[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

clf

Nu este cam mult două luni pentru înlocuirea/repararea acelor rosturi de dilatație pe un singur sens? Sper să nu se ajungă la aceeași situație cum a fost anul trecut pe pasajul de pe DNCB de la Otopeni.

dudley

parerea mea e ca interventia asta era mai potrivita in lunile de vara. o sa fie teribil de aglomerat de la ora 8 pana la 20 zilnic

clf

Aș putea presupune că din iunie se apucă și de celălalt sens, că pe ambele sensuri sunt degradate rosturile de dilatație.
De aceea ridicam problema dacă totuși e normal să dureze atât de mult pe un singur sens.

Xed

Si poate odata cu rosturile de dilatatie mai traseaza si ei benzile de circulatie, de la Piata Presei pana la intrare in Otopeni. Noaptea si/sau pe ploaie nu mai intelegi nimic din soseaua aceea. Inca e principala poarta de intrare in Bucuresti si nu suntem in stare nici macar aici sa dam cu niste vopsea pe jos; ne batem joc de orice.

Hef

Compania Municipală Străzi Poduri și pasaje înființată în mandatul Gabrielei Firea va intra în faliment în următoarele zile, creditorii urmând să își primească banii, iar utilajele cumpărate să fie folosite pentru viitoarele șantiere, a anunțat miercuri, Primarul General Nicușor Dan. Compania Străzi Poduri și Pasaje București (societate comercială) a fost înființată la începutul mandatului fostului primar Gabriela Firea care a preferat ca unele lucrări să fie realizate în regie proprie, decizie care s-a dovedit eronată având în vedere problemele de pe șantierele de la pasajul Doamna Ghica, Prelungirea Ghencea și Podul Grant unde PMB a reușit să repare doar un singur sens din cauza fondurilor insuficiente.
sursa: https://economedia.ro/nicusor-dan-compania-municipala-strazi-poduri-si-pasaje-intra-in-faliment-in-urmatoarele-zile-primaria-preia-utilajele-pentru-viitoarele-santiere.html#.YjsL5y9WqgQ

lucian

Bujduveanu a început campania electorala pentru...Ciucu la capitală ;)

Viceprimarul Bujduveanu (PNL) i-a cerut lui Nicușor Dan să continue lucrările la Pasajul Ciurel ,,cel mai scump viraj la stânga din România"/ ,,Nu putem lăsa șantiere blocate în București"

Pasajul Ciurel
Pasajul peste Dâmbovița de la Ciurel, inaugurat în septembrie 2020 de fostul primar Gabriela Firea și blocat ulterior de actualul primar Nicușor Dan, trebuie să continue spre Autostrada A 1 București-Pitești pentru că ,,nu pot fi lăsate șantiere deschise în București" a spus joi, la o conferință de presă, viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu (PNL). Pasajul peste Dâmbovița din sectorul 6 face parte dintr-un proiect de infrastructură rutieră numit ,,penetrația Ciurel-A1″ prin care Primăria Generală urma să asigure un drum expres pentru legătura cu Autostrada A 1 care să reducă ambuteiajele din Militari și Drumul Taberei de pe bulevardele Iuliu Maniu, Preciziei și Timișoara. În toamna anului trecut, Nicușor Dan anunța la Ministerul Transporturilor că nu susține proiectul pentru că PMB vrea să transforme zona într-una urbană nu de tranzit.

Bujduveanu spune că Pasajul nici nu este recepționat, iar pentru continuarea lucrărilor se poate modifica soluția tehnică, problemele fiind traseul care se blochează în clădiri nou- construite și un canal colector din zona Lacul Morii : ,,Am avut discuții cu Primarul General pentru deblocarea pasajului Ciurel, nu putem lăsa șantiere blocate în București. Ca să oprești o investiție deja aprobată în Consiliul General trebuie să vi cu un proiect de anulare a indicatorilor ( tehnico-economici) din Consiliu. Voința este una, realitatea din hârtii este alta. Trebuie să recepționăm prima etapă și să mergem mai departe. Eu sunt încrezător că Primarul General își va schimba optica, poate schimbăm soluția de la sol peste canalul colector care vine la Lacul Morii. Pasajul se oprește la baza unor blocuri, apoi merge pe un traseu de expropriere, iar în etapa a doua urcă peste canalul colector din zonă, dar repet, poate găsim o altă soluție cu care Primarul va fi confortabil. Eu cred că toate proiectele începute în București trebuie să continue". a explicat Bujduveanu.

Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat în noiembrie 2021 că Pasajul Ciurel, numit ,,cel mai scump viraj la stânga din România", nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești, așa cum era prevăzut inițial, prin traversarea Cartierului Militari. El a precizat că un motiv este legat de apropierea de Lacul Morii, o sursă de aprovizionare cu apă, iar al doilea îl reprezintă planurile pentru dezvoltarea urbană a Dâmboviței.

,,Din două motive. Unul este un motiv de mediu. Așa cum este proiectul făcut, el trece la 20 de metri de un lac din care Bucureștiul se alimentează, pe de o parte. Pe de altă parte, Bucureștiul are o mare oportunitate în zona care începe de la Lacul Morii și se termină fie la Biblioteca Națională, fie la Parcul Văcărești. Noi vrem ca Dâmbovița să devină un element definitoriu al orașului în care să avem foarte spații pietonale, este o foarte mare densitate academică în zona de la Semănătoarea până la Biblioteca Națională. Și atunci nu vrem să facem o astfel de ieșire până în autostradă, ar transforma toată această zonă din stânga și din dreapta Dâmboviței într-o zonă de tranzit și nu într-o zonă urbană pe care noi vrem să o dezvoltăm", a afirmat primarul Capitalei.

După zece ani de lucrări și o investiție de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat în 2020, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de mașini, iar autobuzele au avut dificultăți în a urca pe pod, din cauză că banda de circulație era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.

https://economedia.ro/viceprimarul-bujduveanu-pnl-i-a-cerut-lui-nicusor-dan-sa-continue-lucrarile-la-pasajul-ciurel-cel-mai-scump-viraj-la-stanga-din-romania-nu-putem-lasa-santiere-blocate-in-bucuresti.html#.Yn10401DM1x

lucian

Din ce se pare,Baluta de la 4,a început lucrările de modernizare de pe Șincai,asa cum anunțase inițial,pentru ca a inceput sa spargă pe sensul spre Tineretului de la Timpuri Noi(peste drum de căminul de la Titu Maiorescu),pare ca a inceput mai întâi cu viitoarele parcări în spic.Urmaresc...

bekxy

La Metalurgiei x Turnu Măgurele au apărut primele 4 grinzi metalice.


dr4qul4

La pasajul Unirii se lucreaza ca peste tot. Program 9-18.
Dupa parerea mea, este mai mult o spoiala, nici vorba de lucrari importante la structura de rezistenta. Dar cine stie ce e in subteran.
Cateva poze luate azi, pe la 19:05, de pe rampa de iesire spre Unirii













Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oc7avian

În zona infiltrațiilor din subteran inserau rășini

minisoferul

Un punct interesant in rectificarea aprobata de CGMB astazi: Se introduce pozitia "Sisteme de monitorizare a
traficului rutier de tip ANRP (Automatic Number Plate Recognition) pe cSile de acces-/iesire Tn/din Municipiul Bucuresti", credite de angajameht 900 mil lei "

TibiV

"Credite de angajament" inseamna "la anu' si la multi ani"...

Creditele de angajament inseamna "promisune pentru anul viitor, daca or ramane destui bani"...

Daca nu vor fi bani anul viitor, ramane pe anul urmator. Si iar, si iar...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adix

Sa traiasca!

Las si eu aici o filmare de la Pasajul Metalurgiei.
Bafta!

adix

Salut!!
O noua filmare de la Pasajul Metalurgiei.
Bafta!!

dr4qul4

S-a redeschis Pasajul Unirii.
Ca o prima impresie, arata chiar bine. Sper sa si tina. Metalul de pe laterale si de pe mijloc este mult mai ok decat placile alea care se spargeau non-stop. Bnaueisc ca se si pot inlocui mult mai repede.
Au cam exagerat cu LED-urile. Te cam orbeste si la intrare si la iesire. Dar poate au dimmer si ajusteaza.
Sper ca ventilatoarele alea micute vor functiona (am ramas de multe ori blocat in pasaj si nu se putea sta fara recirculare).










Powered by API/PUM imgur uploader

3 poze. Pt video dati pe stiri, ca PS4 a trimis la toate televiziunile :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist