[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul


dr4qul4

Pentru prima data sunt de acord cu el. Dar nu si cu argumentele lui.
Blocuri de 8 etaje nu au ce cauta pe stradutele alea. Zona este plina de daramaturi, si nu ar strica o "sistematizare".
PS. deja avem cateva blocuri de 6 si 7 etaje
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Lyvyoo

Gata, s-o ispravit..

"Primăria Capitalei reduce investițiile, la rectificarea bugetară. Pasajul Ciurel și Dna. Ghica, printre proiectele de unde se taie bani

Se va diminua cu 235 de milioane de lei suma de 527 de milioane destinată iniţial pentru capitolul Străzi - se reduc 96 de milioane de lei de la Penetraţie Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucureşti-Piteşti; 45 de milioane de lei de la Pasaj Doamna Ghica; 48 de milioane de lei de la reabilitarea sistemului rutier şi liniilor de tramvai pe Şos. Pantelimon; 25 de milioane de lei de la Penetraţia Prelungirea Ghencea Domneşti şi Supralărgire Bd. Ghencea şi Str. Braşov şi terminal tramvai 41."

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/primaria-capitalei-reduce-investitiile-la-rectificarea-bugetara-pasajul-ciurel-si-dna-ghica-printre-proiectele-de-unde-se-taie-bani-1298206

voicul

Adica nu vrea inaugurare in toamana la Ciurel, adica cam de alegeri (daca se fac)?

Si cu banii veniti de la festivaluri, concerte, arta ... ce se face?

TibiV

Alegerile s-au amanat cu an.
Astia vor fi primii cu mandate de 5 ani.
Si daca alegerile vor fi anul viitor, ce rost ar avea sa termini ceva anul asta? Uita lumea pana se duce la cabina de vot...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Zice că s-au tăiat de la ,,penetrație", sper să nu fie de la pasaj.

voicul

Sincer eu nu as fi crezut niciodata ca aceste statioane vor fi gata la timp pentru EURO 2020!

Imagini în premieră de la stadioanele Steaua, Rapid și Arcul de Triumf. Cum arată interiorul arenelor

Stadioanele Steaua, Rapid și Arcul de Triumf vor fi gata în toamna acestui an, iar ultimele imagini de la cele trei șantiere sunt cu adevărat spectaculoase. Amânarea Euro pentru 2021 a dat o mână de ajutor României, care acum va avea toate stadioanele terminate.

https://www.digisport.ro/galerie-foto/1/special/imagini-in-premiera-de-la-stadioanele-steaua-rapid-si-arcul-de-triumf-cum-arata-interiorul-arenelor-834540#5

TibiV

O mica corectie:

stadioanele NU sunt gata pentru EURO 2020.
Vor fi insa gata pentru EURO 2021!...

Multumim, domnu' Covid, pen'ca ne-ai dat o mana de ajutor... O:-)

Serios acum:
voi va dati seama ca, fara pandemie, Romania s-ar fi facut de un mare kkt?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C


voicul

Au schimba NJ pe DN1 in pasaj-ul Baneasa. Arata urat cel vechi, dar isi facea treaba.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Nu imi dau seama foarte bine din poza dar pare ca s-au oprit inainte de iesirea la suprafata. Putin mai incolo e carpeala asta: GMaps

voicul

Asa este. Ce e prea mult strica  :lol:
Poate mai in viitor, dar oricum mi se pare ca arunca cu banii pe fereastra. NJ vechi erau exfoliati, deci nu mai erau luciosi si erau foarte, foarte murdari. In rest ar fi tinut masinile sa nu sara sensul.

stangabriel

Schimbarea fost facuta de Cnair, pe Dn1. De la iesire din pasaj e in Bucuresti.

De acolo separatorul arata oribil. Nu ma astept sa fie schimbate de Primaria din Bucuresti.

Fix in pasaj au lasat  3 parapeti vechi, deasupra canalizarii, cu tabla intre.  Asa o sa ramana.

voicul

Nu cred ca va vedea cineva de la PMB, dar cam asta e solutia.

Soluția pentru traficul din București
Ca să nu mai stăm blocați în trafic, trebuie doar să facem mai multe benzi, nu?

https://www.facebook.com/inclusivro/videos/274855870577342/

Cristi N

BREAKING Centrul Bucureștiului, închis pentru mașini în week-end. Din 22 mai, zone întinse din Capitală devin pietonale la final de săptămână

Primăria Generală a Municipiului București a decis joi înfiintarea mai multor zone de promenada in centrul Bucurestiului. Masura va fi implementata incepand de vineri, 22 mai. Din acel moment, circulația mașinilor va fi interzisă în week-end-uri în următoarele zone:

Zonele pietonale instituite la sfarsit de saptamana in Bucuresti

• Zona 1 – strada Polona (de la bd. Dacia) – strada A.D. Xenopol – strada Dionise Lupu – strada C.A. Rosetti – strada J.L. Calderon (de la strada C.A. Rosetti) – strada I.L. Caragiale – strada Icoanei – strada A. Vlaicu.

• Zona 2 – Calea Victoriei (de la bd Regina Elisabeta) – strada Eforie – strada Domnita Anastasia – strada ing. A Saligny – Splaiul Independentei.

• Zona 3 – bd Eroilor – Eroii Sanitari – piata Operei – strada Dr. J. Lister – strada Dr. Gr. Romniceanu.

• Zona 4 – strada E. Quinet (de la strada Academiei) – strada Biserica Enei

• Zona 5 – bulevardul Dacia – bulevardul N. Balcescu – strada G. Enescu – Calea Victoriei.

• Zona 6 – strada G. Enescu – N. Golescu – Calea Victoriei – strada C.A. Rosetti – bulevardul N. Balcescu.

• Zona 7 – bulevardul Unirii (intre Piata Constitutiei si locala de vest a pietei Unirii).

Proiectul a fost inițiat de ONG-ul ARCEN, cunoscut pentru inițiativele legate de îmbunătățirea calității vieții, care a propus în această săptămână Primăriei Capitalei un proiect pentru lărgirea spațiilor de recreere prin pietonalizarea străzilor din apropierea parcurilor și a grădinilor publice pe durata weekend-urilor. Citește aici mai multe detalii despre proiectul ARCEN

Gabriela Firea a declarat, potrivit unui comunicat de presă, că "odata cu trecerea de la starea de urgenta la starea de alerta, si avand in vedere restrictiile de functionare a spatiilor de alimentatie publica si de divertismnt impuse de pandemia de coronavirus, bucurestenii vor dori cu siguranta sa se plimbe mai mult prin oras si, pentru a incuraja atat miscarea in aer liber, cat si mijloacele de transport alternativ, am decis sa instituim, in weekenduri, pe anumite artere din centrul orasului, zone pietonale, de promenada, unde circulatia masinilor sa fie interzisa".