[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Salut. Exista vreun plan pe termen lung sa faca ceva sa se lege Bucurestii Noi de Giulesti-Sarbi, ca sa mai degreveze un pic intersectia de la Podul Constanta?

dr4qul4

Cam greu un asemenea proiect. Manunchiul de linii este foarte mare.
Insa exista un proiect (la stadiu incipient) de a prelungi calea giulesti pana in dncb.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Goldmund

Ce e de facut pentru Bucuresti?
Teoretic, guvernantii nostri vor avea "motive intemeiate" ca doi ani sa nu mai construiasca nimic important in Romania, iar promisiunile mai vechi ar fi trecute la "am fi facut noi mai multe, daca n-ar fi fost virusul acela acum 10 ani..." Sper sa nu fie asa.

Pentru ca oricum nu vom mai avea ce sa mai privim mare lucru pe santierele patriei si din capitala , pun aici un altfel de metrou din Tokyo de la 01.04.2018, nu sa starnesc admiratia cuvenita si contemplativa pentru Tokyo, dar pentru a determina autoritatile publice si guvernantii macar sa vada  ce au facut unii dupa un razboi infernal pt. tara lor, si care este de fapt ... viitorul omenirii, iar cum comenta un german la acest clip, UE(vestul UE!!) se afla undeva in anul 1990( postat in 2020!)(nu e adevarat, se afla undeva in anul 1980 in comparatie cu Japonia de atunci!), iar Japonia se afla in anul 2050(nici acest an nu e adevarat, japonezii sunt mult mai departe din moment ce UE trece de la epoca industriala la epoca verde, la biciclete si trenuri rapide, dar nu prea rapide in Germania pt. ca viteze de peste 250km/h nu mai sunt permise, nu mai e rentabil din cauza mediului...UE da inapoi de fapt!), altii isi continua dezvoltarea debordanta:





stangabriel

Am 2 subiecte / intrebari.

1. S-a eliberat parcul din fata Academiei Romane. Acolo erau parapetii de beton de la Bucharest Ring. Are cineva idee ai cui erau si daca se pot folosi in alte parti din Bucuresti ?

2. Care este planul cu intersectia Razoare? Vad ca acum se schimba bordurile dupa fostele alveole si organizare de benzi, chiar daca deja sunt stalpi de iluminat "plantati" in zone unde erau benzi inainte. Deci le vor scoate si reface cat de curand.

Multumesc.

lucian

Quote from: Cristi N on February 14, 2020, 09:55:50 PM
Sunt curios cum o sa faca la intersectia Dudesti cu Mihai Bravu. Nu de alta dar tot ei au renovat vechea scoala 80 transformand-o in sediul primariei.
Din ce stiu in plan ar mai fi si largirea Caii Dudesti la doua benzi pe sens plus linia de tramvai.Stiu ca ar mai fi in plan si demolarea cladirii in care a functionat posta vitan pana la inceputul anilor 2000.Iar la vitan cu Mihai Bravu poate cu ocazia asta se gandesc sa duca si linia de tramvai pana cel putin la cetsud.

rota

^E cam greu sa largesti Calea Dudesti..sunt foarte multe case istorice.

lucian

Pe partea dreapta pe sensul de mers din ce stiu ar fi in plan treaba cu viitoarele demolari deci peste drum de depoul Dudesti.Din ce stiu gardurile gradinitelor si scolilor din zona aumfost date mai in spate atunci cand s-a terminat cu cladirea unde acum functioneaza primaria sectorului 3 si in rest ai case care stau sa cada mai mult unde mainfunctioneaza cate o covrigarie sau frizarie...si de diversi care mai mult sau cu mai multi fara forme legale locuiesc in acele case.Vom vedea,ceva fi cu siguranta va finde urmarit cand se vor apuca de treaba prin zona.

TibiV

Daca nu se demoleaza vechea cladire a Scolii 80 (actualul sediu PS3) nu se va putea largi nici Calea Dudesti, nici Mihai Bravu.
Intre Baba Novac si str. Laborator este singura portiune de pe sectorul de est al inelului median unde avem doar 2 benzi/sens (+tramvai) - si unde se formeaza permanent ambuteiaje... Ma rog, mai putin acum, pe perioada starii de urgenta.

Daca evenimentele din decembrie 89 ar fi intarziat 6 luni, Mihai Bravu ar fi fost deja largita la 3 benzi/sens pe portiunea respectiva, asa cum era planificat la vremea respectiva.
Din satelit se vede cum linia de tramvai face un cate un "S" la Baba Novac si la str. Laborator...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

De ce ai largi Calea Dudesti? Nu vad ce poti castiga din asta fara sa continui largirea si pe Marasesti, si acolo e si mai greu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota

E foarte utila largirea, dar pana in Burebista, mai departe nu vad rostul




Doar partea cu albastru

dr4qul4

Asa da, dar colegul zicea ceva de Posta Vitan.
Dar oricum, asta nu se va intampla din moment ce Scoala devenita Primarie este proaspat reabilitata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Pun aici in ideea in care firmele astea faceau ceva direct sau indirect in B:

FENOMEN! Dispar firmele Gabrielei Firea
Opt companii ale Primăriei București dispar, înghițite de alte companii municipale.

Opt companii înființate de Primăria București la inițiativa Gabrielei Firea se desființează și vor fi absorbite de alte cinci firme ale Municipalităţii, conform unor proiecte de hotărâre citate de Agerpres.



Cele mai multe dintre companiile care dispar s-au remarcat doar prin cheltuieli salariale exorbitante cu clientela de partid și au zero rezultate palpabile.

Astfel, dispar următoarele companii:

– Compania Municipală Managementul Transportului Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Tehnologia Informaţiei Bucureşti S.A. Cele două vor fi absorbite de – Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Protecţie Civilă şi Voluntariat Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Pază şi Securitate Bucureşti S.A.. Ambele vor fi absorbite de Compania Municipală Medicală Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Întreţinerea Arborilor şi Spaţiului Verde Bucureşti S.A., care va fi absorbită de Compania Municipală Parcuri şi Grădini Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Consolidări, care va fi absorbită de Trustul de Clădiri Metropolitane Bucureşti S.A
– Compania Municipală Turistica Bucureşti S.A.
– Compania Municipală Agrement Bucureşti S.A.. Ambele vor fi absorbite de Compania Municipală Publicitate şi Afişaj Bucureşti S.A.

În baza proiectelor, în fiecare caz, se aprobă contractarea unei societăţi specializate în vedere întocmirii proiectului de fuziune, iar cheltuielile urmează să fie suportate de către societatea absorbantă. Totodată, societăţile respective vor convoca de urgenţă adunările generale ale acţionarilor pentru dezbaterea şi aprobarea fuziunii, potrivit Agerpres.


https://www.money.ro/fenomen-dispar-firmele-gabrielei-firea/

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Presupun că nimeni nu va fi dat afară, ci doar va avea o nouă legitimație de serviciu, așa că nu m-aș bucura prea tare.

vancouver

Exact ca pe vremea lui Ceausescu: intreprinderile pe piederi erau comasate cu altele care mergeau cat de cat. Nimeni nu era dat afara, niciodata nu exista faliment.

Adica inca o nenorocire adusa de companiile de stat. Pe langa faptul ca nu este loiala concurenta cu cele private, ajung adevarate CLOACE de rahat, in care diversi incompenti, care nu au fost in stare sa tina compania in picioare, raman totusi cu salarii bune si posturi calde, contribuind la caderea si a celorlalte companii, in care sunt integrate.

Nu ne-au ajuns 45 de ani de economie planificata? Vrem sa dovedim inca o data ca asa se ajunge la saracie generala si calitate mediocra in cel mai fericit caz?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.