[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ionut_16

Ședință de consiliu general al capitalei
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-25239735-sedinta-consiliu-general-primaria-scapat-datorii-411-milioane-lei-catre-stb-alocat-1-1-milioane-lei-pentru-delta-vacaresti-pierderile-din-reteaua-termoficare-recunoscute.htm


Quote..., Consiliul General a împuternicit Consiliul Local al Sectorului 6 de a hotărî cu privire la asocierea dintre Sectorul 6 al Municipiului București și Municipiul București, în vederea finanțării în comun a obiectivului de investiții de interes public local "Penetrație Prelungirea Ghencea – Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea între strada Brașov și Terminal Tramvai 41". Mai clar, Primăria Sectorului 6 va contribui cu 10 milioane lei pentru această lucrare.

dr4qul4

Bilant rusinos. Primăria Capitalei are în lucru doar patru proiecte de infrastructură rutieră

QuoteEste vorba despre Pasajul de la Doamna Ghica, lărgirea străzii Prelungirea Ghencea, parcarea park&ride de la capătul șoselei Pantelimon și reabilitarea liniei de tramvai de pe bulevardul Vasile Milea.
- Pasajul de la Dna Ghica cica va fi gata la anul.  :lol: Poate la anul si la multi ani. Pana acum putem trece un mare 0 la contributia lui mucusor
- proiect bun, dar momentan sunt lucrari deschise (se pare ca realizate la 38%) doar pe 750m!  De acolo mai sunt inca 4 km pana la centura. Lucrarile actuale sunt de pe vremea firii. Contributia lui mucusor ramane 0.
- parcarea de la capatul lui 14 e "aproape gata" de vreo 2 ani. Si e jenant sa contorizezi un asemenea proiect la un oras atat de mare. Contributia lui mucusor ramane 0
- am ajuns sa numaram si reabilitarea liniei de tramvai pe un bulevard de 1,5km. Asta era lucrare de maxim 3 luni. Asa ca tot 0 in dreptul lui Mucusor

QuoteSingura lucrare nouă de infrastructură, pregătită să înceapă în 2022 este lărgirea străzii Iuliu Hațeganu, între Șoseaua Vitan-Bârzești și Pasaj Nicolae Grigorescu, la 3 benzi pe sens.
Ce naiba sa inceapa cand nu avem inca licitatie? O fi si asta in drum spre SEAP. Si ce naiba au pregatit? ca a disparut si pasajul pt tramvai si intersectia cu Oltenitei e mutata in alt proiect.

Mucusor = Ø

PS. Asa ca sa nu va mai plangeti de alti primari. Ca noi suntem dispusi la schimb.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#1727
M-am uitat un pic pe ce a promis nicusor:

https://noulbucuresti.ro/NicusorDanPrimariaCapitalei2020.pdf

Auzi: "noul Bucuresti". Nimic, dar absolut nimic nu s-a modernizat, innoit de cand este dl. Nicusor primar. Doar blocaje in plus (ma refer la PUZ-uri). Nici macar igienizari locale, sa zici ca a mai vopsit in verde unul din zecile de garduri ruginite pe langa santierele din Bucuresti (de ex. gardurile din zona Razoare, din jurul santierului de metrou, putea sa le dea o fata)

Apoi "MOBILITATE URBANĂ
Din cartier în centru
în maxim 25 de minute!
"


Aici se aplică bine o vorba pe care a mai zis-o cineva recent pe aici: să mori tu? - cum ziceam cand eram copii și unul debita o inepție.

Și iată cum avea de gând tovarășu Dan sa procedeze ca să ajungem noi de oriunde din cartiere in centru îm 25 de minute:

✔ Metroul de suprafață pe infrastructura CFR existentă
✔ 15 mari parcări în jurul Capitalei, în sistem ,,park & ride"
✔ Extinderea, optimizarea și electrificarea / ecologizarea rețelei de
transport public STB
✔ Semaforizarea inteligentă a traficului rutier


Deci cine a debitat astea ca fiind solutiile necesare si suficiente ca sa ajungi in centru in 25 de minute . . . frate trebuie sa fie rupt de realitate:

Metrou de suprafata pe liniile CFR - cunoastem proiectul. Ne invartim pe centura. Cum puii mei sa ajute asta sa ajungi mai repede in centru. Adica in loc sa zici ca faci M5 sau M4 sau M7 sau ca prelungesti liniile de tren de la Gara de Nord la Unirii, nu... tu te invarti in jurul Bucurestiului si asa ajungi mai repede in centru. Pai poate nu ai idee ce e aia centru. Solutia  "baiazid" cu tren la Unirii, solutia mea, adica M7 sa fie S7 si la capete sa se ramifice in 4-5 ramuri sa mearga in 10-20 de cartiere si suburbii, solutia mea cu M3 prelungit spre Chiajna si apoi inapoi prin Giulesti Sarbi si spre Poligrafiei. Astea chiar erau solutii de a ajunge in 25 DE MINUTE IN CENTRU. Adica la Unirii. Si anume inclusiv de la Otopeni sau Buftea sau Mogosoaia sau Bragadiru sau Magurele. Dar ce propune Nicusor e ZERO pentru a ajunge mai repede in centru.

Hai sa mai vedem: Nicusor dixit: "Frecvența metroului de suprafață va fi de două-trei trenuri pe oră, fiecare dintre ele cu o capacitate de circa 200 de locuri". Băăă tu esti sanatos. Cum sa ajuti mai nene cu 2 trenuri pe ora si 200 de pasageri capacitate sa duci oamenii din cartiere sau suburbii in centru in 25 de minute. PRIMA DATA TREBUIE SA AȘTEPTE 30 DE MINUTE SA VINA TRENU ! Apoi sa ajunga dintr-o suburbie in alta cu viteza comerciala de 40 km/h (asa se lauda), deci sa zicem in alte 20-30 de minute la Gara de Nord. De unde mai trebuie 10 minute sa ajungi la metrou, si inca 20 pana la Unirii sau Universitate (cu schimbare). Si capacitate 200 pasageri. Adica 400 pe ora? Bai esti bolnav? Pai metroul are capacitate 10.000-20.000 pe ora si abia face fata pe unele rute si tu rezolvi problema cu 400 paxperh ? ? ? Si fie si 400 x 6 rute si tot e de ras. Dar asa si metroul are capacitate 20.000 x 5 magistrale = 100.000 .. .. Bun, discutii sa ne aflam in treaba.

Cu 400 pax / h NU REZOLVI NIMIC! ZERO.


Iar punctele 2-4 n-am auzit nici un deget miscat in directia mentionata.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ionut_16

^
Să fie de la bugetul diminuat sau de la faptul că s-a concentrat pe reducerea cheltuielilor? Plus, se stie că e gaură la primărie, vorba aia: 'csf ncsf' pentru noi proiecte :lol:


https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/nicusor-dan-ii-raspunde-lui-ciucu-am-redus-cheltuielile-cu-un-miliard-de-lei-2-700-de-angajati-au-fost-disponibilizati-1778617

QuoteÎntr-un interviu pentru B1Tv, edilul general a subliniat că în anul care a trecut de la preluarea mandatului, a diminuat cheltuielile de la 3 la 2 miliarde de lei, iar 2.700 de angajaţi au fost daţi afară în urma desfiinţării unor companii municipale.

,,Dacă să reduci cheltuielile cu o treime, de la 3 la 2 miliarde, nu înseamnă reformă... nu ştii ce să mai spui. Să dai afară 2.700 de oameni... dacă nici asta nu înseamnă reformă. Ei erau angajaţi ai unor companii pe care le-am desfiinţat. Asta e reforma. Bineînţeles că se mai pot face anumite lucruri şi evident că le vom face în timp pe toate acestea. Numai că lipseşte un miliard. Adică de la trei miliarde la două miliarde a fost un efort pe care l-am făcut anul acesta. De la două miliarde la un miliard e imposibil", a spus primarul general.

Precizările acestuia vin după ce, în urmă cu o zi, el atrăgea atenţia asupra faptului că, potrivit proiectului actual al bugetului naţional, în 2022 veniturile reale ale Primăriei Municipiului Bucureşti ar urma să fie înjumătăţite faţă de cele din 2021. Nicuşor Dan a afirmat că, în contextul în care suma pentru subvenţii ar urma să crească de la 2 miliarde de lei la 3 miliarde de lei, va rămâne doar un miliard de lei pentru investiţii, instituţii de cultură, spitale, infrastructură sau consolidarea clădirilor cu risc seismic.

,,Eu am venit şi am spus o chestiune foarte gravă. Din bugetul nostru lipseşte un miliard şi o să ne fie imposibil să ne descurcăm fără miliardul acesta. Domnul Ciucu a ales o cale populistă, în care să profite de moment ca să mă critice, fără să vină cu o soluţie la miliardul care lipseşte (...) Bugetul naţional o să se voteze probabil mâine. O să fie promulgat peste încă una-două zile de preşedintele României. Din momentul acela, o să avem 45 de zile, conform legii, să venim cu bugetul local. O să vin, evident, şi eu cu o propunere - pentru că este atributul meu legal - de buget local al Municipiului Bucureşti. O să aştept şi bugetele alternative ale partidelor din CGMB", a spus el.

Edilul general a menţionat că, în acest an, cele 19 spitale aflate în subordinea Municipalităţii au primit de la autoritatea locală 200 de milioane de lei, instituţiile culturale (teatre, muzee, circul, centre culturale) au avut un buget de 300 de milioane de lei, iar iluminatul public a reprezentat 80 de milioane de lei.

,,Eu când vorbesc de două miliarde, vorbesc de un buget redus drastic, pentru că noi am preluat primăria într-o situaţie financiară extrem de dificilă, care avea tot aceleaşi două miliarde venituri, dar care avea cheltuieli de trei. (...) Eu sper în continuare să existe înţelepciunea... pentru că nu este exclusiv responsabilitatea primarului municipiului să rezolve problema asta. Este o responsabilitate comună a celor care conduc oraşul la nivelul Consiliului General, a partidelor lor şi mai ales a celor care conduc România, la nivel general", a mai spus Nicuşor Dan.

dr4qul4

daca e atat de rau ca primar de ce nu sta deoparte si lasa pe altul? Nu sunt bani pt nimic, dar de fonduri europene nu a auzit? Nu pacaleste pe nimeni cu vrajelile lui de agarici.
Am pastrat poza cu promisiunile, eu inca astept ultimul punct.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

^ o sa ne bucuram cu totii de cresterea sperantei de viata in romania dupa .... :rip: si o sa -i spunem lui sf petru noi ne intoarcem ca am mai primit 2 ani de la nicusor

jonny

https://www.facebook.com/ciprian.ciucu :

QuotePrimele exproprieri în interes public din istoria Sectorului 6

Chiar acum am terminat de semnat plata exproprierilor necesare realizării a 4 drumuri importante în Sectorul 6. Trei în Militari și unul aproape de Drumul Taberei. Este vorba despre Drumul Valea Largă, Drumul Osiei, Drumul Roții și Drumul Viscolului. Le facem apoape de la zero, doar Drumul Osiei are ceva utilități trase.   
Studiile de fezabilitate au fost dificil de realizat, se acordaseră autorizații de construire fix pe unde treceau aceste drumuri iar problemele de proprietate/taseu au fostfoarte mari. Și vorbim de aproximativ 100 (!!!) de exproprieri! Fiecare parcela a trebuit identificată, măsurată, evaluată și pentru fiecare proprietar deschis un cont în care să-i virăm banii.  În fine, eu am ales să mă ocup de proiectele grele și utile, în birocrația din România totul merge greu, dar suntem în grafic.

Facem toate aceste drumuri la standarde moderne, cu utilități trase și tot ce trebuie. Acum urmează niște etape dependente undele de altele, astfel:
(1) Acum putem contracta proiectarea tehnică pentru drumuri și
(2) Execuția proiectării tehnice pe drumuri,
(3) Contractare proiectare tehnică pentru toate utilitățile (apă/canal, electricitate, gaze, netcity, etc,),
(4) Execuție utilități,
(5) Execuție drum și amenajări rutiere și peisagistice.

Știu, toată lumea mă întreabă de termenele de finalizare, la modul realist putem spera că în 2023 vor fi gata. 

TVlad

Din cele patru proiecte trei sint facute sa ca usureze accesul din acelasi congestionat bd. Iuliu Maniu catre "megalopolisul" Militari Residence - Chiajna.
De singura lui idee buna nu se mai aude nimic: prelungirea str. Preciziei pentru a permite iesirea spre Pitesti pe sub podul peste centura.

In rest, papagalul asta face pe stapinul de mosie; trimite Politia Locala sa dea tot felul de amenintari si amenzi asociatiilor de proprietari si marcheaza locuri de parcare unde parcau oricum oamenii ca sa le poata lua 600 de lei pe an. In rest, mizeria e mai mare decit inainte (o singura campanie pompieristica de curatenie pe an) iar reclamele au reaparut si polueaza vizual bd. Iuliu Maniu.

lucian

Cu ocazia știm la sigur ca se vor face pasajele din sectoarele 2,3 si 4 si modernizările de linii de tramvaie ca acum sunt banii.Posibil sa fie si viitoarea parcare de la Alba Iulia introdusa in PNDL3
https://stiridincapitala.ro/blog/2021/12/29/primarul-general-atat-primaria-capitalei-cat-si-primariile-de-sector-sunt-eligibile-pentru-programul-anghel-saligny/

rt25

oricat s-au zbatut pe PNDL3, eu nu cred ca bugetul le va permite. Pai trebuie sa cresti si pensii si salarii la stat si vine si cea mai mare criza a secolului.
Eu cred ca tot ce e pe Anghel Saligny va ramane maculatura, daca nu va fi facut din bugetele locale ale primariilor de sector.

panzer

Marcati la realizari: Preturi mult mai mari la parcare. Asta isi dorea toata lumea pe topicul de parcari. S-a indeplinit.

Avem chiar si un mic twist: strada din sector 1: 8 locuri de parcare marcate pentru Handicapati pe o strada de 300m cap coada. Politia locala vine in fiecare dimineata sa incaseze. Nu rateaza nici o dimineata. Deja este patentata, o sa-o vedem peste tot. Locurile nu sunt noi, au fost de resedinta inainte.
Stie cineva cat costa un certificat de handicapat? >:(

Nu il apar pe Mucushor: e vraiste, si foarte rapid a intrat in "gasca". Dar, sa te lauzi cu 400 de autobuze, dar sa il pui pe altul sa le plateasca prea e de "jeg".

Calitatea aerului: daca te uiti pe airly chiar a fost mai buna. Dar are deaface cu Berbeceanu si pandalie mai degraba decat cu PMB sau Sectoare. Din pacate dupa "reuniune" au revenit arderile si mirosurile de sulf. In special Vineri seara.
E posibil sa fi contribuit pozitiv si programul de cumparat piese de schimb la RATB, implementat de Blanca, si nu de Mucushor. (blocat intentionat de Insulina)

Slabut foc la culoare dedicate pentru STB. Poate cel mai ieftin si cu cel mai mare impact proiect din Bucuresti, care nu se face.

Asteptarile mele vin de la achizitiile semnate de tramvaie, in special cel cu Astra de 36m. Celor scurte de la Pascani nu le vad rostul in Bucuresti, sincer.
Si un pic de la cele x radiale care sunt gandite impreuna cu Ilfov.

Cristi N

De curiozitate, ce fel de amenzi da Politia Locala Sector 1 sau ce fluturasi lasa in parbrize?


TibiV

-1 pentru link-ul chior... Si este a n-shpea oara cand "ne servesti" un link chior...  :(

Quote from: lucian on January 02, 2022, 04:42:20 PM
Aici ar trebui adăugate si viitoarele pasaje de la sectoarele 3 și 4 ca acum au banii...cel putin
https://b365.ro/perspective-2022-bucuresti-marile-proiecte-de-infrastructura-rutiera-pe-care-le-are-in-lucru-primaria-capitalei-in-acest-an-446171/

Ar fi fost greu sa faci asta?...

Quote
Perspective 2022, București: marile proiecte de infrastructură rutieră pe care le are în lucru Primăria Capitalei, în acest an
Photo of Alina Mihai Alina Mihai2022-01-02T14:46:50+02:00 708

Patru mari proiecte de infrastructură rutieră se derulează în 2022 în București, iar unul stă să înceapă. Puține, în comparație cu nevoile orașului.

Primăria Capitalei are în lucru doar patru mari proiecte de infrastructură rutieră, pe care trebuie să le desfășoare în 2022, iar în plan există o singură lucrare care stă să înceapă anul acesta.

Numărul de proiecte este mic în comparație cu nevoile orașului care se confruntă cu probleme majore de mobilitate, cu trafic congestionat și valori record ale nivelului de poluare, în parte cauzat de traficul rutier.

Lucrările de infrastructură din București din 2022 sunt: Pasajul de la Doamna Ghica, lărgirea străzii Prelungirea Ghencea, parcarea park&ride de pe Șoseaua Pantelimon și reabilitarea liniei de tramvai de pe bulevardul Vasile Milea. Singura lucrare nouă de infrastructură, pregătită să înceapă în 2022, este lărgirea străzii Iuliu Hațeganu la 3 benzi pe sens, între Șoseaua Vitan-Bârzești și Pasaj Nicolae Grigorescu.

Pasajul de la Doamna Ghica. Termen de finalizare: decembrie 2022

Primăria promite că pasajul va fi gata în 2022, precizând că acum este în derulare procedura de verificare a eligibilității ofertelor pentru achiziționarea tablierului. La începutul lui 2022 este executat aproape jumătate din pasaj, 49% din lucrare.

Lucrările pentru construirea Pasajului Doamna Ghica au început în septembrie 2019, antreprenor fiind Trustul de Clădiri Metropolitane, Companie din subordinea PMB, iar costul lucrărilor a fost stabilit la 110 milioane lei. În vara anului 2020, înainte de alegerile locale, fostul Primar General promitea inaugurarea pasajului până la finalul acelui an. Pe şantier însă, lucrările au încetinit şi chiar s-au blocat la un stadiu fizic de execuţie de sub 50% pentru că Municipalitatea nu a reuşit să asigure finanţarea lucrărilor.

Lucrările la Pasajul de la Doamna Ghica au fost reluate de Primăria Capitalei la finalul lunii august 2021, după 9 luni de pauză, situația fiind rezolvată prin realizarea unui parteneriat între Primăria Capitalei și Primăria Sectorului 2, astfel încât aceasta din urmă să contribuie cu 30 milioane lei pentru finalizarea lucrării, iar Primăria Capitalei cu 110 milioane lei.

Lucrarea este executată de Trustul de Clădiri Metropolitane, una dintre companiile municipale înființate de fostul primar Gabriela Firea.

Lărgirea străzii Prelungirea Ghencea. Lucrări întârziate

Lucrările de lărgire a străzii Prelungirea Ghencea au început în septembrie 2019, iar acestea aveau termen 24 de luni, respectiv septembrie 2021.

Noua arteră va avea aproximativ 6 km, inițial era prevăzută cu cale dublă de tramvai, 2 benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spații verzi între acestea și partea carosabilă. Totodată, se va mai realiza și un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri.

Lucrările la acest proiect au fost blocate din noiembrie 2019 până în octombrie 2020, din lipsa banilor, dar și din cauza desființării companiilor municipale, scrie Hotnews. Tot din lipsa banilor, primarul Nicușor Dan a anunțat că renunță deocamdată la linia de tramvai de pe mijloc, și așteaptă finanțare prin programul Anghel Saligny.

Pe tronsonul I, Str. Brașov – Str. Râul Doamnei, singurul început, stadiul lucrărilor a rămas la 38% ca și anul trecut.

Potrivit Primăriei Generale, într-un răspuns către Hotnews, au mai rămas de executat următoarele lucrări:
- eliberare amplasament, lucrări de demolare între strada Râul Doamnei și ieșirea din București;
- lărgire la 4 (patru) benzi de circulație a străzii Prelungirea Ghencea, între strada Brașov și strada Mărăcineni;
- realizarea pistelor de cicliști;
- amenajare trotuare;
- modernizarea sistemului de iluminat;
- realizare cale dublă de tramvai pe str. Prelungirea Ghencea între str. Brașov și centura Municipiului Bucuresti;
- după ce va fi executat de către CNAIR tronsonul de drum situat între str. Mărăcineni și centura Municipiului București, Municipiul București va dezvolta pe zona mediană a drumului modernizat, linia de tramvai;
- modernizarea și extinderea rețelei de apă și canal; protejare și relocare rețele utilități conform proiectelor tehnice pe specialități;
- construirea unui nod intermodal la capătul străzii Prelungirea Ghencea, în zona nodului rutier de la Domnești;
- lărgire la 4 (patru) benzi de circulație și păstrarea liniei de tramvai existente pe B-dul Ghencea până la capătul liniei 41;
- dublarea liniei de tramvai în zona terminalului Tramvai 41;
- 3 (trei) pasaje pietonale subterane.
- lucrări de semaforizare.

Durata de execuție a lucrărilor: 24 de luni, de la data emiterii ordinului de începere al lucrărilor (adică septembrie 2021, termen care a trecut). Perioada de garanție de bună execuție: 60 de luni, de la data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.

Parcarea de la capătul Șoselei Pantelimon este gata, dar nu are lumină

Parcarea park&ride și terminalul de transport public de la capătulul Șoselei Pantelimon sunt gata din noiembrie 2021, dar nu au fost racordate la rețeaua electrică.

Parcarea Pantelimon este la un pas de inaugurare, mai sunt câteva zile. Ultimul impas, un transformator care nu vrea să meargă
"Lucrările aferente obiectivului de investiții au fost finalizate în totalitate de către antreprenor, excepție făcând racordarea la rețeaua electrică, lucrări care se execută de către operatorul E-Distribuție Muntenia S.A. Aceste lucrări sunt în curs de execuție. Operatorul de rețea E-Distribuție Muntenia S.A nu a estimat o dată pentru finalizarea lucrărilor", este ultimul anunț al Primăriei Capitalei.

Conform proiectului, parcarea Pantelimon are 500 de locuri şi este conectată la mijloacele de transport în comun din zonă. Astfel, șoferii din afara Bucureștiului pot să își lase mașina aici și apoi să folosească tramvaiul sau autobuzul pentru a ajunge la muncă.

Preţurile pentru parcarea respectivă pornesc de la 5 lei pe oră, 150 de lei pe lună şi 1.200 lei pe an. Din cele 500 de locuri de parcare mai bine de 300 vor fi rezervate celor care locuiesc în zona însă vor plăti un tarif mai mic – puțin peste 80 de lei pentru un an.

Modernizarea liniei de tramvai de pe bd. Vasile Milea

Lucrările au început pe 25 mai 2021, iar termenul de finalizare este 31 decembrie 2022. Lucrările sunt realizate în proporție de aprox. 60-65%, transmite Primăria Capitalei.

Se vor realiza următoarele lucrări:
-refacerea infrastructurii şi a suprastructurii căii de rulare – înlocuire traverse, şine, prinderi, amortizoare de zgomote şi vibraţii etc;
-înlocuire stâlpi susţinere reţea de contact;
-înlocuire fir reţea de contact, inclusiv elementele de susţinere;
-refacerea peroanelor de pe tronson; reabilitarea pasajului subteran pietonal, lucrări la iluminatul public.

În 2021 s-au executat următoarele lucrări: lucrările de demontare a liniei de tramvai și a dalelor de beton, demontare peroane, demontare rețea de contact tramvai, desfacere și montare tuburi pentru cabluri de iluminat public, lucrări de săpătură și lucrări de execuție zid de sprijin în ampriza căii, așternere strat balast, turnare beton și asfalt, montare traverse, montare șină, execuție fundații stâlpi și montare stâlpi.

Valoarea lucrărilor este de 18,5 milioane lei, constructorul desemnat prin licitație fiind asocierea Urban Profile Grele SRL – Swietelsky – TIAB.

Singurul proiect nou care ar putea începe în 2022: străpungerea N. Grigorescu, faza II

Străpungerea N. Grigorescu, faza II, care presupune lărgirea străzii Iuliu Hațeganu între Șoseaua Vitan-Bârzești și Pasaj Nicolae Grigorescu, la 3 benzi pe sens, este singurul proiect nou care ar putea începe în 2022.

Valoarea totală a proiectului se ridică la 105 de milioane de lei, iar termenul de execuție este 18 luni.
"Exproprierile le vom face anul viitor, costă circa 15 milioane de lei, bani pe care îi vom pune în bugetul pe 2022", declara în octombrie viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu.

Faza I din Străpungerea Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu a presupus lărgirea bulevardului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, construirea unui pasaj peste Dâmbovița și a două poduri la nivelul solului peste râu.

Șantierul a fost început în martie 2010 și trebuia încheiat la sfârșitul anului 2012. În urma unei licitații, valoarea proiectului a fost stabilită la 90 milioane lei. Lucrarea a fost însă blocată circa patru ani deoarece Consiliul General al Municipiului București nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). În 2016 au fost deblocate, dar în 2018 s-au blocat din nou din cauza cablurilor de înaltă tensiune. Exproprierile pentru prima etapă a lucrării au costat 30,9 milioane de lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xed

Legat tot de ce s-a mai intamplat anul acesta este retrasarea marcajelor rutiere in foarte multe locuri din oras, la o calitate un pic mai buna fata de anii precedenti.

Dar, exista acest mare dar, asta dupa ce aproape si-a luat injuraturi in direct la Europa FM acum cateva luni. El o tinea una si buna ca sunt lucrari mult mai mari si importante pentru el in Bucuresti iar oamenii il tot bateau la cap ca era din ce in ce mai periculos pe strazi... El repara tevi.