[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RADU_NEAGOE

Un articol (interesant) despre București: 
Sfânta jumătate de oră în trafic. De ce nu încape Bucureștiul în ,,constanta lui Marchetti"

https://panorama.ro/jumatate-ora-trafic-bucuresti-constanta-marchetti/

(sper ca e topicul potrivit )

Lyvyoo

De pe grupul de fb. Infotrafic aflam ca de ieri au intrat in vigoare modificari majore pe Mosilor Vechi, dupa cum urmeaza:

-Accesul interzis pe Calea Moșilor vechi între Strada Sfinților și Bulevardul Hristo Botev ;
-Accesul interzis pe Calea Moșilor vechi între Strada Radu Calomfirescu și bulelevardul Hristo Botev ;
-Accesul interzis pe Calea moșilor între Strada Pictor Ștefan Luchian și Bulevardul Carol I.

Capturi de pe o camera de tramvai, cred:








Powered by API/PUM imgur uploader


dr4qul4

Observam ca se si respecta  :lol:
Acum trecand la lucruri serioase, care sunt sansele ca tramvaiul sa circule mai repede pe aici? Chiar spera cineva sa nu se blocheze intrarile pe stradutele acelea si astfel sa blocheze si Calea Mosilor?
SI daca vreau sa vin dinspre Rosetti catre Sf Vineri pe unde o iau? (intamplator fac destul de des acest traseu pentru ca este intre Posta si birou).
Sau au inchis doar cate 1 sens si nu complet, intre Str Sfintilor si Str Radu Calomfirescu?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


Lyvyoo

Si pozitia electricilor, cu mai multe detalii, se pare ca a fost o cerere mai veche, aprobata abia acum : https://www.facebook.com/MetrouUsor/posts/4529793190442045

Cristi N

Intre timp a venit si Politia Locala care dirijeaza circulatia pana cand soferii se vor obisnui cu noua sistematizare.



Tot ei au mai identificat o problema, lipsesc indicatoarele pereche inainte de intersectii care sa arate directiile obligatorii.

vancouver

#1716
Foarte mult ar ajuta si un marcaj pe carosabil, care sa indice directia de mers principala cu linie punctata (adica riveranii si tramvaiul sa poata incalca linia = obligatoriu nu are voie sa fie o linie continua). Dar o linie punctata care sa margineasca banda de circulatie pe ambele parti ar ajuta enorm.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

@AndreiB, nu m-a ajuta ca tb sa ies in Coposu si dupa sa trec intersectia de la SF Vineri ca sa ajung in parcare la Cocor.
In fine, sunt curios cat ii tine, pentru ca intersectia de la SF Vineri este oricum blocata in fiecare seara. Si sper sa ii tina, pentru ca ar trebui sa se micsoreze coada de pe Sf Vineri (care acum ajunge pana la Lipscani).
Observ ca le plac experimentele. Si cu tramvaiele au tot facut. Saptamanile trecute m-am trezit cu 55-uri in spate ca mergea la Sf Vineri, dar saptamana asta nu am mai vazut niciunul si masinile revenisere parcate pe prima banda
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristiano

Eu sunt de parere ca pricipalul vinovat este Politia Rutiera, in general ei nu dau amenzi, decat pentru abateri grave si sunt unii foarte umili, daca un sofer ridica tonul sau vin cu "interventiii"!

ionut_16

Firea: Pasajul Unirii şi toată zona din piaţa Unirii este în pericol de prăbuşire
https://www.mediafax.ro/politic/firea-pasajul-unirii-si-toata-zona-din-piata-unirii-este-in-pericol-de-prabusire-20377903

Quote

  • Pasajul Unirii şi toată zona din Piaţa Unirii este în pericol de prăbuşire, potrivit unei expertize, afirmă Gabriela Firea.
  • Ea îl critică pe Nicuşor Dan: ,,Capitala este sub risc de neputinţă şi nepăsare".





Powered by API/PUM imgur uploader

,,Capitala este sub risc de neputinţă şi nepăsare! Pasajul Unirii şi toată zona din piaţa Unirii este în pericol de prăbuşire! La un an de la alegeri nu s-a mişcat nimic pentru a consolida infrastructura şubredă a oraşului, acţiune pentru care echipa mea pregătise cele necesare, după ani de zile în care nu se făcuse nimic", scrie pe Facebook Gabriela Firea.

Ea afirmă că, la începutul mandatului său de primar general, a cerut o expertiză a podurilor şi pasajelor din Bucureşti.

,,Aşa am aflat cât de afectate sunt cele 22 de poduri şi 7 pasaje pe care Primăria Capitalei le are în grijă. Am consolidat podurile Mihai Bravu, Străuleşti, Grant şi urma să începem lucrările la Podul Fundeni. Cea mai gravă situaţie este, însă, la Piaţa Unirii. Zilele acestea am văzut că au început să se desprindă pereţii în pasajul rutier. Pericolul este în toată zona Unirii, la planşeul care <înghite> râul Dâmboviţa şi desparte tot ce este la suprafaţă de staţiile de metrou. Am expertizat zona acum doi ani, iar rezultatele au fost îngrijorătoare: structura are risc seismic ridicat şi se poate prăbuşi la un cutremur. Am stabilit atunci tot ce era de făcut, iar lucrările urmau să înceapă în toamna trecută şi să fie gata în 2022. Era cel mai important proiect al următorului mandat. Imaginile găsite de echipa noastră în subteran îţi dau fiori. Toată structura de rezistenţă a fost afectată în timp şi se discutase o soluţie provizorie de stabilizare până la începerea lucrărilor de consolidare", adaugă Firea.

Ea spune că pentru Nicuşor Dan nu este o prioritate consolidarea pasajului Unirii.

,,A lăsat totul în acelaşi stadiu. Nici măcar nu a actualizat expertiza, aşa cum a anunţat public, iar la Administraţia Străzilor oamenii sunt ocupaţi cu <altele>... Dar lucrurile nu mai pot aştepta! Infrastructura critică a oraşului trebuie consolidată! Nicuşor Dan şi toţi <specialiştii> pe care i-a adus în funcţii importante trebuie să-şi ia rolul în serios", conchide Firea.

Sorinus

Deci ea zice ca n-a facut nimic 4 ani, dar i-a lasat lu` asta totul tzipla si el trebuia doar sa implementeze? :)

oc7avian

Merită să ne reamintim: tare e gogoașa cu Grant-ul, făcut doar pe jumătate în 2019. În 2020 nimic, când PMB era condus tot de fostul primar. Trebuie punctat pentru că nu e prima oară când auzim laude cu reabilitarea întregului pod.

survola

Acum, că a ajuns ministru, nu o să mai scăpăm de gura ei.
Să ne ajute Cel de sus cu răbdare.

lucian

Asa e zilnic acolo aproape cu blocajele.Cred ca suntem unici cu bandă unică cu masini parcate langa bordura.Macar de s ar fi pus stalpisori intre banda care se parcheaza cu banda unica...
https://www.facebook.com/groups/744915258922873/permalink/4537137183033976/

AndreiB

Vina principala o poarta Politia Rutiera care nu face nimic impotriva parcarii ilegale. Sunt 10min de mers pe jos intre sediul central al Politiei si Splai. Daca nici aici nu pot sa trimita 1-2 politisti zilnic sa amendeze 7 ore pe zi, atunci unde? Pot sa ii platesca si overtime - si-ar scoate banii din amenzi inapoi cu nemiluita!

Situatia e ridicola. Evident ca soferii fac cum vor, atata vreme cat de vreo 30 de ani incoace impunerea legii a devenit optionala.

Evident ca in mod normal nici nu ar trebui sa fie nevoie de politie, ci de un angajat al primariei, dar avem legea pe care o avem. Si desi avem un numar enorm de parlamentari, nu reusim sa legiferam pentru a creste eficienta...