[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

El doar intetiona sa repare tevi...  >:(

Si acum este fix in acelasi stadiu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 19 ianuarie 2022

16.    PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind aprobarea amendamentului convenit între Guvernul României şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare prin scrisoarea semnată la Bruxelles la 7 decembrie 2021 și la București la 16 decembrie 2021, la Scrisoarea de înţelegere privind avansul pentru pregătirea Proiectului de dezvoltare propus, "Cartierul pentru justiţie", dintre România şi Banca lnternațională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, semnată la Bruxelles la 30 mai 2019 şi la Bucureşti la 6 iunie 2019
Proiectul poate fi consultat la adresa: https://sgg.gov.ro/1/wp-content/uploads/2022/01/HG-39.pdf

gov.ro

RaduG

FB Sorin Grindeanu

Quote✅Descentralizarea continuă!
✒CNAIR și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona  Metropolitană București (ADIZMB) au semnat astăzi un Protocol de colaborare.
📝ADIZMB va elabora studiul de fezabilitate pentru construcția drumurilor radiale conexe Autostrăzii de centură (A0).
🚧CNAIR se va ocupa de implementarea proiectului.
📌Această rețea de drumuri va conecta mai eficient comunitățile locale din jurul Bucureștiului și va elimina o parte din aglomerația din Capitală.
📌Oamenii vor ajunge mai ușor unde doresc fără să mai tranziteze Bucureștiul!
🟢Vest Expres: 8,98 km – asigură legătura A0 – DNCB- Bulevardul Timișoara
🟢Giulești Expres: 10,37 km, conectează Săbăreni - A0 -DNCB - Calea Giulești
🟢Nord Expres: 12,59 km, realizează conexiunea Corbeanca - A0 - DNCB - Bulevardul Poligrafiei
🟢Pipera Expres: 8,30 km , realizează legătura A0 - Otopeni – Tunari – DNCB
🟢Afumați Expres: 4.39 km, realizează conexiunea A0 - DN2
🟢Est Expres: 6,10 km, conectează Moara Domnească - A0 - Dobroești – Pantelimon – DNCB
🟢Splai Expres: 5,49 km, conectează A0 - DNCB -Splaiul Unirii -zona metropolitană prin nodul Cernica
🟢Sud Expres: 13,86 km, realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu
🟢Măgurele Expres: 9,62 km, realizează legătura A0 - DNCB – Parc Industrial Măgurele– Prelungirea Ferentari
🟢Nodul rutier 1  realizează conectarea DJ 200 - A0, pe teritoriul localității Stefăneștii de Jos














Powered by API/PUM imgur uploader

lucian

Pe langa celelalte proiecte se vorbește si despre reabilitarea ne-ului Șincai? Oare intra si linia de tramvai luată în asociere cu PMB?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=492762595546743&id=100044390200993

Lyvyoo

In sfarsit gurile de iesire din pasajele de la Obor au o speranta clara de finalizare.
Pe noua intrare in parcarea subterana dinspre Mosilor nu se vede nicio miscare, doar vesnicul gard cu grafitti.
https://www.facebook.com/RaduNedelcutUSR/posts/376719384456816

panzer

ProTv a lansat o stire cu PMB care ar vrea sa continue cu sensurile unice.

Primăria Capitalei vrea să introducă mai multe sensuri unice și benzi pentru transportul în comun

Va las sa descoperiti articolul.
QuoteStelian Bujduveanu, viceprimarul Capitalei: ,,Vor intra în dezbatere publică, vom începe lucrările în aprilie și le vom termina în mai."
Deci nu mare lucru daca termina PMB intr-o luna.

M-a frapat urmatorul lucru:
QuotePentru că în spatele autobuzelor care opresc în stația Charles de Gaulle, pe Calea Dorobanți se formează ambuteiaje. Primăria ia în considerare următoarea variantă. Să creeze un culoar pe acest scuar printre copaci. Arborii nu vor fi tăiați, doar iarba ar urma să fie înlocuită cu asfalt.
Deci au gasit cum sa extinda traficul. Se mai ia din spatiul verde! Arborii nu vor fi taiati din prima. Asteptam sa se usuce si ii taiem dupa!

Stie el Betonel de la 3 ce stie! Nu degeaba face el borduri de 1m in jurul spatiilor verzi de pe mijlocul bulevardelor. Sa le fie greu la astia de la PMB sa le demoleze!  :lol:

AndreiB

Solutia acolo e o banda exclusiv de autobuze, nu sa taie spatiul verde.

medicul de garda

Adevarul e ca portiunea respectiva e un cosmar pentru transportul public. Ne-am gandit si noi la Metrou Usor daca ar incapea o banda unica printre copacii aceia (e suficient sensul spre Charles de Gaulle), dar este extrem de la limita spatiul, si asta doar cu toaletari agresive ale copacilor. Nici nu poti sa bagi o banda unica in locul celor 2 doua benzi de pe Dorobanti, fara sa modifici radical semaforizarea in intersectie in defavoarea tuturor celorlalte faze, ca iese razboi civil pe sosea...

Ar mai fi o varianta interesanta, avand in vedere ca traficul spre Piata Dorobanti e mult mai fluent. Poti inlocui una din benzile spre centru cu o banda unica spre nord, ramanand ca cealalta sa duca traficul auto+bus spre sud, pana in apropierea intersectiei urmatoare, unde sa se evazeze la loc. Faci o alveola generoasa pentru statiile de bus de la Aviatorilor si rezolvi problema, cu defrisari aproape zero.
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

pe fb: viceprimarul Bujduveanu anunta mai multe benzi unice pentru transportul in comun precum si sensuri unice pe Calea Floreasca (stb merge in amebele sensuri) si Radu Beller:
Quote1) Calea Floreasca - arteră cu 4 benzi de circulație.
⇨ Aici se introduce sens unic de circulație pentru traficul rutier, pe două benzi (sens Sos. Ștefan cel Mare - Calea Floreasca până la intersecția cu strada Ceaikovski).
⇨ Benzile de circulație de pe margine vor fi transformate în bandă unică de circulație pentru transport public. O bandă pe sensul Șos Ștefan Cel Mare - Strada Ceaikovski, iar cealaltă pentru circulația din sens invers.
2) Radu Beller - arteră cu 4 benzi de circulație
⇨ Aici se crează sens unic de circulație pe tronsonul dintre strada Mircea Eliade și Calea Dorobanți.
⇨ Vor fi alocate două benzi de circulație traficului rutier (sens Mircea Eliade către Piața Dorobanți)
⇨ Benzile de pe marginea drumului vor fi transformate în bandă unică pentru transportul public, fiind alocată câte una pentru ambele sensuri de circulație ale tronsonului Mircea Eliade - Piața Dorobanți.
3) Calea Dorobanți - 6 benzi de circulație
⇨ Aici, pe sensul de circulație dintre Piața Dorobanți către Șos Ștefan cel Mare se vor crea 4 benzi de circulație - 3 pentru traficul rutier, 1 pentru transportul public
⇨ Pe sensul invers vor fi două benzi de circulație - 1 pentru traficul rutier și 1 alocată exclusiv pentru transportul public.

sa punem si planurile


































Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Xed

Multumim pentru planuri!

Totusi nu ramasese ideea ca s-ar contura si piste pentru biciclete pe Calea Floreasca? Chiar si in postarea domnului Bujduveanu vorbeste de ele insa pe planuri nu apar nicaieri.

Hef

Dar ambulantele care vin către Spitalul de Urgență despre nord vor putea folosi bada de autobuze?

Sper sa organizeze (sa interzică) și dopul de la Spitalul de urgență și Spitalul Regina Maria, unde se parchează pe o banda și pe tot trotuarul.
La fel, sper sa organizeze și intrarea ieșirea din Spital a ambulantelor. Acum intra și din 3 sau 4 manevre, mai ales acela mai mari.

Nu e chiar în regula ca intrarea în cel mai important spital de urgență sa se facă în acest mod.
Pe achite nu arata promițător. Este prevăzută în continuare o banda de parcarea, dar care prevăd ca se va parca perpendicular și trotuar ... ioc.

Si pe sensul spre Șt Cel Mare, ca autobuzele sa poată folosi bana destinata lor trebuie tăiați 3 copaci mari. Au trunchiul înclină spre sosea astfel ca autobuzele nu prea încap. În prezent, autobuzele, și cele de pe linia 135 care fac stânga și cele de pe linia 461 care fac dreapta folosesc banda 2 sau 3.

oc7avian

Precum folosesc culoarul unic de tramvaie sau alte benzi dedicate transportului public, serviciile de urgență pot utiliza și aceste benzi unice. Pot circula și pe contrasens cât timp această manevră se desfășoară în siguranță (văzut personal pe Iuliu Maniu)

stangabriel

#1752
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-25370377-fotogalerie-nu-are-bucurestiul-mai-bine-cinci-ani-marcaje-rutiere-cand-rezolva-problema.htm

Text foarte lung, dar inceputul articolului este si concluzia articolului:

Pe majoritatea bulevardelor și străzilor din București, marcajele rutiere, esențiale pentru siguranța în trafic și siguranța pietonilor, lipsesc sau abia se mai văd. La finalul anului trecut, Primăria Capitalei a început să traseze marcaje rutiere pe bulevardele principale, însă în continuare sunt probleme majore. De exemplu, în Sectorul 2 sunt nemarcate principalele bulevarde: Colentina, Fundeni, Andronache, Calea Moșilor. Despre străzile secundare nici nu mai vorbim. Unele primării au făcut aceste lucrări, altele nu, invocând că nu au atribuții, acestea fiind la Primăria Capitalei. Când se va rezolva problema? Deocamdată nu este clar.

Problema marcajelor rutiere în București s-a acutizat în 2018, în timpul mandatului Gabrielei Firea. Nici înainte nu era totul în regulă, însă din când în când marcajele erau reîmprospătate.

Explicația? Serviciul nu a mai fost externalizat, tot ce s-a făcut fiind în regie proprie de Administrația Străzilor.

"Ultimul contract încheiat pentru acest tip de lucrări a fost încheiat în 15.09.2017 cu durata de execuție până la data de 20.12.2017", se arată într-un răspuns transmis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Și nu e nimic rău ca Administrația Străzilor să facă în regie proprie aceste lucrări, numai că nu a avut nici personal suficient, nici utilajele necesare să facă aceste lucrări în tot orașul. Trasarea marcajelor s-a făcut cu o vopsea simplă, iar la câteva luni acestea s-au șters.

Mai exact, Administrația Străzilor are 10 oameni care se ocupă de trasarea marcajelor și două utilaje, potrivit informațiilor obținute de HotNews.ro.

Cristi N

Nicușor Dan: Instanța a suspendat PUZ-urile coordonatoare pentru Sectoarele 2,4 și 5 / Acestea permiteau betonarea a sute de hectare de spațiu verde

QuoteTribunalul București a suspendat ieri PUZ-urile Sectoarelor 2, 4 și 5, PUZ-urile de Sector care nu au fost anulate definitiv de instanță, litigiul fiind demarat de Asociația Ecopolis, a anunțat vineri primarul general al Capitalei, Nicușor Dan. Pe 1 martie expira perioada de un an în care Consiliul General al Municipiului București a suspendat cele 5 Planuri Urbanistice de Sector prin care sute de hectare de spațiu verde puteau fi distruse și se puteau construi blocuri între case. Dacă instanța nu lua această decizie sau Consiliul General nu prelungea suspendarea, PUZ-urile de la Sectoarele 2, 4 și 5 produceau efecte.

Conferinta de presa: Fb Nicusor Dan

Cristi N

CNAIR împreună cu Poliția Rutieră vor institui restricții de circulație pe DN 1, pasaj IKEA, pentru execuţia lucrărilor de reparații și înlocuire rosturi dilatație pe sectorul de drum, km 8+530 – km 9+235, dreapta – Calea 1, astfel:

În perioada 21.03.2022 – 22.04.2022 – va fi restricționat traficul rutier pe banda 1 de circulație a DN 1 km 8+530 – km 9+235, sensul de deplasare București – Ploiești, precum și parțial pe banda 2 de circulație cu asigurarea în permanență a unui spațiu cu lațimea de 5.50 m care se vor delimita (cu balize direcționale la limita exterioară și marcaje rutiere temporare) două benzi de circulație 2x2.75 m.


În perioada 02.05.2022 – 27.05.2022 – va fi restricționat traficul rutier pe banda 3 de circulație a DN 1 km 8+530 – km 9+235, sensul de deplasare București – Ploiești, precum și parțial pe banda 2 de circulație cu asigurarea în permanență a unui spațiu cu lățimea de 5.50 m care se vor delimita (cu balize direcționale la limita exterioară și marcaje rutiere temporare) două benzi de circulație 2x2.75 m.

Sursa:  CNAIR