[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Venind dinspre Electronici ai obligatoriu dreapta. Gardul a fost rupt în urma unor accidente și a unor binevoitori. :D

Lyvyoo

Ciudat este ca au fost cam 10m de gard lipsa, zilele trecute, din cauzele amintite, iar azi se pare ca l-au "reparat", dar lasand acea gaura de 4m. Sa vedem cum vor evolua lucrurile.
Oricum, zona aceea arata absolut oribil si nu inteleg de ce este lasata in halul acela, cu linia ferata veche , perpendiculara pe Ziduri MOsi, chiar in fata strapungerii, plina de gropi si de denivelari - https://goo.gl/maps/Nv4ojFfdaiW5MJtJ7
Alaturi de sectorul 5 cred ca S2 e cel mai slab dpdv al infrastructurii (si administrarii in general).

Cristi N

Ziduri Mosi ar trebui sa fie in administrarea PMB nu a PS2 avand in vedere ca pe acolo circula STB-ul.

voicul

Mai au ceva pana termina cu totul, dar sunt progrese pe Giurgiului. Iarba se mai face si galbena  8)




Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Am o usoara fobie pentru pasaje in interiorul orasului.  :zen:

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Valentin

Hai sa facem pasaje supraterane peste tot, eventual si in centru, chiar la Victoriei sau la Romana, de ce nu la Universitate, sa avem pasaje supraterane pe doua, trei nivele, ca doar nu "face" rau, "face" doar bine, la soferi. Nu s-ar mai sta in trafic normal, de "saraci", ci s-ar sta in trafic la inaltime. De ce nu sa avem pe fiecare raza pasaj suprateran lung pana in centru si acolo se conecteaza cu celelalte, in centru o sa avem pasaj cu 5,6 nivele s'ajunga domne' soferu cat mai repede la birou, dai naibii pe aia de iau transportul in comun sau blasfemie, bicicleta sau merg pe jos! Ce, mai conteaza cum arata orasul d.p.d.v. arhitectural? Mai conteaza altceva decat RUTIER, mai exact, masina personala?

Fara suparare, dar daca pasajele supraterane ar face "minuni", atunci de ce mereu in preajma lor se sta? Si nu, argumentul cu "pai daca se opreste in semafor" nu tine, fiindca daca nu s-ar opri acolo, undeva in tot orasul tot se opreste si tot se sta. Ar trebui sa o luati mai usor cu "vrem pasaje" peste tot ca nu tine, nu ajuta pe nimeni sa avem sute de pasaje, ba chiar mai rau face. Inafara de inelul median nu ar mai trebui sa existe pasaje supraterane, mai ales in interiorul inelului. Nu le zic eu asa, personal, ci asta a tot fost analizat si dezbatut de altii mai interesati de viata pietonilor/celor care folosesc transportul in comun (care sunt majoritari fata de soferi). Na, poate suntem noi mai destepti decat ceilalti din vest, ce sa zic, hai sa facem pasaje in fiecare intersectie!

Cristi N

Acu imi dau seama ca am uitat un cuvant in mesajul de ma sus. Trebuia sa spun ca am fobie de pasaje supraterane in interiorul orasului, cu cele subterane nu am nicio problema.

Valentin

Corect! Si eu am uitat sa mentionez ca n-am nimic impotriva pasajelor subterane, astea nu omoara spatiul de deasupra lor. Daca s-ar face si suficient de lungi (ex. P.Lujerului, P.Victoria) a.i. spatiul de deasupra sa fie folosit in scop util. Eventual spatiu verde.

rota

Ce mari lucrări de infrastructură au în lucru primăriile din București și cum afectează ele traficul la începutul anului școlar



Noul an școlar prinde Primăria Capitalei cu câteva mari șantiere deschise și cu restricțiile de circulație aferente. Cele mai afectate cartiere sunt Drumul Taberei, Militari și Crângași din cauza lucrărilor la metrou, Pasajul Ciurel și Podul Grant. Astfel, din cauza lucrărilor la Pasajul Ciurel sunt restricții pe Șoseaua Virtuții, traficul fiind deviat pe bretelele podului și prin organizarea de șantier. La Podul Grant, nu se circulă pe sensul dinspre Turda spre Crângași, dar reprezentanții municipalității spun că săptămâna viitoare vor deschide circulația pe o bandă de pe acest sens. În zona de Nord, cea mai importantă lucrare este lărgirea străzii Fabrica de Glucoză, unde se circulă cu sens unic, dinspre Autostrada A3 spre Calea Floreasca. Pe Șoseaua Giurgiului se circulă cu dificultate din cauza lucrărilor de modernizare desfășurate de Primăria Sector 4.

Sursa

voicul

Ca idee se lucreaza la fantana Miorita. Dar se lucreaza la fantana nu si la inchiderea intoarcerilor de acolo.
Drept urmare se formeaza asta:



Multi intorc la Miorita si sar semaforul de stanga spre Bd. Aerogarii. Considera ca e mai rapid. Maps zice ca pierd asa 1 minut si fac vreo 2.5 km in plus, DAR nu multi stiu sa si citeasca si sa interpreteze datele.

Eu as inchide intorsul la fantana Miorita sau as pune semafor acolo. E cam nesigur sa intorceri acolo.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Mi-au raspuns de la Kaufland legat de acel acces din giratoriul strapungerii Electronicii - Ziduri Mosi, strapungere care azi m-as scos foarte rapid in Colentina, venind dinspre str. Silvia, in conditiile in care stradutele clasice care dau in Colentina erau full. Cat timp nu stie waze de noutate, e ok varianta :)

Zic asa domnii de la Kaufland: "Țin să vă menționez că acea arteră o să facă legatura cu zona de recepție marfă, iar în viitorul apropiat vom incepe construcția unei noi parcări ce o să aibă acces din Șoseaua Electronicii." 

L.E.  Si deschiderea oficiala: http://www.b365.ro/o-noua-artera-de-circulatie-deschisa-pentru-descongestionarea-traficului-auto-in-zona-obor_261525.html#n


nenea_hartia

^ Are cineva idee cum de funcționează în continuare companiile astea municipale, nu erau ilegale?

alecu26

asta e una. Dar eu vreau sa aflu cum primesc ele lucrari de zeci de milioane de euro.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).