starea tehnică a construcției în conformitate cu reglementările tehnice în vigoare și măsurile de intervenție care se impun.
Expertiza tehnică se va finaliza printr-un raport care va cuprinde soluții pentru remedierea eventualelor deficiențe, prioritizarea lucrărilor de reparații și/ sau reabilitare în funcție de urgența executării acestora.
🟢Valoarea estimată este de 375.000 de lei, iar durata expertizei este de 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere.
🟢Procedura poate fi consultată accesând următorul link.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jonny

Referitor la situația drumurilor de acces către cartierul Greenfield Băneasa, Primarul General, Nicușor Dan, a explicat:

"1. Locuitorii din Greenfield sunt victimele unui dezvoltator care s-a grăbit să facă blocuri fără să facă și drumuri, cu concursul unei autorități locale incompetente. E una din sutele de dezvoltări pe același calapod, ale căror consecințe le simt bucureștenii blocați în trafic.
2. Nu sunt de acord și nu voi face niciun demers pentru un drum permanent prin pădure (cu atât mai mult cu cât s-au parcelat terenurile de o parte și alta a drumului de către proprietari care vor să construiască).
Nu există nicio documentație de urbanism care să-l prevadă, iar eu nu voi propune vreuna. Însă în măsura în care este legal, sunt de acord cu soluția provizorie de traversare a pădurii pe drumul forestier existent până la construirea unor ieșiri definitive în șoseaua de centură.
3. În plus, am toată susținerea pentru proiectele investitorului care prevăd drumuri de ieșire în șoseaua de centură.
Investitorul are din anul 2019 avizul preliminar de la PMB pentru trei PUZ-uri care prevăd ieșiri din cartier în șoseaua de centură. În baza acestor avize preliminare trebuie să obțină avizele de la alte instituții și să revină la PMB pentru avizul arhitectului-șef. Pentru două dintre proiecte nu a mai revenit la PMB. Pentru al treilea a venit la PMB cu documentația completă în decembrie 2022.
Explicații suplimentare:
1. Investitorul a obținut un PUZ în anul 2008 care prevedea două intrări din șoseaua de centură. PUZ-ul nu prevedea cine să facă aceste drumuri de acces, investitorul sau autoritatea. În mod normal, autoritatea trebuia să dea PUZ-ul împreună cu un plan de acțiune care să condiționeze emiterea autorizațiilor de construire de realizarea în prealabil a drumurilor pe cheltuiala investitorului.
2. Investitorul a obținut un alt PUZ în 2019, pentru o a doua etapă a dezvoltării, mult mai mare decât precedenta, fără alte drumuri de acces".

Lyvyoo

Dar, in punctul de vedere al dezvoltatorului citat de Protv la minutul 1.30 ( https://bit.ly/3k9Kd4v ). putem auzi clar ca responsabilitatea construirii drumurilor in afara complexului trebuie sa apartina autoritatilor statului, de unde deduc ca nu exista in acest moment un acord clar in privinta celui care va plati conectarea la centura, deci mai e loc destul pentru dezbateri, intarzieri si ping-pong. Vorbim totusi de o investitie de aprox 500k - 1Mil Euro, banuiesc, pe care dezvoltatorul nu cred ca si-o doreste asumata.

Sorinus

Deci eu imi fac casa in camp, la 500m de orice drum si apoi miaun la primarie ca e datoria lor sa-mi faca drum?

Nu era mai logic ca, dezvoltatorul sa aplice ptr asta INAINTE sa faca acest cartier si organizarea unor intrari/iesiri sa fie un prerequisite sa obitina autorizatia de constructie acolo?

Cu toate parerea de rau ptr locuitorii de acolo, dar nu e vina Primariei. Iar accesul in DNCB, sunt curios cum in vad ei, ptr ca e calea ferata de centura intre ei si DNCB. Si mizeria aia de iesire in breteaua de la Pasajul DN1 peste DNCB, deja genereaza ambuteiaje pe DN1 dimineata, ca nu se poate face dreapta spre centura de cei ce ies din Greenfield.

TibiV

Quote from: jonny on January 11, 2023, 11:50:43 AMReferitor la situația drumurilor de acces către cartierul Greenfield Băneasa, Primarul General, Nicușor Dan, a explicat:

"1. Locuitorii din Greenfield sunt victimele unui dezvoltator care s-a grăbit să facă blocuri fără să facă și drumuri
....

Era greu sa pui si link-ul la textul postat?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cu punctul 3 i-a data fatala.
Vorbim de o cheltuiala de 4-5 mil Euro.
Pentru a obtine aprobarea initiala, dezvoltatorul a spus ca face iesire in centura.
Acum insa nu mai vrea, pentru ca CFR si CNAIR nu isi vor da acordul fara un pasaj mare acolo.
Si degeaba da vina pe primarie. Nimic nu o obliga sa faca acces secundar, acces de care va beneficia doar acel cartier!

Ideal ar fi fost ca acolo sa se faca pasaj din otopeni in Greenfield, si drum de acces prin padure. In felul asta, cei din Otopeni ar fi avut o noua legatura cu Bucurestiul!
Ar fi si o prostie imensa sa faca drumul prin padure inainte sa existe pasaj peste DNCB si CF. Dupa aceea dezvoltatorul nu va mai face nimic, si nici nu va mai fi de acord sa se faca ceva care ii va aduce trafic prin cartierul lui verde.

Presiunea va creste. Daca pana acum acolo erau blocuri de 5 etaje...acum se construiesc de 10. Si mai este destul loc!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist