[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota

@TibiV e din dezbaterea saptamanala Sursa
@dr4qul4 si primaria de sector poate avea proiecte de infrastructura rutiera.
Daca lucreaza rapid cum au facut la parcarea Decebal, chiar e o veste buna :)

dr4qul4

stiu ca poate avea, dar bulevardele principale sunt in administrarea PMB.
Vorbim totusi de inelul principal de circulatie. Sper ca au de gand sa le faca pe directia lui, si nu perpendicular pe el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota


Cristi N

Sunt curios cum o sa faca la intersectia Dudesti cu Mihai Bravu. Nu de alta dar tot ei au renovat vechea scoala 80 transformand-o in sediul primariei.

dr4qul4

Eu sunt curios daca acel pasaj va subtraversa si intersectia de la Baba Novac. Altfel.. e cam degeaba..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Eu sunt curios ce se va alege de promisiunile astea electorale.

dr4qul4

Orice proiect pornit de S3 are mai multe sanse sa fie realizat decat daca ar fi fost pornit de PMB. Nu ca ar fi foarte mari, dar nici infime ca in partea cealalta.
Chiar, azi a fost votat bugetul PMB. Stie cineva ce proiecte noi de investitii include (pe partea care ne intereseaza aici)?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Am trecut zilele acestea peste Grant pe sensul refacut. Sincer mie imi pare ca astia de la Grupul Metropolitan de Constructii (sau cum s-o numi exact) au lucrat mai bine decat Tehnologica acum cativa ani (sau cine l-a re-facut pe vremea lui Videanu). Rosturile de dilatie sunt perfecte. Sa fi avut "gaina" dreptate? Si asta sa fie calea?

Cand sa spun ca totul este 100% trece 41 pe langa mine. Iarasi cu scartait ascutit. Nu sunt de specialitate dar am stat o perioada in Germania, la ei de ce nu scartaie tramvaiele - nici pe linie ingropata. Si la noi nici pe linie noua, dedicata, nu e "liniste"! E de la Dorel sau de la tramvaie?

Io

^ Inclin sa cred ca e de la Dorel. Argumentul nu e ingineresc ci din amintiri: in anii 70-80 oricine avea tramvai in orasul de bastina si se-ntimpla sa mearga cu tramvaiul in Timisoara raminea cu gura cascata la cit de repede mergeau tramvaiele si cu ce viteze luau viraje destul de strinse (spre exemplu venind dinspre P-ta Alba Iulia la intrarea in Piata Operei, nemaivorbind de linia 8 partial facuta pe traverse de cale ferata, din beton) in liniste, fara zgomot de boghiuri sau zdranganeli mecanice.
La Ploiesti au pusara tramvai ca deh, peste poate sa n-aiba Republica tramvai. (Bine ca n-au pus si la Midzil :lol: ) Nu mai stiu cind, prin anii '80. Si au facut linia atit de proasta incit tramvaie nou noute (basca cele in stare foarte buna donate de Primaria Potsdam dupa '90) faceau o harmalaie teribila, te zgiltiiau/dadeau cu om zdravan de toti peretii si-alte de-astea. Acum in sfirsit dupa refacerea completa a liniilor tramvaiele circula bine, cu viteze bune si in liniste.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

Un articol amplu despre problema masinilor si a traficului in B

București, 2020. Apocalipsa Mașinilor. Ce spun specialiștii: ,,Sunt necesare măsurile de descurajare a utilizării mașinii personale"

Parcul auto din România crește, de la an la an, precum eroii din basmele populare românești. Fruntaș detașat pe ramură se situează Bucureștiul, municipiu de renume mondial, ajuns pe primul loc în Uniunea Europeană în topul orașelor cu trafic de coșmar și al 14-lea cel mai aglomerat oraș de pe glob. Practic, un bucureștean cu carnet a ajuns să petreacă, efectiv, 9 zile legate pe an doar în trafic. Specialiștii în arhitectura orașului, urbanism și mobilitate urbană atrag atenția că traficul din Capitală se află, practic, într-un moment critic. Soluțiile există, totuși, concretizate în forma ,,unui plan de mobilitate urbană", realizat încă din 2015 dar aproape nul, din punct de vedere al implementării de către edilii orașului.

https://www.digi24.ro/opinii/bucuresti-2020-apocalipsa-masinilor-ce-spun-specialistii-sunt-necesare-masurile-de-descurajare-a-a-utilizarii-masinii-personale-1266252

al bundy

NU am gasit un topic dedicat, asa ca o sa scriu aici, sper sa nu gresesc: Are cineva idee cum o sa arate la final intersectia de la Cora Pantelimon?
Vad ca s-au apucat de lucrari in mai multe puncte, au inchis o banda de la Soseaua PAntelimon dinspre oras, sia cum se face o ditai coada pe Pantelimon, si vad ca nu lucreaza acolo, doar au decopertat si gata, in schimb s-au apucat de decopertat si in fata parcarii de la Cora si acum se circula pe breteaua de acces in Cora pentru a trece inspre Comuna Pantelimon. Niste schite, planuri ar fi binevenite. Multumesc.