[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Xenos

Foarte bine că se consolidează, despre Podul Eroilor se vorbeşte de vreo 10 ani că e cam..şubrezit . Şi trec aproape zilnic pe el!

Dar voiam să punctez şi calitatea execrabilă a lucrărilor măreţei iepoci de aur - astea sunt poduri de anii 80 care doar 30 şi ceva de ani mai târziu sunt aproape terminate.

Cristi N

Au fost facute fix in perioada de econmie maxima si asta se vede. Din ce am vazut principala problema a fost hidroizolatia de slaba calitate care a lasat apa sa se infiltreze si asta a dus la degradarea structurii de rezistenta.
Probabil nu am fi ajuns la consolidare daca faceau la timp reparatiile care se impuneau la vremea lor.

dr4qul4

Se circula pe Strada Vadul Moldovei (Greenfield-Zoo Baneasa)!
Nu am vazut nici o stire in acest sens, iar GPS-ul nu ruteaza pe acolo. Din ce am inteles (de la cineva care locuieste acolo), este o portiune neasfaltata de aprox. 1km, si destul de proasta, iar dezvoltatorul le-a promis locatarilor ca va rezolva si acea problema.
Are cineva mai multe date?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Drumul a fost deschis intr-o noapte prin noiembrie anul trecut, asta ma duce cu gandul ca nu tocmai legal dar sincer ma asteptam la ceva de genul asta. Daca imi aduc bine aminte pana la poligonul de tir drumul era asfaltat si deschis circulatiei publice, apoi mai era o portiune asfaltata dar inchisa cu bariera si doar ultimele sute de m erau de pamant.
Sunt curios daca cei de la EcoCivica le mai fac vreo plangere/ deschid vreun proces, din ce am citit mai demult dpdv legal era cam imposibil sa ai un drum public acolo.

voicul

Partea neasfaltata - vreo 500 - 800 de m sunt de fapt ai padurii Baneasa (de asta nici nu sunt asfaltati) si apartin de ocolul silvic, deci nu PMB (nu stiu exact care e situatia juridica, dar din cauza asta sunt probleme acolo: diferite entitati ale statului).
Blocarea a fost facuta inclusiv prin saparea unui sant perpendicular pe drum, dar intre timp a disparut.

Acolo pentru ca dezvolatorul imobiliar (este imobiliar si nu stradal!) nu s-a miscat, 1 singur drum nu mai face fata. Sunt cam 5000 de oameni acum acolo si zona nu e terminata.
Plus ca e mai rentabil sa o iei pe la Zoo si sa iesi in DN1, decat DNCB si dupa DN1.

Iulika0069

Exista vreo adresa / email unde se pot trimite sugestii punctuale pentru imbunatatirea unor parametri? Gen timpi modificati, treceri de pietoni ne-semaforizate care ar putea fi transformate in "la buton" (sau sincronizate etc), interzicerea pe bune a parcarii pe anumite portiuni (sau a parcarii in spic, in alte cazuri)?

Si alta adresa (sau aceeasi) unde se pot trimite sugestii care implica si modificari fizice? Gen banda in plus pt dreapta, sens giratoriu in intersectia cutare etc.

Daca da, ar trebui puse intr-un thread (sau chiar asta) sticky, si sa promovam acele adrese. Sunt convins ca daca o astfel de institutie primeste 1.000 de mailuri sau scrisori legate de o anumita situatie, nu le va ignora asa usor..

rota

^Poti sa incerci cu o petitie la Politia Romana (eu asta folosesc pentru lipsa marcaje, gropi, lipsa indicatoare) petitii@politiaromana.ro
Politia Romana

rota

Centrul Bucureştiului, transformare radicală.

Multe parcuri şi spaţii verzi din Bucureşti ar urma să fie modificate sau ar putea chiar să dispară cu totul, pentru a face loc unor parcări. Primăria Capitalei va declara zonele respective de utilitate publică, pentru a face loc unor parcaje subterane, alei pietonale sau chiar cafenele. Locuitorii din zonele vizate şi activiştii de mediu avertizează că urmează un dezastru ecologic şi se opun modificărilor.

Digi24

Cristi N

Implementarea propriu-zisa o face administratia strazilor: office@aspmb.ro dar cel mai bine trimiti si la Brigada Rutiera asa cum a zis si Rota. Acum mai si depinde daca le convine propunerea ta.
Am patit cu o solicitare de montare stalpisori pe Dimitrie Pompeiu care desi a fost aprobata in comisia tehnica de circulatie sa nu fie implementata pentru ca ar trebui sa fie ceruta de riverani. La intersectia Colentina cu Dna Ghica le-am facut o propunere, au zis ca asa e in plan cum le-am zis eu si pana la urma au desenat tot prost.

voicul

Quote from: mihaimai on November 23, 2018, 10:29:26 AM


In SFARSIT s-a atins gradul maxim de maturitate a acestor KEsTII si se pot folosi la maxim. Priviti:




Powered by API/PUM imgur uploader

Lyvyoo

Un coleg de forum a intervenit cu un raspuns mai demult si a spus ca se va face parcare acolo.
Am trecut vineri sa vad situatia din capatul soselei Elelectronicii si au trecut la scos calea ferata masiv.
Pare in continuare o realizare a strapungerii si nu o parcare. Oare cum putem afla exact?
Poze de vineri







Quote from: Lyvyoo on November 26, 2018, 12:30:35 AM
Daca fac parcare acolo, atunci pe unde va mai trece strapungerea din Electronicii, aruncata drept promisiune inca din campania electorala a primarului S2?
Doar nu vor sa reconfigureze intersectia Ziduri Mosi Colentina si sa iasa cu strapungerea peste bazar, direct in intersectie...
Utilitatea este discutabila, depinde cum gandesc treaba acolo, caci la ore de varf, dimineata, accesul in Colentina (mai ales pt stanga spre Obor) inseamna coada de 1km  atat pe Litovoi Voievod cat si pe Dna Ghica dar si pe Electronicii - Calimachi.  Cu o reconfigurare inteligenta ai putea baga in Ziduri Mosi (care este relativ libera in timpul saptamanii)  destul trafic dintre cei care intra pe Electronicii / Litovoi, sursa traficului fiind Baicului si Pasajul Dna Ghica dar si blocurile si cartierele rezidentiale din zona.
Poate gresesc dar asa ar parea logic...

voicul

VIDEO. Cum arată niște ,,vestitori ai primăverii" de 1,5 metri din Capitală

"Primăria recunoaşte că nu are decât soluţii... provizorii. Municipalitatea spune că vremea nu le permite angajaţilor să acopere craterele din şoselele Capitalei. Planuri sunt însă multe, extinse şi complexe."

HELLOOOO!!! Sunt 12 grade afara!
Sigur ca maine se face iar frig, da nu cred ca au sari azi sa repare ce se putea "la cald"

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/video-cum-arata-niste-vestitori-ai-primaverii-de-15-metri-din-capitala-1080117

voicul

LED frate!

La Promenada pe BV schimba din becuri cu sodiu in becuri cu LED.

Chiar ma intrebam daca merita investitia de schimbare (si cele pe sodiu sunt destul de eficiente) si se pare ca da:
"Durata de viata ridicata si costuri de intretinere reduse

Lampile led au o durata de functionare de peste 50.000 ore,iar costurile de inlocuit sau de reparat sunt mult mai mici(aproximativ pana la  50%-75%) in comparatie cu lampile clasice de iluminat stradal.

Calitatea foarte buna a materialelor si tehnologia moderna a corpurilor de iluminat cu led permit in timp o rezistenta de lunga durata,asa ca nu vor exista costuri multe de intretinere."

https://ledia.ro/blog/beneficii-iluminat-led-stradal

50.000 ore, daca merge becul 12h pe zi - inseamna - 4166 zile - cam 11 ani si jumatate.





Powered by API/PUM imgur uploader

raresc

Am observat ca s-a inceput constructia unui drum paralel cu Splaiul Unirii, de pe la Confort City (Popesti-Leordeni) spre Sere. Ma gandesc ca e posibil sa mearga spre Pasajul Grigorescu. Stiti ceva despre acest proiect? Mersi.

voicul

Ce buna ar fi transformarea rondurilor de la Romexpo si Arcul de Triumf in turbogiratii pe directia spre Ploiesti.

O gramada de stat aiurea in trafic s-ar elimina!
Nici nu cred ca ar fi nevoie sa se taie copaci pentru asta.